Zobacz również
  • Reklama na portalach społecznościowych
    Dzisiejsi użytkownicy portalu społecznościowego traktują go, jako część swojego życia, dlatego możemy mieć pewność, że kierujemy nasze informacje do żywych osób, które mogą być zainteresowane twoim produktem. Reklamy na portalu …
  • Prasa codzienna źródłem bieżących informacji
    Wraz z rozwojem mediów nastąpiła widoczna różnorodność wydawanych tytułów prasowych. W zależności od linii programowej redakcji, poglądów politycznych wydawcy czy grupy docelowej poszczególne czasopisma zaczęły specjalizować się w poszczególnej tematyce. …
  • Podział ludzi
    Podział ludności z uwzględnieniem świata mediów, wiadomości i reklamy może przede wszystkim dotyczyć kwestii zainteresowania. Wielu ludzi przykładowo lubi być na bieżąco, oglądając nieraz po kilka razy wiadomości, emitowane na …
Strony

W latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku masowo wśród społeczeństwa zagościła telewizja. Był to ogromny krok naprzód dla ludzkości, otworzyła się zupełnie nowa era – era radia i telewizji. Początkowo puszczane reklamy spowodowały masowe wykupywanie towarów w sklepach. Politycy, nie chcący się pojawiać w telewizji, przegrywali wybory. Ci, którzy się gorzej tam prezentowali, również przegrywali wybory. Media stały się ogromną władzą, posiadły bardzo duże możliwości wpływania na serca i umysły ludności. Ta, na szczęście, mimo początkowego ogłupienia, zaczęła badać zjawisko. Powstały studia i kierunki studiów związane z tak zwanym dyskursem publicznym. Media wiadomości reklama stały się ich przedmiotem zainteresowania. Dzisiaj, gdy mamy Internet, możliwości kontroli nie są tak duże, jak przy centralnym nadajniku telewizyjnym. Jest to zdecydowanie dobra rzecz. Powinniśmy jako ludzkość strzec niezależności i równości każdego podmiotu w Internecie. Dzisiaj możliwe jest dla każdego zasłynięcie w tym medium i przekazanie własnego punktu widzenia, trzeba to tylko umiejętnie zrobić.

Comments are closed.