Zobacz również
  • Czy radio traci na popularności
    Czy radio ma nadal sens istnienia w czasach wszechobecnej telewizji i Internetu? Mogłoby się wydawać, że już teraz niewielu Polaków słucha radia. Nic bardziej mylnego. Radio, mimo dominacji telewizji oraz …
  • Zaleć wykonanie reklamy
    Bywają takie rzeczy, których wykonania bez wątpienia możemy podjąć się sami. Czasem jednak nie warto próbować swoich sił w jakiejś dziedzinie, jeżeli nie jesteśmy profesjonalistami. Są takie rzeczy, które naprawdę …
  • Wirtualne biuro warszawa
    Wirtualne biuro – wygoda i niskie koszty. Dla niemal każdej firmy niezbędne do działalności jest własne biuro. Jednakże nie każda firma może sobie na nie pozwolić, szczególnie na początku działalności. …
Strony

W latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku masowo wśród społeczeństwa zagościła telewizja. Był to ogromny krok naprzód dla ludzkości, otworzyła się zupełnie nowa era – era radia i telewizji. Początkowo puszczane reklamy spowodowały masowe wykupywanie towarów w sklepach. Politycy, nie chcący się pojawiać w telewizji, przegrywali wybory. Ci, którzy się gorzej tam prezentowali, również przegrywali wybory. Media stały się ogromną władzą, posiadły bardzo duże możliwości wpływania na serca i umysły ludności. Ta, na szczęście, mimo początkowego ogłupienia, zaczęła badać zjawisko. Powstały studia i kierunki studiów związane z tak zwanym dyskursem publicznym. Media wiadomości reklama stały się ich przedmiotem zainteresowania. Dzisiaj, gdy mamy Internet, możliwości kontroli nie są tak duże, jak przy centralnym nadajniku telewizyjnym. Jest to zdecydowanie dobra rzecz. Powinniśmy jako ludzkość strzec niezależności i równości każdego podmiotu w Internecie. Dzisiaj możliwe jest dla każdego zasłynięcie w tym medium i przekazanie własnego punktu widzenia, trzeba to tylko umiejętnie zrobić.

Comments are closed.