Zobacz również
  • System medialny w USA
    Przede wszystkim, jeśli mówi się o systemie medialnym w USA, od razu trzeba nadmienić że przeważają tam przede wszystkim media masowe. Wszechobecna komercjalizacja jest tam na porządku dziennym. Zarówno prasa …
  • Sposób na zarabianie
    Wiele jest dziś sposobów na zarabianie naprawdę dużych pieniędzy. A jak przecież wszyscy dobrze wiemy, dobrze płatną i lekką pracę jest naprawdę bardzo trudno znaleźć, a wręcz jest to niemożliwe. …
  • Promuj się za pośrednictwem sieci
    Coraz więcej osób decyduje się dzisiaj na promocję za pośrednictwem sieci i rzeczywiście jest to dość dobre rozwiązanie, bowiem właśnie w sieci spędzamy przecież najwięcej czasu, tu więc można natrafić …
Strony

Przede wszystkim, jeśli mówi się o systemie medialnym w USA, od razu trzeba nadmienić że przeważają tam przede wszystkim media masowe. Wszechobecna komercjalizacja jest tam na porządku dziennym. Zarówno prasa masowa jak i telewizja komercyjna święcą największe triumfy. Jeśli chodzi o pracę, to dużą popularnością cieszą się przede wszystkim różnego rodzaju magazyny na przykład dla mężczyzn, kobiet, młodzieży. Wypierają one coraz mniej popularne dzienniki. Jest to związane przede wszystkim z ograniczeniami terytorialnymi, jakie występują w Stanach Zjednoczonych. Zróżnicowanie jest tam niezwykle duże. Dlatego też dzienniki ogólnokrajowe mają raczej wymiar lokalny. Najbardziej popularnymi sposób nich jest oczywiście New Your Times, LA Times czy Washington Post. Jeśli chodzi o telewizję w USA, to dzieli się ona na telewizję publiczną oraz komercyjną. Zaczynając od telewizji publicznej to jest nią PBS. Jest to telewizja przede wszystkim stworzona w celach edukacyjnych i zdecydowanie nie nastawiona na komercję. W przeciwieństwie do telewizji komercyjnej, do której zaliczyć można NBS, CBS czy CNN. Zdecydowanie jednak telewizja komercyjna w Stanach jest bardziej popularna i chętniej się z niej korzysta.

Comments are closed.