Zobacz również
  • Wyodrębnienie przywódców
    Kim są przywódcy medialni? Na pewno stacją, programem, czy portalem, który bezprecedensowo rządzi. Jest to element dotyczący najchętniej odwiedzanych, oglądanych, czytanych, słuchanych elementów medialnych, które każdego dnia mogą pochwalić się …
  • Klikać czy nie w reklamy internetowe
    Nie znosimy reklam, które nam natrętnie przeszkadzają. W internecie to codzienność. Czytamy jakiś ciekawy artykuł, a tu nagle włącza się reklama, przesłaniająca nam cały tekst, a na dodatek trudną ją …
  • Sprawa niezależności mediów w Polsce
    Ostatnimi czasy słyszy się dużo o niezależności mediów. Niedawno, bo drugiego września Justyna Pochanke w TVN24 rozmawiała przez prawie pół godziny ze Zbigniewem Ziobrą, europosłem Prawa i Sprawiedliwości, byłym ministrem …
Strony

Często śmiejemy się, że jeśli reklama jest zbyt nachalna to osoba, która jest jej twarzą za moment wyskoczy nam z lodówki. Choć tak naprawdę i w lodówce mamy do czynienia z reklamami, gdyż wszystkie plakietki na produktach są zarazem ich reklamą. Najpopularniejszymi reklamami jakie odbieramy z zaciszu domowym to te puszczane w telewizji. Mają one szeroki zakres i docierają do każdej grupy wiekowej. Na dodatek zabierają one duży okres naszego czasu, gdyż w telewizjach komercyjnych zajmują czasem tyle samu czasu co sam nadawany program. Dodatkowo we własnym domu odbieramy reklamy, które ukazują się na stronach internetowych. Występują one tam z dużym natężeniem i ciężko jest ich unikać. Reklamy w formie papierowej również są nam dostarczane bezpośrednio do domu. Specjalnie zatrudnieni do tego ludzie wkładają nam gazety reklamowe do skrzynki. Nie sposób jest uniknąć reklam, gdyż otaczają nas one z każdej strony nawet gdybyśmy sobie tego nie życzyli. Reklamodawcy wykorzystują to i starają się w każdy sposób dotrzeć do potencjalnych klientów.

Comments are closed.