Zobacz również
  • Zabawa w głuchy telefon, czyli marketing szeptany
    Jeżeli reklama się rozwija, to także i środki masowego przekazu mogą być poddawane takim kategoriom i czynnikom. Chodzi nam oczywiście o podnoszenie standardu. Widzimy w takim wypadku, że rozwój gazety …
  • System medialny w USA
    Przede wszystkim, jeśli mówi się o systemie medialnym w USA, od razu trzeba nadmienić że przeważają tam przede wszystkim media masowe. Wszechobecna komercjalizacja jest tam na porządku dziennym. Zarówno prasa …
  • Zagubiony człowiek w świecie medialnym
    Niestety czas najwyższy przyznać się, że przez naiwność ludzką potęgą stały się media. Najczęściej wiadomości które rozpowszechnia telewizja czy inne źródła są wyssane z palca po to tylko aby zrobić …
Strony

Sekret dobrej torby reklamowej. Mało jest gadżetów reklamowych tak przydatnych jako przedmioty codziennego użytku jak torby reklamowe. Zwłaszcza jeśli mowa o dobrej jakości płóciennych torbach z nadrukiem. Niemal wszystkim zdarza się nosić w nich zakupy, drugie śniadanie do biura, jeżdżą te torby autobusami, autami, niekiedy i przekąski na piknik na plaży przeniosą podczas wakacji. Zdecydowanie więc warto zamawiać takie torby i niech noszą po świecie logo i nazwę czy nawet jakieś zgrabne reklamowe hasło. Aby jednak spełniały swoją funkcję, czyli funkcję marketingową, powinny udawać, że nie jest to ich zadanie podstawowe. Jak to zrobić? Podarować klientowi torbę, która: jest wykonana z porządnego materiału, pojemna i poręczna; utrzymana jest w stonowanej kolorystyce; ma nadruk niekrzykliwy, ale ciekawy; logo i nazwę firmy ma wyraźne, ale nienarzucające się. Ważne, by nie zamawiać przypadkowo i w pośpiechu. Warto wypytać, jakie torby reklamowe producent ma w ofercie i wybrać najlepszą dostępną opcję, na jaką pozwala budżet.

Leave a Reply