Zobacz również
  • Reklama ambientowa
    Reklama ambientowa jest to reklama, którą można spotkać dosłownie wszędzie, na przystankach, autobusach, taksówkach czy nawet w szkołach. Chodzi o to, by klienta przyzwyczaić do tej nazwy, do tej marki, …
  • Media komercyjne i niekomercyjne
    Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też …
  • Kampanie reklamowe
    Jeśli chce się stworzyć reklamę z prawdziwego zdarzenia, która naprawdę będzie miała siłę przebicia i będzie oddziaływała na klientów, warto stworzyć profesjonalną kampanię reklamową w danym zakresie. Na pewno dzięki …
Strony

Reklama na rynku chińskim to reklama, która przekazuje informacje o produkcie w prosty sposób, podkreślając nowoczesność produktu. Często spotyka się w tej reklamie komputerowe animacje czy efekty specjalne. Wykorzystuje również symbole dobrze znane Chińczykom, odwołujące się do natury np. niebo i chmury, które symbolizują pomyślność. Podkreśla takie wartości jak szacunek do władzy, starszych czy życie zgodne z naturą. Natomiast reklama na rynku amerykańskim charakteryzuje się prostym językiem, informacje przekazywane są w formie przyjacielskiej rozmowy, jej przekaz jest bezpośredni, jednak sprzedaż jest agresywna tzn. używa się słów takich jak: nowy, ulepszony, najlepszy, cud. Do przekazywana komunikatu często wykorzystuje się osoby znane, popularne. W reklamie producenci wykorzystują takie elementy, które oddziałują na emocje amerykańskich odbiorców takie jak tradycja, patriotyzm. Reklama jednak odwołuje się przede wszystkim do osobistych potrzeb potencjalnych klientów pokazuje również zalety rodzinnego życia, które jest dla Amerykanów ważne.

Comments are closed.