Zobacz również
  • Promuj się za pośrednictwem sieci
    Coraz więcej osób decyduje się dzisiaj na promocję za pośrednictwem sieci i rzeczywiście jest to dość dobre rozwiązanie, bowiem właśnie w sieci spędzamy przecież najwięcej czasu, tu więc można natrafić …
  • Reklama a potrzeby klienta
    Powszechnie oferowane i dostępne produkty nie tylko zaspokajają potrzeby przeciętnego klienta lecz równie często je generują. Ten stan przekłada się również na reklamę, nie rzadko bowiem nie zdawaliśmy sobie sprawy …
  • Pozycjonowanie stron
    Pozycjonowanie stron internetowych może nie należy do najłatwiejszych zajęć pod słońcem, jednak ktoś musi się tym zajmować. Wiele osób właśnie wybiera ten kierunek zarabiania, nie tylko dlatego, ze się na …
Strony

Reklama na rynku chińskim to reklama, która przekazuje informacje o produkcie w prosty sposób, podkreślając nowoczesność produktu. Często spotyka się w tej reklamie komputerowe animacje czy efekty specjalne. Wykorzystuje również symbole dobrze znane Chińczykom, odwołujące się do natury np. niebo i chmury, które symbolizują pomyślność. Podkreśla takie wartości jak szacunek do władzy, starszych czy życie zgodne z naturą. Natomiast reklama na rynku amerykańskim charakteryzuje się prostym językiem, informacje przekazywane są w formie przyjacielskiej rozmowy, jej przekaz jest bezpośredni, jednak sprzedaż jest agresywna tzn. używa się słów takich jak: nowy, ulepszony, najlepszy, cud. Do przekazywana komunikatu często wykorzystuje się osoby znane, popularne. W reklamie producenci wykorzystują takie elementy, które oddziałują na emocje amerykańskich odbiorców takie jak tradycja, patriotyzm. Reklama jednak odwołuje się przede wszystkim do osobistych potrzeb potencjalnych klientów pokazuje również zalety rodzinnego życia, które jest dla Amerykanów ważne.

Comments are closed.