Zobacz również
  • Internet nowym telewizorem?
    Internet żyje w naszej świadomości od niemal trzydziestu lat. Początkowo dostępny był tylko i wyłącznie w krajach zachodnich. Na początku lat dziewięćdziesiątych trafił do naszego kraju. Jednakże musiało upłynąć jeszcze …
  • Media pomocne
    Media pomagają w walce każdemu człowiekowi. Wystarczy o danym problemie je poinformować, a już przybiegną do nas z otwartymi ramionami. Takimi informacjami są oni bardzo uradowani. Chcą pomagać w walce …
  • Akcje medialne propagujące bezpieczeństwo
    Akcję edukacyjną media kierują również w kierunku poprawy bezpieczeństwa społeczeństwa. Na łamach prasy ukazują się artykuły na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zmian przepisów oraz sytuacji na drogach. Radio kierowców …
Strony

Reklama na rynku chińskim to reklama, która przekazuje informacje o produkcie w prosty sposób, podkreślając nowoczesność produktu. Często spotyka się w tej reklamie komputerowe animacje czy efekty specjalne. Wykorzystuje również symbole dobrze znane Chińczykom, odwołujące się do natury np. niebo i chmury, które symbolizują pomyślność. Podkreśla takie wartości jak szacunek do władzy, starszych czy życie zgodne z naturą. Natomiast reklama na rynku amerykańskim charakteryzuje się prostym językiem, informacje przekazywane są w formie przyjacielskiej rozmowy, jej przekaz jest bezpośredni, jednak sprzedaż jest agresywna tzn. używa się słów takich jak: nowy, ulepszony, najlepszy, cud. Do przekazywana komunikatu często wykorzystuje się osoby znane, popularne. W reklamie producenci wykorzystują takie elementy, które oddziałują na emocje amerykańskich odbiorców takie jak tradycja, patriotyzm. Reklama jednak odwołuje się przede wszystkim do osobistych potrzeb potencjalnych klientów pokazuje również zalety rodzinnego życia, które jest dla Amerykanów ważne.

Comments are closed.