Zobacz również
  • Afisz a bilbord
    Afisz zewnętrzny (outdoorowy) został po raz pierwszy wydrukowany na potrzeby cyrkowe w 1835 roku w Nowym Jorku. Standardowo posiada on format A2, choć zdarzają się i większe. Jest umieszczany w …
  • O niezależnym źródle informacji
    W sprawie dyskutowanej już wcześniej niezależności mediów ważne jest, aby ludzie mogli je po prostu tworzyć, a nie zdawać się na bierny odbiór trzech największych konsorcjów informacyjnych, z czego dwa …
  • Catering warszawa Bemowo
    Catering w Warszawie na Bemowie. Słowo „catering” znaczy tyle, co usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu na zamówienie potowych dań i potraw na różnego rodzaju przyjęcia i uroczystości. Gdy potrzebujemy …
Strony

Internet jest obecnie jednym z najbardziej rozwijających się mediów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm decyduje się na to, by większość swoich działań marketingowych przenieść właśnie do sieci. Przede wszystkim wydaje się być to dużo tańsze niż korzystanie z tradycyjnych form reklamy telewizyjnej czy radiowej. Ponadto reklama internetowa wydaje się być po prostu bardziej skuteczna. Dzieje się tak, ponieważ za pośrednictwem sieci internetowej może ona trafić do ogromnej grupy odbiorców, którzy stanowią potencjalnych klientów danej firmy. Oczywiście najważniejsze jest to, by swoimi działaniami marketingowymi trafić do tych ludzi, którzy mogą być zainteresowani danymi produktami. Temu służyć mają różnego rodzaju narzędzia i strategie marketingowe. Jedną z najpopularniejszych form pozyskiwania nowych klientów za pomocą Internetu jest obecnie pozycjonowanie stron internetowych. Zajmują się tym specjaliści, którzy doskonale znają zasady działania najważniejszych przeglądarek internetowych. Kolejną formą reklamy internetowej jest tak zwany social marketing wykorzystujący serwisy społecznościowe.

Comments are closed.