Zobacz również
  • Kiedy na reklamy patrzymy przychylniej
    Z reguły, reklamy w mediach denerwują. W kulminacyjnym momencie filmu następuje przerwa, a w niej kolejne reklamy niezawodnych proszków do prania lub lekarstw. Ale jest taki czas, kiedy na reklamy …
  • Reklama szuka wielkiego zainteresowania
    Reklama to jedna z najczęstszych form używanych przez duże przedsiębiorstwa. Wiadomo, mamy teraz media więc można opracować sobie idealny plan. Najlepiej na wyobraźnię działają wiadomości pozytywne lub też bardzo dosadne. …
  • Agencja reklamowa Olsztyn
    Reklama dźwignią handlu. W dzisiejszym świecie reklama wydaje się absolutną podstawą strefy handlowej. Banery, spoty reklamowe, firmowe koszulki oraz torby, sponsorzy i wiele, wiele innych – wszystko to spoziera na …
Strony

Reklama prezentowana w radiu ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Oczywiście należałoby zauważyć, że reklamy w radiu maja mniejsze pole do popisu, ponieważ nie jest tutaj dostosowany obraz. Nic w tym dziwnego, w końcu w radiu nie można zobaczyć żadnego obrazu czy animacji. Dlatego właśnie reklama może być nieco mniej oddziałująca. Oczywiście budowa takiej reklamy jest tutaj jak najbardziej określona. Trzeba zauważyć, że gra aktorska znacznie bardziej pozostaje podporządkowana takim elementom, jak odpowiednia intonacja głosu. Często tutaj dostosowane są wszelkiego rodzaju dźwięki, takie jak wrzaski, wykrzyknienia, zapytania, zakłopotania. To tutaj jest istotne, ze względu na samo zainteresowanie słuchacza. Reklama w radiu raczej nie jest często emitowana, jednak jej czas, jest uwarunkowany w miarę regularnie, przed wiadomościami, które są dostosowane o pełnej godzinie. Ponieważ nie widać w takich reklamach opakowań produktów, najczęściej nazwy są powtarzane kilkakrotnie w takim spocie, aby można było je zapamiętać.

Comments are closed.