Zobacz również
  • Agencja reklamowa Olsztyn
    Reklama dźwignią handlu. W dzisiejszym świecie reklama wydaje się absolutną podstawą strefy handlowej. Banery, spoty reklamowe, firmowe koszulki oraz torby, sponsorzy i wiele, wiele innych – wszystko to spoziera na …
  • Druk ulotek na papierze reklamowym
    Dlaczego warto wydrukować ulotki?. Materiały drukowane, które według wielu miały zniknąć wraz z upowszechnieniem się komputerów i internetu, mają się wbrew negatywnym prognozom świetnie i pozostają jednym z najważniejszych kanałów …
  • Media komercyjne i niekomercyjne
    Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też …
Strony

Trzeba przyznać, że reklamodawcy idą na coraz większą łatwiznę. Zamiast zajmować się samodzielnie reklamą i jej rozpowszechnianiem, zlecają to pomniejszym firmom. Te z kolei wysługują się przepracowanymi ludźmi. Wniosek z tego jeden: aby odciążyć maksymalnie własne barki, zdecydowano się na zakładanie witryn internetowych promujących reklamy. Polega to mniej więcej na tym, że werbuje się dobrowolnych członków i płaci im się za oglądanie reklam. Użytkownik takiego serwisu dostaje codziennie na maila całą masę wiadomości z linkami reklamowymi. Klika w nie, spędza na stronie wymaganą ilość czasu i inkasuje pieniądze za swoją pracę. Kolejnym obowiązkiem klikacza jest odwiedzanie witryn, do których odnośniki znajdują się pod kolorowymi banerami. Kilka sekund i znów do portfela wpada jakiś pieniądz. Praca sama w sobie nie jest zła, sposób rozpowszechniania reklam też nie. Siłą rzeczy trafiają one do większej liczby odbiorców, a te ciekawsze są polecane dalej, naszym znajomym. Praca ta jednak jest bardzo kiepsko płatna.

Comments are closed.