Zobacz również
  • Demonstracje w Niemczech
    W kilku dużych miastach w Niemczech 22 października 2011 roku odbyły się demonstracje. Około sześć tysięcy ludzi ponownie wyszło na ulicę by ogłosić swoje niezadowolenie wobec praktyk jakie stosują banki …
  • Prasa codzienna źródłem bieżących informacji
    Wraz z rozwojem mediów nastąpiła widoczna różnorodność wydawanych tytułów prasowych. W zależności od linii programowej redakcji, poglądów politycznych wydawcy czy grupy docelowej poszczególne czasopisma zaczęły specjalizować się w poszczególnej tematyce. …
  • Kampanie reklamowe
    Jeśli chce się stworzyć reklamę z prawdziwego zdarzenia, która naprawdę będzie miała siłę przebicia i będzie oddziaływała na klientów, warto stworzyć profesjonalną kampanię reklamową w danym zakresie. Na pewno dzięki …
Strony

Reklama na rynku chińskim to reklama, która przekazuje informacje o produkcie w prosty sposób, podkreślając nowoczesność produktu. Często spotyka się w tej reklamie komputerowe animacje czy efekty specjalne. Wykorzystuje również symbole dobrze znane Chińczykom, odwołujące się do natury np. niebo i chmury, które symbolizują pomyślność. Podkreśla takie wartości jak szacunek do władzy, starszych czy życie zgodne z naturą. Natomiast reklama na rynku amerykańskim charakteryzuje się prostym językiem, informacje przekazywane są w formie przyjacielskiej rozmowy, jej przekaz jest bezpośredni, jednak sprzedaż jest agresywna tzn. używa się słów takich jak: nowy, ulepszony, najlepszy, cud. Do przekazywana komunikatu często wykorzystuje się osoby znane, popularne. W reklamie producenci wykorzystują takie elementy, które oddziałują na emocje amerykańskich odbiorców takie jak tradycja, patriotyzm. Reklama jednak odwołuje się przede wszystkim do osobistych potrzeb potencjalnych klientów pokazuje również zalety rodzinnego życia, które jest dla Amerykanów ważne.

Comments are closed.