Zobacz również
  • Reklama a potrzeby klienta
    Powszechnie oferowane i dostępne produkty nie tylko zaspokajają potrzeby przeciętnego klienta lecz równie często je generują. Ten stan przekłada się również na reklamę, nie rzadko bowiem nie zdawaliśmy sobie sprawy …
  • Znudzony odbiorca i twórcy reklam
    Czasem wydaje się nam, że widzieliśmy już wszelkie możliwe reklamy i każdy trik jest nam znany. Jednak mylimy się sądząc, że uodporniliśmy się na magię reklam. Każdy produkt wymaga reklamy, …
  • Media polskie
    Media polskie inaczej mówiąc środki masowego przekazu, wykorzystujące dosłownie wszystko, to co może umożliwić dotarcie do dużej grupy ludzi, w tym samym czasie w Polsce. Szeroki zasięg ma zarówno telewizja, …
Strony

Jak ważna jest medialna popularność, wiedzą o tym wszystkie osoby z tak zwanych pierwszych stron gazet. Aktorzy, piosenkarze, znane osobistości wiedzą, że ich wizerunek niemal w stu procentach zależy od ich kontaktów z mediami. W dzisiejszym świecie w zasadzie niemożliwe jest wykreowanie się samemu. Właściwie poukładane relacje z mediami to sposób na osiągnięcie sukcesu, na pokazanie się społeczeństwu. Media, wiadomości, reklama mogą bardzo szybko pomóc wejść na szczyt, ale jeszcze szybciej zrzucić z piedestału. Mądrzy, wytrawni gracze mają wieloletnie, dobre relacje z mediami. Informacje o wielu znanych osobach przedostające się do mediów są bardzo wyważone. Są to jednak ludzie, którzy od dawna mają swoją określoną pozycję, a ich działalność i zasługi są powszechnie znane i doceniane. Jest jednak wiele osób, które za wszelką cenę chcą zaistnieć w mediach, a właściwie niczego interesującego w swoim życiu nie dokonali, oprócz chęci zostania sławnym. Ich kariera zaczyna się najczęściej na portalach ‘brukowych’, plotkarskich i tu się kończy. Może jeszcze kilka zaproszeń na spektakularne imprezy, bo po jakimś czasie wydaje się, że wszyscy je znają, a po kilku miesiącach odejście w niebyt. Krótkoterminowi celebryci, znani z tego, że są znani.

Comments are closed.