Zobacz również
  • Ogólnokrajowe rozgłośnie radiowe i ich rola
    Rozgłośnie radiowe nadające swe audycje w zasięgu ogólnokrajowym spełniają istotną rolę w dziedzinie komunikowania treści i wiadomości. Przyjmuje się, że najczęściej słuchają radia kierowcy a telewizja wypiera audycje z domów. …
  • Komputer
    Komputer jest przede wszystkim doskonałym narzędziem, aby można było korzystać z internetu. Bez komputera raczej kwestia samego internetu będzie mało przydatna. Komputer to także bardzo istotne narzędzie, przydatne do zdobywania …
  • Wiadomość SMS
    Wiadomość SMS jest to krótka wiadomość tekstowa wysyłana za pomocą telefonu komórkowego. Dzięki tej możliwości możemy przesyłać wiadomości wśród wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych, a także ostatnimi czasy taką wiadomość możemy …
Strony

Reklama na rynku chińskim to reklama, która przekazuje informacje o produkcie w prosty sposób, podkreślając nowoczesność produktu. Często spotyka się w tej reklamie komputerowe animacje czy efekty specjalne. Wykorzystuje również symbole dobrze znane Chińczykom, odwołujące się do natury np. niebo i chmury, które symbolizują pomyślność. Podkreśla takie wartości jak szacunek do władzy, starszych czy życie zgodne z naturą. Natomiast reklama na rynku amerykańskim charakteryzuje się prostym językiem, informacje przekazywane są w formie przyjacielskiej rozmowy, jej przekaz jest bezpośredni, jednak sprzedaż jest agresywna tzn. używa się słów takich jak: nowy, ulepszony, najlepszy, cud. Do przekazywana komunikatu często wykorzystuje się osoby znane, popularne. W reklamie producenci wykorzystują takie elementy, które oddziałują na emocje amerykańskich odbiorców takie jak tradycja, patriotyzm. Reklama jednak odwołuje się przede wszystkim do osobistych potrzeb potencjalnych klientów pokazuje również zalety rodzinnego życia, które jest dla Amerykanów ważne.

Comments are closed.