Zobacz również
  • Czy popularne media są nimi nadal?
    Szukamy informacji zazwyczaj w internecie oraz telewizji. Oczywiście inne media też uważamy za godne uwagi, ale radia i gazety rzadko przydają się w codziennym funkcjonowaniu. Okazuje się jednak, że nawet …
  • Tablice reklamowe poznań
    Reklama firmy. Bez reklamy żadna firma nie może istnieć. A przynajmniej nie może się właściwie rozwijać. Dobra reklama to gwarancja sukcesu. Wiedzą o tym właściciele firm i starają się w …
  • Torby reklamowe producent
    Sekret dobrej torby reklamowej. Mało jest gadżetów reklamowych tak przydatnych jako przedmioty codziennego użytku jak torby reklamowe. Zwłaszcza jeśli mowa o dobrej jakości płóciennych torbach z nadrukiem. Niemal wszystkim zdarza …
Strony

Przede wszystkim, jeśli mówi się o systemie medialnym w USA, od razu trzeba nadmienić że przeważają tam przede wszystkim media masowe. Wszechobecna komercjalizacja jest tam na porządku dziennym. Zarówno prasa masowa jak i telewizja komercyjna święcą największe triumfy. Jeśli chodzi o pracę, to dużą popularnością cieszą się przede wszystkim różnego rodzaju magazyny na przykład dla mężczyzn, kobiet, młodzieży. Wypierają one coraz mniej popularne dzienniki. Jest to związane przede wszystkim z ograniczeniami terytorialnymi, jakie występują w Stanach Zjednoczonych. Zróżnicowanie jest tam niezwykle duże. Dlatego też dzienniki ogólnokrajowe mają raczej wymiar lokalny. Najbardziej popularnymi sposób nich jest oczywiście New Your Times, LA Times czy Washington Post. Jeśli chodzi o telewizję w USA, to dzieli się ona na telewizję publiczną oraz komercyjną. Zaczynając od telewizji publicznej to jest nią PBS. Jest to telewizja przede wszystkim stworzona w celach edukacyjnych i zdecydowanie nie nastawiona na komercję. W przeciwieństwie do telewizji komercyjnej, do której zaliczyć można NBS, CBS czy CNN. Zdecydowanie jednak telewizja komercyjna w Stanach jest bardziej popularna i chętniej się z niej korzysta.

Comments are closed.