Zobacz również
  • Ogólnokrajowe rozgłośnie radiowe i ich rola
    Rozgłośnie radiowe nadające swe audycje w zasięgu ogólnokrajowym spełniają istotną rolę w dziedzinie komunikowania treści i wiadomości. Przyjmuje się, że najczęściej słuchają radia kierowcy a telewizja wypiera audycje z domów. …
  • Fotograf ślubny Konin
    Ślubny fotograf. Dzień ślubu jest bardzo ważną datą, którą każdy chce dobrze zapamiętać. By raz na jakiś czas powspominać stare dobre czasy, warto w tym wspaniałym dniu zatrudnić kogoś, kto …
  • Dostępność do mediów
    W dzisiejszym świecie każdy świadomy jest tego, że media mają ogromny wpływ na każdego człowieka, i bez wątpienia stanowią one źródło naszej rzeczywistości. Wielu ludzi w dzisiejszym świecie pochłania wszelkie …
Strony

Reklama prezentowana w radiu ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Oczywiście należałoby zauważyć, że reklamy w radiu maja mniejsze pole do popisu, ponieważ nie jest tutaj dostosowany obraz. Nic w tym dziwnego, w końcu w radiu nie można zobaczyć żadnego obrazu czy animacji. Dlatego właśnie reklama może być nieco mniej oddziałująca. Oczywiście budowa takiej reklamy jest tutaj jak najbardziej określona. Trzeba zauważyć, że gra aktorska znacznie bardziej pozostaje podporządkowana takim elementom, jak odpowiednia intonacja głosu. Często tutaj dostosowane są wszelkiego rodzaju dźwięki, takie jak wrzaski, wykrzyknienia, zapytania, zakłopotania. To tutaj jest istotne, ze względu na samo zainteresowanie słuchacza. Reklama w radiu raczej nie jest często emitowana, jednak jej czas, jest uwarunkowany w miarę regularnie, przed wiadomościami, które są dostosowane o pełnej godzinie. Ponieważ nie widać w takich reklamach opakowań produktów, najczęściej nazwy są powtarzane kilkakrotnie w takim spocie, aby można było je zapamiętać.

Comments are closed.