Zobacz również
  • Wpływ na decyzje
    Czy świat mediów ma ogromny wpływ na decyzję człowieka? Na pewno tak.Wiele ludzi przede wszystkim kieruje się w życiu opiniami zapożyczonymi żywcem z telewizji. Kiedy emitowane są reklamy w telewizji, …
  • Reklama szuka wielkiego zainteresowania
    Reklama to jedna z najczęstszych form używanych przez duże przedsiębiorstwa. Wiadomo, mamy teraz media więc można opracować sobie idealny plan. Najlepiej na wyobraźnię działają wiadomości pozytywne lub też bardzo dosadne. …
  • Czy radio traci na popularności
    Czy radio ma nadal sens istnienia w czasach wszechobecnej telewizji i Internetu? Mogłoby się wydawać, że już teraz niewielu Polaków słucha radia. Nic bardziej mylnego. Radio, mimo dominacji telewizji oraz …
Strony

Reklama prezentowana w radiu ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Oczywiście należałoby zauważyć, że reklamy w radiu maja mniejsze pole do popisu, ponieważ nie jest tutaj dostosowany obraz. Nic w tym dziwnego, w końcu w radiu nie można zobaczyć żadnego obrazu czy animacji. Dlatego właśnie reklama może być nieco mniej oddziałująca. Oczywiście budowa takiej reklamy jest tutaj jak najbardziej określona. Trzeba zauważyć, że gra aktorska znacznie bardziej pozostaje podporządkowana takim elementom, jak odpowiednia intonacja głosu. Często tutaj dostosowane są wszelkiego rodzaju dźwięki, takie jak wrzaski, wykrzyknienia, zapytania, zakłopotania. To tutaj jest istotne, ze względu na samo zainteresowanie słuchacza. Reklama w radiu raczej nie jest często emitowana, jednak jej czas, jest uwarunkowany w miarę regularnie, przed wiadomościami, które są dostosowane o pełnej godzinie. Ponieważ nie widać w takich reklamach opakowań produktów, najczęściej nazwy są powtarzane kilkakrotnie w takim spocie, aby można było je zapamiętać.

Comments are closed.