Zobacz również
  • Drugie życie na portalach społecznościowych
    Portale społecznościowe szturmem opanowały Internet. Określane mianem Web 2.0 funkcjonują na zasadzie uczestnictwa samych użytkowników. Internauci sami budują swoje profile, grupy, umieszczają teksty, zdjęcia i filmy. Odbiorca stał się jednocześnie …
  • Manipulacja w reklamie
    W jaki sposób można osiągnąć sukces przy tworzeniu reklamy? Wszystko zależy od produktu i grupy docelowej. Jeśli chcemy sprzedać jakiś produkt dla młodzieży to nie powinniśmy raczej informować ich, ze …
  • Znajdź pracę w Internecie to wcale nie jest takie trudne
    Media pomagają znaleźć prace każdej poszukującej zatrudnienia osobie. W Internecie, oraz prasie coraz większa ilość pracodawców i bezrobotnych ogłasza się. Za pośrednictwem tych nośników można w łatwy sposób skontaktować tych, …
Strony

Ostatnimi czasy słyszy się dużo o niezależności mediów. Niedawno, bo drugiego września Justyna Pochanke w TVN24 rozmawiała przez prawie pół godziny ze Zbigniewem Ziobrą, europosłem Prawa i Sprawiedliwości, byłym ministrem sprawiedliwości i prokuratorem generalnym. Ziobro zarzucił jej kłamstwa w kilku konkretnych sprawach i zażądał przeprosin ludzi nimi dotkniętych. Wymienił nierzetelności stacji, wskazał uchybienia, manipulacje i celowe działania szkalujące. Rozmowa zdecydowanie nie biegła torem, jaki by sobie wymarzyła dziennikarka. Nie zagłębiając się, kto ma rację, jest coś na rzeczy. Media wiadomości reklama kontrolowane są przez wąską grupę ludzi, którym zależy na przeforsowaniu swojego punktu widzenia. Nie bez kozery media nazywane są czwartą władzą. Istnieje takie przysłowie filozoficzne, że jak cię widzą, tak cię piszą. Większość obywateli nie ma możliwości kontaktu bezpośredniego z posłami wybieranymi do parlamentu. Kontakt odbywa się przez nośnik – media. Od nich zależy nasz obraz polityki.

Comments are closed.