Zobacz również
  • Ubrania dla mężczyzn
    Odzież męska. Kiedyś to głównie kobiety zwracały uwagę na swój wygląd. Dziś ta sytuacja wygląda już jednak zupełnie inaczej, bowiem również mężczyźni podążają za najnowszymi trendami mody. Dotyczy to zarówno …
  • Reklama wirusowa
    Jest to reklama, która jest niezwykle efektywna. Dzięki niej możliwe jest dotarcie w szybkim tempie do szerokiego grona klientów. Dany produkt reklamowany jest za pomocą śmiesznych filmików oraz treści, jakie …
  • Telewizja często jako niańka dla dziecka
    W obecnych czasach pośpiechu, zabiegania i powszechnego zapracowania, wielu ludzi coraz mniej czasu i uwagi poświęca swoim dzieciom. Nie chodzi tu nawet o brak troski o potrzeby materialne dzieci. Coraz …
Strony

Ostatnimi czasy słyszy się dużo o niezależności mediów. Niedawno, bo drugiego września Justyna Pochanke w TVN24 rozmawiała przez prawie pół godziny ze Zbigniewem Ziobrą, europosłem Prawa i Sprawiedliwości, byłym ministrem sprawiedliwości i prokuratorem generalnym. Ziobro zarzucił jej kłamstwa w kilku konkretnych sprawach i zażądał przeprosin ludzi nimi dotkniętych. Wymienił nierzetelności stacji, wskazał uchybienia, manipulacje i celowe działania szkalujące. Rozmowa zdecydowanie nie biegła torem, jaki by sobie wymarzyła dziennikarka. Nie zagłębiając się, kto ma rację, jest coś na rzeczy. Media wiadomości reklama kontrolowane są przez wąską grupę ludzi, którym zależy na przeforsowaniu swojego punktu widzenia. Nie bez kozery media nazywane są czwartą władzą. Istnieje takie przysłowie filozoficzne, że jak cię widzą, tak cię piszą. Większość obywateli nie ma możliwości kontaktu bezpośredniego z posłami wybieranymi do parlamentu. Kontakt odbywa się przez nośnik – media. Od nich zależy nasz obraz polityki.

Comments are closed.