Zobacz również
  • Wydruki prac bydgoszcz
    Znajdź dobry punkt ksero. Pomimo, że z założenia studia w Polsce są darmowe, to studenci muszą liczyć się z pewnymi kosztami. Na wielu polskich uczelniach trzeba zapłacić za możliwość dostępu …
  • Systemy wystawiennicze a reklama
    Systemy wystawiennicze spełniają istotną rolę na targach, i nie tylko. Są to możliwości, z których korzysta bardzo wiele firm usługowych i oferujących produkty. Osoby zajmujące się przygotowaniem systemów wystawienniczych mają …
  • Wiadomości kulturowe
    Wiadomości kulturowe są na pewno dość konkretnym elementem reprezentowanym w ogólnym aspekcie informacyjnym. Kultura nie tylko pozostaje tutaj zaprezentowana jako aspekt dotyczący sztuki. Tutaj kultura pozostaje uwzględniona także na ramach …
Strony

Z reklamą mamy do czynienia na każdym kroku. W przerwie filmu, gdy oglądamy go w domu, w telewizji. I w kinie, przed emisją filmu. W drodze do pracy, gdy mijamy billboardy lub gdy słuchamy radia. A nawet, gdy chcemy w Internecie sprawdzić pocztę, czy przeczytać najnowsze wiadomości. Wszechobecność reklamy nas irytuje, czasami powoduje, że rezygnujemy z dalszego oglądania filmu, że wyłączamy radio, lub nie mamy ochoty włączyć Internetu. Jesteśmy jednak skazani na reklamę, jako na tzw. dźwignię rynku. Chcemy czy nie, zapamiętujemy najczęściej widziane lub zasłyszane nazwy. Popularne hasła z reklam przechodzą nawet do języka powszechnego, jako zgrabne powiedzonka. To jednak tylko ta część oddziaływania reklam z której zdajemy sobie sprawę. Reklama działa na nas również podświadomie, kieruje naszymi wyborami, zniechęca do niektórych produktów, a innymi kusi. Nawet jeśli myślimy, że jesteśmy na reklamę odporni, w znacznym stopniu ma ona na nas wpływ. Czasem nawet paradoksalnie zapamiętujemy produkty tych marek, których reklamy nas irytują.

Comments are closed.