Zobacz również
  • Była pierwsza dama w reklamie
    Jolanta Kwaśniewska, czyli była pierwsza dama Rzeczpospolitej Polskiej wystąpiła w reklamie leku wspomagającego odporność. Dla wielu osób informacja ta była wielkim zaskoczeniem i obiegło to wszystkie serwisy informacyjne w kraju. …
  • Duże rozmiary męskie
    Odzież męska w dużych rozmiarach. Wygląd i odpowiednia prezencja ważne są nie tylko dla dobrego samopoczucia. Odpowiednio dobrany strój połączony z ogólną dbałością o swój wygląd zewnętrzny są także istotne …
  • Nowa era reklamy
    Gwiazdy, które zapraszają do różnych wydarzeń w swoim życiu, fotoreporterów są głośno krytykowane w swoim środowisku zawodowym. Mimo ogromnej sławy i popularności, nie można sobie pozwalać na wszystkie zachowania. Znane …
Strony

Sekret dobrej torby reklamowej. Mało jest gadżetów reklamowych tak przydatnych jako przedmioty codziennego użytku jak torby reklamowe. Zwłaszcza jeśli mowa o dobrej jakości płóciennych torbach z nadrukiem. Niemal wszystkim zdarza się nosić w nich zakupy, drugie śniadanie do biura, jeżdżą te torby autobusami, autami, niekiedy i przekąski na piknik na plaży przeniosą podczas wakacji. Zdecydowanie więc warto zamawiać takie torby i niech noszą po świecie logo i nazwę czy nawet jakieś zgrabne reklamowe hasło. Aby jednak spełniały swoją funkcję, czyli funkcję marketingową, powinny udawać, że nie jest to ich zadanie podstawowe. Jak to zrobić? Podarować klientowi torbę, która: jest wykonana z porządnego materiału, pojemna i poręczna; utrzymana jest w stonowanej kolorystyce; ma nadruk niekrzykliwy, ale ciekawy; logo i nazwę firmy ma wyraźne, ale nienarzucające się. Ważne, by nie zamawiać przypadkowo i w pośpiechu. Warto wypytać, jakie torby reklamowe producent ma w ofercie i wybrać najlepszą dostępną opcję, na jaką pozwala budżet.

Leave a Reply