Zobacz również
  • Wiadomość SMS
    Wiadomość SMS jest to krótka wiadomość tekstowa wysyłana za pomocą telefonu komórkowego. Dzięki tej możliwości możemy przesyłać wiadomości wśród wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych, a także ostatnimi czasy taką wiadomość możemy …
  • Wpływ mediów
    Niewiele osób w tych czasach zdaje sobie sprawę z tego, jak tak naprawdę głęboki wpływ na życie człowieka mają wszelkiego rodzaju media. Każdy z nas zdaje sobie sprawę, ze w …
  • Dostępność do mediów
    W dzisiejszym świecie każdy świadomy jest tego, że media mają ogromny wpływ na każdego człowieka, i bez wątpienia stanowią one źródło naszej rzeczywistości. Wielu ludzi w dzisiejszym świecie pochłania wszelkie …
Strony

Z reklamą mamy do czynienia na każdym kroku. W przerwie filmu, gdy oglądamy go w domu, w telewizji. I w kinie, przed emisją filmu. W drodze do pracy, gdy mijamy billboardy lub gdy słuchamy radia. A nawet, gdy chcemy w Internecie sprawdzić pocztę, czy przeczytać najnowsze wiadomości. Wszechobecność reklamy nas irytuje, czasami powoduje, że rezygnujemy z dalszego oglądania filmu, że wyłączamy radio, lub nie mamy ochoty włączyć Internetu. Jesteśmy jednak skazani na reklamę, jako na tzw. dźwignię rynku. Chcemy czy nie, zapamiętujemy najczęściej widziane lub zasłyszane nazwy. Popularne hasła z reklam przechodzą nawet do języka powszechnego, jako zgrabne powiedzonka. To jednak tylko ta część oddziaływania reklam z której zdajemy sobie sprawę. Reklama działa na nas również podświadomie, kieruje naszymi wyborami, zniechęca do niektórych produktów, a innymi kusi. Nawet jeśli myślimy, że jesteśmy na reklamę odporni, w znacznym stopniu ma ona na nas wpływ. Czasem nawet paradoksalnie zapamiętujemy produkty tych marek, których reklamy nas irytują.

Comments are closed.