Zobacz również
  • Zyskaj klientów logicznym przekazem
    Logiczny przekaz marketingowy skierowany do zainteresowanego klienta to klucz do zysków przedsiębiorstwa. Właściciele biznesów dwoją się i troją, aby stworzyć reklamę godną mistrzostwa, ale wcale nie musi być to coś …
  • Edukacyjna rola mediów
    Edukacyjna rola mediów przejawia się rzetelnym i dokładnym przekazie wiadomości. Wszelakie programy o charakterze edukacyjnym mają na celu w przystępny i profesjonalny sposób przekazać odbiorcom prezentowane treści. Spotkać można ofertę …
  • Wpływ mediów
    Niewiele osób w tych czasach zdaje sobie sprawę z tego, jak tak naprawdę głęboki wpływ na życie człowieka mają wszelkiego rodzaju media. Każdy z nas zdaje sobie sprawę, ze w …
Strony

Wiadomości – to pojęcie bardzo wieloznaczne, kryjące w sobie mnogość skojarzeń i konotacji. Wiadomości to pogramy informacyjne, które oglądamy w telewizji, ale również informacje, które możemy przeczytać w gazecie czy Internecie lub usłyszeć w radiu. Sami również tworzymy „krótkie wiadomości tekstowe”, bardziej znane jako popularny sms. Brak jednoznacznej definicji, jednak nikt raczej nie ma problemu ze zrozumieniem tego pojęcia. Mamy do czynienie z wiadomościami z kraju i zza granicy, wiadomościami pogodowymi czy sportowymi. Możemy więc pokusić się o stwierdzenie, że każda informacja uznana za ważną i nową dla danego odbiorcy, może zostać uznana za wiadomość, nawet jeśli już nie jest ona aktualna. „Wiadomość”, to w potocznym rozumieniu, coś, co „jest wiadome”, zostaje podane do ogólnego zrozumienia i przyjęcia. Wiadomości podlegają kategoryzacji: często dzielimy je na dobre i złe, czyli w naszym odczuciu pozytywne lub negatywne. Media chętniej podają wiadomości bulwersujące i poruszające odbiorcę, ponieważ te, mimo negatywnego wydźwięku, cieszą się większym zainteresowaniem.

Comments are closed.