Zobacz również
  • Wpływ telewizji na serca i umysły
    W latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku masowo wśród społeczeństwa zagościła telewizja. Był to ogromny krok naprzód dla ludzkości, otworzyła się zupełnie nowa era – era radia i telewizji. Początkowo puszczane reklamy …
  • Reklama na portalach społecznościowych
    Dzisiejsi użytkownicy portalu społecznościowego traktują go, jako część swojego życia, dlatego możemy mieć pewność, że kierujemy nasze informacje do żywych osób, które mogą być zainteresowane twoim produktem. Reklamy na portalu …
  • Informacje w szkole
    Po domu rodzinnym szkoła jest pierwszym źródłem szerokiego wachlarza wiedzy dla człowieka. Każdego dnia dzieci i młodzież otrzymują odpowiednią dawkę informacji, które muszą przyswoić i wykorzystać. Często w dorosłym życiu …
Strony

Reklama prezentowana w radiu ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Oczywiście należałoby zauważyć, że reklamy w radiu maja mniejsze pole do popisu, ponieważ nie jest tutaj dostosowany obraz. Nic w tym dziwnego, w końcu w radiu nie można zobaczyć żadnego obrazu czy animacji. Dlatego właśnie reklama może być nieco mniej oddziałująca. Oczywiście budowa takiej reklamy jest tutaj jak najbardziej określona. Trzeba zauważyć, że gra aktorska znacznie bardziej pozostaje podporządkowana takim elementom, jak odpowiednia intonacja głosu. Często tutaj dostosowane są wszelkiego rodzaju dźwięki, takie jak wrzaski, wykrzyknienia, zapytania, zakłopotania. To tutaj jest istotne, ze względu na samo zainteresowanie słuchacza. Reklama w radiu raczej nie jest często emitowana, jednak jej czas, jest uwarunkowany w miarę regularnie, przed wiadomościami, które są dostosowane o pełnej godzinie. Ponieważ nie widać w takich reklamach opakowań produktów, najczęściej nazwy są powtarzane kilkakrotnie w takim spocie, aby można było je zapamiętać.

Comments are closed.