Zobacz również
  • Podział mediów
    Media jest to szerokie pojęcie, które każdy z nas rozumie inaczej. Media mogą być traktowane jako nieczystości i inne tego typu opłaty. Mogą jednak być także traktowane jako mass media, …
  • Ulotki – jedna z najbardziej znanych form reklamy
    Dość skuteczną formą reklamy i najbardziej znaną są ulotki. Ulotki bardzo dobrze nagłaśniają ofertę reklamującej się firmy. Jednak ludzie nie lubią dostawać ulotek, część w ogóle nie bierze a inni …
  • Strony www Piła
    Własna strona internetowa. Trudno zaistnieć w internecie nie mając własnej strony internetowej. Wiedzą o tym doskonale właściciele firm. I nie ma znaczenia wielkość takiej firmy ani charakter jej działalności. Taka …
Strony

Trzeba przyznać, że reklamodawcy idą na coraz większą łatwiznę. Zamiast zajmować się samodzielnie reklamą i jej rozpowszechnianiem, zlecają to pomniejszym firmom. Te z kolei wysługują się przepracowanymi ludźmi. Wniosek z tego jeden: aby odciążyć maksymalnie własne barki, zdecydowano się na zakładanie witryn internetowych promujących reklamy. Polega to mniej więcej na tym, że werbuje się dobrowolnych członków i płaci im się za oglądanie reklam. Użytkownik takiego serwisu dostaje codziennie na maila całą masę wiadomości z linkami reklamowymi. Klika w nie, spędza na stronie wymaganą ilość czasu i inkasuje pieniądze za swoją pracę. Kolejnym obowiązkiem klikacza jest odwiedzanie witryn, do których odnośniki znajdują się pod kolorowymi banerami. Kilka sekund i znów do portfela wpada jakiś pieniądz. Praca sama w sobie nie jest zła, sposób rozpowszechniania reklam też nie. Siłą rzeczy trafiają one do większej liczby odbiorców, a te ciekawsze są polecane dalej, naszym znajomym. Praca ta jednak jest bardzo kiepsko płatna.

Comments are closed.