Zobacz również
  • Czy radio traci na popularności
    Czy radio ma nadal sens istnienia w czasach wszechobecnej telewizji i Internetu? Mogłoby się wydawać, że już teraz niewielu Polaków słucha radia. Nic bardziej mylnego. Radio, mimo dominacji telewizji oraz …
  • Zyskaj klientów logicznym przekazem
    Logiczny przekaz marketingowy skierowany do zainteresowanego klienta to klucz do zysków przedsiębiorstwa. Właściciele biznesów dwoją się i troją, aby stworzyć reklamę godną mistrzostwa, ale wcale nie musi być to coś …
  • Reklama dźwignią handlu
    Reklama jak każdy z nas doskonale wie jest dźwignią handlu. Oczywiście każdy z nas niejednokrotnie powiedział, ze reklama na nas w ogóle nie działa. Aczkolwiek jest to nieprawda. Reklama działa …
Strony

E-mail jest to wiadomość wysyłana za pomocą Internetu. Jej odczytanie wymaga posiadania komputera lub lepszego telefonu z tą funkcją. Wiadomość mailowa podczas wysyłania zostaje zakodowana i w trakcie odbioru zostaje rozkodowana i wyświetlona na monitorze odbiorcy. Dzięki temu w sposób bezpłatny możemy się kontaktować z osobą, która znajduje się na drugim końcu świata. Jest to bardzo szybki sposób przesyłania wiadomości, jednakże nie mamy pewności czy osoba do której tę wiadomość wysyłamy jest w danej chwili na komputerze i ją odbierze. E-maile są bardzo powszechnie używane. Nie tylko przez osoby do celów prywatnych. Większe firmy w ten sposób kontaktują się ze swoimi pracownikami. Jeśli chcemy napisać e-mail musimy pamiętać o wypełnieniu określonych pól, a mianowicie w pierwszej kolejności wpisaniu adresu osoby, do której chcemy go wysłać. Dalej możemy także wpisać osoby do wiadomości której ten e-mail zostanie wysłany. Można także wpisać temat tej wiadomości i co najważniejsze jej treść.

Comments are closed.