Zobacz również
  • Wiadomości ze świata
    Wiadomości ze świata są wiadomościami które informują nas o wydarzeniach jakie są na świecie, w różnych rejonach świata. Niejednokrotnie informacje te nas nie interesują, jednakże powinniśmy im się przyglądać, bo …
  • Media i sensacje
    Media są wszędzie tam gdzie można zobaczyć jakieś sensacje z udziałem gwiazd. Niejednokrotnie śledzą gwiazdy, podglądają je byle tylko złapać je na jakimś nieodpowiednim zachowaniu. Dzięki temu potem rozpisują się …
  • Litery 3d łódź
    Litery 3d, prawdziwa sztuka. Litery 3d świetny sposób na reklamę, z całą pewnością przykuwają uwagę i z całą pewnością mają ducha artystycznego. Litery 3d Łódź sprawią że Twój sklep stanie …
Strony

Z reklamą mamy do czynienia na każdym kroku. W przerwie filmu, gdy oglądamy go w domu, w telewizji. I w kinie, przed emisją filmu. W drodze do pracy, gdy mijamy billboardy lub gdy słuchamy radia. A nawet, gdy chcemy w Internecie sprawdzić pocztę, czy przeczytać najnowsze wiadomości. Wszechobecność reklamy nas irytuje, czasami powoduje, że rezygnujemy z dalszego oglądania filmu, że wyłączamy radio, lub nie mamy ochoty włączyć Internetu. Jesteśmy jednak skazani na reklamę, jako na tzw. dźwignię rynku. Chcemy czy nie, zapamiętujemy najczęściej widziane lub zasłyszane nazwy. Popularne hasła z reklam przechodzą nawet do języka powszechnego, jako zgrabne powiedzonka. To jednak tylko ta część oddziaływania reklam z której zdajemy sobie sprawę. Reklama działa na nas również podświadomie, kieruje naszymi wyborami, zniechęca do niektórych produktów, a innymi kusi. Nawet jeśli myślimy, że jesteśmy na reklamę odporni, w znacznym stopniu ma ona na nas wpływ. Czasem nawet paradoksalnie zapamiętujemy produkty tych marek, których reklamy nas irytują.

Comments are closed.