Zobacz również
  • Powszechność mediów
    Powszechność mediów jest bardzo dobrze wypromowana. Tutaj najczęściej odnosi się to do takich aspektów jak wszechobecność. Praktycznie każdemu z nas towarzyszą media. Kiedy oglądamy telewizję, gdy słuchamy radia prowadząc samochód, …
  • Wszechobecność reklamy
    Z reklamą mamy do czynienia na każdym kroku. W przerwie filmu, gdy oglądamy go w domu, w telewizji. I w kinie, przed emisją filmu. W drodze do pracy, gdy mijamy …
  • Seksualność w reklamach
    Radio to kolejne rządzenie, które może by spotykane w domu. Jednak nie tylko. Miejsca publiczne to kolejne terminy, które mogą korzystać że stacji radiowych. Zostawmy jednak ten czynnik. Widzimy także, …
Strony

Reklama na rynku chińskim to reklama, która przekazuje informacje o produkcie w prosty sposób, podkreślając nowoczesność produktu. Często spotyka się w tej reklamie komputerowe animacje czy efekty specjalne. Wykorzystuje również symbole dobrze znane Chińczykom, odwołujące się do natury np. niebo i chmury, które symbolizują pomyślność. Podkreśla takie wartości jak szacunek do władzy, starszych czy życie zgodne z naturą. Natomiast reklama na rynku amerykańskim charakteryzuje się prostym językiem, informacje przekazywane są w formie przyjacielskiej rozmowy, jej przekaz jest bezpośredni, jednak sprzedaż jest agresywna tzn. używa się słów takich jak: nowy, ulepszony, najlepszy, cud. Do przekazywana komunikatu często wykorzystuje się osoby znane, popularne. W reklamie producenci wykorzystują takie elementy, które oddziałują na emocje amerykańskich odbiorców takie jak tradycja, patriotyzm. Reklama jednak odwołuje się przede wszystkim do osobistych potrzeb potencjalnych klientów pokazuje również zalety rodzinnego życia, które jest dla Amerykanów ważne.

Comments are closed.