Zobacz również
  • Reklama i wizerunek firmy
    Dzisiaj w świecie biznesu liczy się przede wszystkim to jak dana jednostka prezentuje się na tle innych. Marketing umożliwia skuteczne wyeksponowanie pozytywnych cech przedsiębiorstwa i daje nadzieję na trwałe jego …
  • Reklama pomaga nam w podjęciu decyzji
    Każda jedna reklama pomaga każdemu w podjęciu ważnej decyzji. Dzięki niej możemy sobie pozwolić na lepsze zapoznanie się z produktem, z jego cechami i funkcjami. Każdy z nas doskonale zdaje …
  • Prasowe wydawnictwa profesjonalne
    Substytutem książek coraz częściej staja się wydawane profesjonalne kwartalniki i roczniki. Tego typu medium jest skierowane przede wszystkim dla wymagających i sprecyzowanych czytelników. Obejmuje swym zakresem różnorodne dziedziny od literatury, …
Strony

Przede wszystkim, jeśli mówi się o systemie medialnym w USA, od razu trzeba nadmienić że przeważają tam przede wszystkim media masowe. Wszechobecna komercjalizacja jest tam na porządku dziennym. Zarówno prasa masowa jak i telewizja komercyjna święcą największe triumfy. Jeśli chodzi o pracę, to dużą popularnością cieszą się przede wszystkim różnego rodzaju magazyny na przykład dla mężczyzn, kobiet, młodzieży. Wypierają one coraz mniej popularne dzienniki. Jest to związane przede wszystkim z ograniczeniami terytorialnymi, jakie występują w Stanach Zjednoczonych. Zróżnicowanie jest tam niezwykle duże. Dlatego też dzienniki ogólnokrajowe mają raczej wymiar lokalny. Najbardziej popularnymi sposób nich jest oczywiście New Your Times, LA Times czy Washington Post. Jeśli chodzi o telewizję w USA, to dzieli się ona na telewizję publiczną oraz komercyjną. Zaczynając od telewizji publicznej to jest nią PBS. Jest to telewizja przede wszystkim stworzona w celach edukacyjnych i zdecydowanie nie nastawiona na komercję. W przeciwieństwie do telewizji komercyjnej, do której zaliczyć można NBS, CBS czy CNN. Zdecydowanie jednak telewizja komercyjna w Stanach jest bardziej popularna i chętniej się z niej korzysta.

Comments are closed.