Zobacz również
  • Była pierwsza dama w reklamie
    Jolanta Kwaśniewska, czyli była pierwsza dama Rzeczpospolitej Polskiej wystąpiła w reklamie leku wspomagającego odporność. Dla wielu osób informacja ta była wielkim zaskoczeniem i obiegło to wszystkie serwisy informacyjne w kraju. …
  • Media potrafią pomóc człowiekowi
    Akcje charytatywne są bardzo dobrze wspierane przez media i w nich promowane. Działalność charytatywna wymaga ogromnego wkładu od wielu osób i każdy kto chce pomóc jest mile widziany. Spoty reklamowe …
  • Reklama a potrzeby klienta
    Powszechnie oferowane i dostępne produkty nie tylko zaspokajają potrzeby przeciętnego klienta lecz równie często je generują. Ten stan przekłada się również na reklamę, nie rzadko bowiem nie zdawaliśmy sobie sprawy …
Strony

Sekret dobrej torby reklamowej. Mało jest gadżetów reklamowych tak przydatnych jako przedmioty codziennego użytku jak torby reklamowe. Zwłaszcza jeśli mowa o dobrej jakości płóciennych torbach z nadrukiem. Niemal wszystkim zdarza się nosić w nich zakupy, drugie śniadanie do biura, jeżdżą te torby autobusami, autami, niekiedy i przekąski na piknik na plaży przeniosą podczas wakacji. Zdecydowanie więc warto zamawiać takie torby i niech noszą po świecie logo i nazwę czy nawet jakieś zgrabne reklamowe hasło. Aby jednak spełniały swoją funkcję, czyli funkcję marketingową, powinny udawać, że nie jest to ich zadanie podstawowe. Jak to zrobić? Podarować klientowi torbę, która: jest wykonana z porządnego materiału, pojemna i poręczna; utrzymana jest w stonowanej kolorystyce; ma nadruk niekrzykliwy, ale ciekawy; logo i nazwę firmy ma wyraźne, ale nienarzucające się. Ważne, by nie zamawiać przypadkowo i w pośpiechu. Warto wypytać, jakie torby reklamowe producent ma w ofercie i wybrać najlepszą dostępną opcję, na jaką pozwala budżet.

Leave a Reply