Zobacz również
  • Co daje reklama?
    Przystało nam żyć w takich czasach, kiedy to człowiek musi się naprawdę sporo nakombinować, aby odpowiednio coś zarobić. Każdy przedsiębiorca, który posiada swoją firmę, doskonale wie o tym, że w …
  • Jak produkuje się reklamy telewizyjne
    Reklama telewizyjna trwa na ogół do trzydziestu sekund, ale jej produkcja to wielkie przedsięwzięcie organizacyjne i finansowe. Reklamodawca po określeniu swoich potrzeb (często poprzedzone jest badaniami rynku) na ogół zwraca …
  • Rozgłośnie radiowe sposobem na efektywna reklamą
    Audycje radiowe towarzyszą nam niemal wszędzie zarówno w domu, w pracy jak i w samochodzie podczas podróży. Słuchamy różnego typu informacji, a także reklam, których specjalnie nie słuchamy podczas codziennych …
Strony

Jak ważna jest medialna popularność, wiedzą o tym wszystkie osoby z tak zwanych pierwszych stron gazet. Aktorzy, piosenkarze, znane osobistości wiedzą, że ich wizerunek niemal w stu procentach zależy od ich kontaktów z mediami. W dzisiejszym świecie w zasadzie niemożliwe jest wykreowanie się samemu. Właściwie poukładane relacje z mediami to sposób na osiągnięcie sukcesu, na pokazanie się społeczeństwu. Media, wiadomości, reklama mogą bardzo szybko pomóc wejść na szczyt, ale jeszcze szybciej zrzucić z piedestału. Mądrzy, wytrawni gracze mają wieloletnie, dobre relacje z mediami. Informacje o wielu znanych osobach przedostające się do mediów są bardzo wyważone. Są to jednak ludzie, którzy od dawna mają swoją określoną pozycję, a ich działalność i zasługi są powszechnie znane i doceniane. Jest jednak wiele osób, które za wszelką cenę chcą zaistnieć w mediach, a właściwie niczego interesującego w swoim życiu nie dokonali, oprócz chęci zostania sławnym. Ich kariera zaczyna się najczęściej na portalach ‘brukowych’, plotkarskich i tu się kończy. Może jeszcze kilka zaproszeń na spektakularne imprezy, bo po jakimś czasie wydaje się, że wszyscy je znają, a po kilku miesiącach odejście w niebyt. Krótkoterminowi celebryci, znani z tego, że są znani.

Comments are closed.