Zobacz również
  • Pomysł na reklamę
    Wiadomą rzeczą jest to, że w dzisiejszych każdy z nas musi posiadać odpowiedni pomysł na swoje życie. Jeżeli ktoś nie posiada odpowiedniego pomysłu to niestety, ale istnieją spore szanse na …
  • Edukacyjna rola mediów
    Edukacyjna rola mediów przejawia się rzetelnym i dokładnym przekazie wiadomości. Wszelakie programy o charakterze edukacyjnym mają na celu w przystępny i profesjonalny sposób przekazać odbiorcom prezentowane treści. Spotkać można ofertę …
  • Polityka w mediach
    Polityka w mediach masowych zakorzeniła się już na dobre. Wszystkie współczesne media są aktywnie wykorzystywane przez różne partie polityczne czy stowarzyszenia oraz organizacje. Polityka otacza nas ze wszystkich stron i …
Strony

Internet, jako nowe i coraz popularniejsze medium wykorzystuje reklamę w bardzo dużym stopniu. Z racji specyfiki użytkowania reklama wykorzystuje wszelakie sposoby aby wybić się przed treść. Obecnie spotyka się coraz większą ilość artykułów sponsorowanych czy tekstów reklamowych zamieszczanych w sieci. Najbardziej popularnym sposobem dotarcia do klienta jest jednak wykorzystanie zmodyfikowanej reklamy ukazującej się już w radio, prasie czy telewizji. Banery reklamowe automatycznie wyświetlające się, będące w ruchu wymuszają aktywność internauty. Bardzo często pojawiają się wraz z dźwiękiem i działają z zaskoczenia. Na portalach tematycznych oferowane są w ten sposób bardzo często produkty czy ofert bezpośrednio związane umieszczoną na nich treścią. Bardzo popularną formą reklamy w Internecie jest również rozsyłanie konkretnej oferty na adres pocztowy użytkownika. Wszystkie te działania mają na celu wymuszenie uwagi internauty i przedstawienie walorów produktu. Negatywnym aspektem jednak jest trudność zweryfikowania rzetelności i prawdziwości takowej oferty reklamowej.

Comments are closed.