Zobacz również
  • Manipulacja w reklamie
    W jaki sposób można osiągnąć sukces przy tworzeniu reklamy? Wszystko zależy od produktu i grupy docelowej. Jeśli chcemy sprzedać jakiś produkt dla młodzieży to nie powinniśmy raczej informować ich, ze …
  • Różnice pomiędzy reklamą amerykańską, a reklamą chińską.
    Reklama na rynku chińskim to reklama, która przekazuje informacje o produkcie w prosty sposób, podkreślając nowoczesność produktu. Często spotyka się w tej reklamie komputerowe animacje czy efekty specjalne. Wykorzystuje również …
  • Skąd się biorą celebryci
    Jak ważna jest medialna popularność, wiedzą o tym wszystkie osoby z tak zwanych pierwszych stron gazet. Aktorzy, piosenkarze, znane osobistości wiedzą, że ich wizerunek niemal w stu procentach zależy od …
Strony

Sekret dobrej torby reklamowej. Mało jest gadżetów reklamowych tak przydatnych jako przedmioty codziennego użytku jak torby reklamowe. Zwłaszcza jeśli mowa o dobrej jakości płóciennych torbach z nadrukiem. Niemal wszystkim zdarza się nosić w nich zakupy, drugie śniadanie do biura, jeżdżą te torby autobusami, autami, niekiedy i przekąski na piknik na plaży przeniosą podczas wakacji. Zdecydowanie więc warto zamawiać takie torby i niech noszą po świecie logo i nazwę czy nawet jakieś zgrabne reklamowe hasło. Aby jednak spełniały swoją funkcję, czyli funkcję marketingową, powinny udawać, że nie jest to ich zadanie podstawowe. Jak to zrobić? Podarować klientowi torbę, która: jest wykonana z porządnego materiału, pojemna i poręczna; utrzymana jest w stonowanej kolorystyce; ma nadruk niekrzykliwy, ale ciekawy; logo i nazwę firmy ma wyraźne, ale nienarzucające się. Ważne, by nie zamawiać przypadkowo i w pośpiechu. Warto wypytać, jakie torby reklamowe producent ma w ofercie i wybrać najlepszą dostępną opcję, na jaką pozwala budżet.

Leave a Reply