Zobacz również
  • Reklama dźwignią handlu
    Reklama jak każdy z nas doskonale wie jest dźwignią handlu. Oczywiście każdy z nas niejednokrotnie powiedział, ze reklama na nas w ogóle nie działa. Aczkolwiek jest to nieprawda. Reklama działa …
  • Budowanie współczesnej filozofii
    Starożytni filozofowie pozostawili po sobie wiele recept na życie. Większość z ich nauk, opierających się na humanitaryzmie i umiłowaniu mądrości, Miom upływu wieków, pozostaje aktualna. Problem pojawia się jednak jeśli …
  • Klikać czy nie w reklamy internetowe
    Nie znosimy reklam, które nam natrętnie przeszkadzają. W internecie to codzienność. Czytamy jakiś ciekawy artykuł, a tu nagle włącza się reklama, przesłaniająca nam cały tekst, a na dodatek trudną ją …
Strony

Sekret dobrej torby reklamowej. Mało jest gadżetów reklamowych tak przydatnych jako przedmioty codziennego użytku jak torby reklamowe. Zwłaszcza jeśli mowa o dobrej jakości płóciennych torbach z nadrukiem. Niemal wszystkim zdarza się nosić w nich zakupy, drugie śniadanie do biura, jeżdżą te torby autobusami, autami, niekiedy i przekąski na piknik na plaży przeniosą podczas wakacji. Zdecydowanie więc warto zamawiać takie torby i niech noszą po świecie logo i nazwę czy nawet jakieś zgrabne reklamowe hasło. Aby jednak spełniały swoją funkcję, czyli funkcję marketingową, powinny udawać, że nie jest to ich zadanie podstawowe. Jak to zrobić? Podarować klientowi torbę, która: jest wykonana z porządnego materiału, pojemna i poręczna; utrzymana jest w stonowanej kolorystyce; ma nadruk niekrzykliwy, ale ciekawy; logo i nazwę firmy ma wyraźne, ale nienarzucające się. Ważne, by nie zamawiać przypadkowo i w pośpiechu. Warto wypytać, jakie torby reklamowe producent ma w ofercie i wybrać najlepszą dostępną opcję, na jaką pozwala budżet.

Leave a Reply