Zobacz również
  • Reklama dźwignią handlu
    Nikt chyba nie wyobraża sobie obecnie żadnej sprzedaży czy też prowadzenia swojej firmy bez udziału reklamy. Jest to w zasadzie nie możliwe. Jeśli odpowiednio się nie zareklamujemy, nie będziemy mieli …
  • Systemy wystawiennicze a reklama
    Systemy wystawiennicze spełniają istotną rolę na targach, i nie tylko. Są to możliwości, z których korzysta bardzo wiele firm usługowych i oferujących produkty. Osoby zajmujące się przygotowaniem systemów wystawienniczych mają …
  • Czego wystrzegać się w marketingu szeptanym?
    W ostatnim czasie bardzo popularna formą informowania o danym produkcie jest marketing szeptany. Początkowo ta działalność skupiała się tylko i wyłącznie na przeprowadzaniu osobistych rozmów z różnymi osobami. Dzisiaj coraz …
Strony

Jednym z najczęściej chyba oglądanych w Polsce programów w telewizji są informacje. Każda stacja posiada ich własne wydanie, nieróżniące się zbytnio od pozostałych. Nawet tytuły są łudząco do siebie podobne, ze względu na charakter podawanych informacji. Schemat programu także pozostaje zwykle w niezmienionej formie, niezależnie od stacji telewizyjnej, nadającej dane wiadomości. Najczęściej są to: informacje ze świata, a dopiero potem te krajowe. Zdarza się, że do formuły należą zabawne scenki z polskiej codzienności, napisy/reklamy podpatrzone w terenie (perełki wyłapują chyba po wsiach), czy nawet wstawki muzyczne o dość wątpliwym, jak dla mnie, poziomie. Wydanie wiadomości kończą najczęściej informacje z dziedziny sportu lub prognoza pogody (bywa, że obecne są obie części). Co jest dość ważne, stacje telewizyjny doszły do porozumienia i nadają informacje o zbliżonych, lecz różnych od siebie porach. Gdy telewidz „przegapi” jedno wydanie, zawsze ma szanse obejrzeć następne, na innej stacji.

Comments are closed.