Zobacz również
  • Reklama a bezpieczeństwo na drodze
    Jadąc samochodem, szczególnie w obrębie miast i na ich obrzeżach mijamy setki bilbordów reklamowych. Przydrożne firmy, przedsiębiorstwa ustawiają swoje reklamy, a wraz z nimi stoją plansze reklamowe dotyczące różnorodnych towarów …
  • O niezależnym źródle informacji
    W sprawie dyskutowanej już wcześniej niezależności mediów ważne jest, aby ludzie mogli je po prostu tworzyć, a nie zdawać się na bierny odbiór trzech największych konsorcjów informacyjnych, z czego dwa …
  • Media komercyjne i niekomercyjne
    Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też …
Strony

Czasem wydaje się nam, że widzieliśmy już wszelkie możliwe reklamy i każdy trik jest nam znany. Jednak mylimy się sądząc, że uodporniliśmy się na magię reklam. Każdy produkt wymaga reklamy, im bardziej zwyczajny tym częściej wykorzystywany w życiu codziennym. Potęga mopa zrodziła się dzięki reklamie. Codziennie używamy mydła ale są mydła wyjątkowe choć nadal będące mydłem. Płyn do zmywania naczyń powinien usuwać tłuszcz i brud jednak jak się okazuje są płyny, które robią to w sposób wyjątkowy i odmienny od innych płynów do naczyń. W okresie letnim mamy bardzo wiele reklam dezodorantów choć przecież w zimie także ich używamy. W czasie gdy zmienia się pora roku występuje więcej reklam obuwia, szczególnie dla pań. Reklamują się również marki odzieżowe, także zapewniając o swojej wyjątkowości. Jednak największa konkurencja jest właśnie wśród tych produktów, które używamy na co dzień. Nie ma powodów, by nie kupować produktów reklamowanych. Jeśli takiego zakupu dokonujemy nie oznacza to, że daliśmy się zmanipulować.

Comments are closed.