Zobacz również
  • Reklama dźwignią handlu
    Reklama jak każdy z nas doskonale wie jest dźwignią handlu. Oczywiście każdy z nas niejednokrotnie powiedział, ze reklama na nas w ogóle nie działa. Aczkolwiek jest to nieprawda. Reklama działa …
  • Media w internecie
    Media, które działają w Internecie, stają się coraz bardziej popularne, szczególnie na łamach różnego typu informacji. Można mieć cały czas niejedną możliwość, aby na przykład korzystać z różnego rodzaju mediów …
  • Jak media zdobywają odbiorców
    Żyjemy w czasach, kiedy zewsząd jesteśmy wprost bombardowani informacjami. Ciągły potok treści, który nas otacza sprawia, że stajemy się na niego obojętni i coraz trudniej jest do czegokolwiek przykuć naszą …
Strony

Jak ważna jest medialna popularność, wiedzą o tym wszystkie osoby z tak zwanych pierwszych stron gazet. Aktorzy, piosenkarze, znane osobistości wiedzą, że ich wizerunek niemal w stu procentach zależy od ich kontaktów z mediami. W dzisiejszym świecie w zasadzie niemożliwe jest wykreowanie się samemu. Właściwie poukładane relacje z mediami to sposób na osiągnięcie sukcesu, na pokazanie się społeczeństwu. Media, wiadomości, reklama mogą bardzo szybko pomóc wejść na szczyt, ale jeszcze szybciej zrzucić z piedestału. Mądrzy, wytrawni gracze mają wieloletnie, dobre relacje z mediami. Informacje o wielu znanych osobach przedostające się do mediów są bardzo wyważone. Są to jednak ludzie, którzy od dawna mają swoją określoną pozycję, a ich działalność i zasługi są powszechnie znane i doceniane. Jest jednak wiele osób, które za wszelką cenę chcą zaistnieć w mediach, a właściwie niczego interesującego w swoim życiu nie dokonali, oprócz chęci zostania sławnym. Ich kariera zaczyna się najczęściej na portalach ‘brukowych’, plotkarskich i tu się kończy. Może jeszcze kilka zaproszeń na spektakularne imprezy, bo po jakimś czasie wydaje się, że wszyscy je znają, a po kilku miesiącach odejście w niebyt. Krótkoterminowi celebryci, znani z tego, że są znani.

Comments are closed.