Zobacz również
  • Klikać czy nie w reklamy internetowe
    Nie znosimy reklam, które nam natrętnie przeszkadzają. W internecie to codzienność. Czytamy jakiś ciekawy artykuł, a tu nagle włącza się reklama, przesłaniająca nam cały tekst, a na dodatek trudną ją …
  • Gazeta tradycyjna a wydanie internetowe
    Możemy tutaj wyróżnić dobra i trafną reklamę, a możemy niestety ale zauważyć także złą reklamę. Zajmijmy się tym bardziej pozytywnym oraz powszechnym czynnikiem. Możemy powiedzieć, że jest to bardzo ważne …
  • Reklama a bezpieczeństwo na drodze
    Jadąc samochodem, szczególnie w obrębie miast i na ich obrzeżach mijamy setki bilbordów reklamowych. Przydrożne firmy, przedsiębiorstwa ustawiają swoje reklamy, a wraz z nimi stoją plansze reklamowe dotyczące różnorodnych towarów …
Strony

Ostatnimi czasy słyszy się dużo o niezależności mediów. Niedawno, bo drugiego września Justyna Pochanke w TVN24 rozmawiała przez prawie pół godziny ze Zbigniewem Ziobrą, europosłem Prawa i Sprawiedliwości, byłym ministrem sprawiedliwości i prokuratorem generalnym. Ziobro zarzucił jej kłamstwa w kilku konkretnych sprawach i zażądał przeprosin ludzi nimi dotkniętych. Wymienił nierzetelności stacji, wskazał uchybienia, manipulacje i celowe działania szkalujące. Rozmowa zdecydowanie nie biegła torem, jaki by sobie wymarzyła dziennikarka. Nie zagłębiając się, kto ma rację, jest coś na rzeczy. Media wiadomości reklama kontrolowane są przez wąską grupę ludzi, którym zależy na przeforsowaniu swojego punktu widzenia. Nie bez kozery media nazywane są czwartą władzą. Istnieje takie przysłowie filozoficzne, że jak cię widzą, tak cię piszą. Większość obywateli nie ma możliwości kontaktu bezpośredniego z posłami wybieranymi do parlamentu. Kontakt odbywa się przez nośnik – media. Od nich zależy nasz obraz polityki.

Comments are closed.