Zobacz również
  • Reklama porównawcza
    Najczęstszym rodzajem reklamy stosowanym do ukazania płynu do mycia naczyń jest reklama porównawcza. Ukazuje się wówczas produkt reklamowany i jakiś drugi o podobnym działaniu. Oczywiście produkt reklamowany jest pod każdym …
  • Wiadomość mailowa
    E-mail jest to wiadomość wysyłana za pomocą Internetu. Jej odczytanie wymaga posiadania komputera lub lepszego telefonu z tą funkcją. Wiadomość mailowa podczas wysyłania zostaje zakodowana i w trakcie odbioru zostaje …
  • Zyskaj klientów logicznym przekazem
    Logiczny przekaz marketingowy skierowany do zainteresowanego klienta to klucz do zysków przedsiębiorstwa. Właściciele biznesów dwoją się i troją, aby stworzyć reklamę godną mistrzostwa, ale wcale nie musi być to coś …
Strony

Przede wszystkim, jeśli mówi się o systemie medialnym w USA, od razu trzeba nadmienić że przeważają tam przede wszystkim media masowe. Wszechobecna komercjalizacja jest tam na porządku dziennym. Zarówno prasa masowa jak i telewizja komercyjna święcą największe triumfy. Jeśli chodzi o pracę, to dużą popularnością cieszą się przede wszystkim różnego rodzaju magazyny na przykład dla mężczyzn, kobiet, młodzieży. Wypierają one coraz mniej popularne dzienniki. Jest to związane przede wszystkim z ograniczeniami terytorialnymi, jakie występują w Stanach Zjednoczonych. Zróżnicowanie jest tam niezwykle duże. Dlatego też dzienniki ogólnokrajowe mają raczej wymiar lokalny. Najbardziej popularnymi sposób nich jest oczywiście New Your Times, LA Times czy Washington Post. Jeśli chodzi o telewizję w USA, to dzieli się ona na telewizję publiczną oraz komercyjną. Zaczynając od telewizji publicznej to jest nią PBS. Jest to telewizja przede wszystkim stworzona w celach edukacyjnych i zdecydowanie nie nastawiona na komercję. W przeciwieństwie do telewizji komercyjnej, do której zaliczyć można NBS, CBS czy CNN. Zdecydowanie jednak telewizja komercyjna w Stanach jest bardziej popularna i chętniej się z niej korzysta.

Comments are closed.