Zobacz również
  • Dobra reklama
    Reklamy można podzielić na dwie grupy. Są to reklamy dobre i reklamy złe. Oczywiście każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, ze najlepszy efekt powodują reklamy dobre. Są to reklamy, …
  • Odpowiednia reklama
    Obecnie konkurencja w mediach na pierwszy rzut oka może się okazać duża jednakże ostatnio jakby trochę się zmniejszyła a poszczególne media pielęgnują przede wszystkim swoich stałych pasjonatów i nie angażując …
  • Akcje medialne propagujące bezpieczeństwo
    Akcję edukacyjną media kierują również w kierunku poprawy bezpieczeństwa społeczeństwa. Na łamach prasy ukazują się artykuły na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zmian przepisów oraz sytuacji na drogach. Radio kierowców …
Strony

Ostatnimi czasy słyszy się dużo o niezależności mediów. Niedawno, bo drugiego września Justyna Pochanke w TVN24 rozmawiała przez prawie pół godziny ze Zbigniewem Ziobrą, europosłem Prawa i Sprawiedliwości, byłym ministrem sprawiedliwości i prokuratorem generalnym. Ziobro zarzucił jej kłamstwa w kilku konkretnych sprawach i zażądał przeprosin ludzi nimi dotkniętych. Wymienił nierzetelności stacji, wskazał uchybienia, manipulacje i celowe działania szkalujące. Rozmowa zdecydowanie nie biegła torem, jaki by sobie wymarzyła dziennikarka. Nie zagłębiając się, kto ma rację, jest coś na rzeczy. Media wiadomości reklama kontrolowane są przez wąską grupę ludzi, którym zależy na przeforsowaniu swojego punktu widzenia. Nie bez kozery media nazywane są czwartą władzą. Istnieje takie przysłowie filozoficzne, że jak cię widzą, tak cię piszą. Większość obywateli nie ma możliwości kontaktu bezpośredniego z posłami wybieranymi do parlamentu. Kontakt odbywa się przez nośnik – media. Od nich zależy nasz obraz polityki.

Comments are closed.