Zobacz również
  • Wszechobecność reklam w sieci
    Internet, jako nowe i coraz popularniejsze medium wykorzystuje reklamę w bardzo dużym stopniu. Z racji specyfiki użytkowania reklama wykorzystuje wszelakie sposoby aby wybić się przed treść. Obecnie spotyka się coraz …
  • Najnowsze trendy w projektach logo i grafice komputerowej
    Logo firmy. Zakładając firmę musimy też zadbać o jej rozpoznawalność i odpowiednią reklamę. Oczywiście najważniejsza jest chwytliwa, łatwa do zapamiętania nazwa. Dobrze gdy odzwierciedla charakter naszej działalności. Równie ważne co …
  • Media pomocne
    Media pomagają w walce każdemu człowiekowi. Wystarczy o danym problemie je poinformować, a już przybiegną do nas z otwartymi ramionami. Takimi informacjami są oni bardzo uradowani. Chcą pomagać w walce …
Strony

Internet, jako nowe i coraz popularniejsze medium wykorzystuje reklamę w bardzo dużym stopniu. Z racji specyfiki użytkowania reklama wykorzystuje wszelakie sposoby aby wybić się przed treść. Obecnie spotyka się coraz większą ilość artykułów sponsorowanych czy tekstów reklamowych zamieszczanych w sieci. Najbardziej popularnym sposobem dotarcia do klienta jest jednak wykorzystanie zmodyfikowanej reklamy ukazującej się już w radio, prasie czy telewizji. Banery reklamowe automatycznie wyświetlające się, będące w ruchu wymuszają aktywność internauty. Bardzo często pojawiają się wraz z dźwiękiem i działają z zaskoczenia. Na portalach tematycznych oferowane są w ten sposób bardzo często produkty czy ofert bezpośrednio związane umieszczoną na nich treścią. Bardzo popularną formą reklamy w Internecie jest również rozsyłanie konkretnej oferty na adres pocztowy użytkownika. Wszystkie te działania mają na celu wymuszenie uwagi internauty i przedstawienie walorów produktu. Negatywnym aspektem jednak jest trudność zweryfikowania rzetelności i prawdziwości takowej oferty reklamowej.

Comments are closed.