Zobacz również
  • Reklama wykorzystuje możliwości Internetu
    Internet jest obecnie jednym z najbardziej rozwijających się mediów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm decyduje się na to, by większość swoich działań marketingowych przenieść właśnie do sieci. Przede …
  • Jesteśmy na bieżąco z informacjami
    W dobie XXI wieku aby uzyskać potrzebne wiadomości wystarczy jedynie pójść do najbliższego kiosku i kupić codzienną gazetę, w której na bieżąco umożliwia się dostęp do informacji na temat sytuacji, …
  • Chęć zajmowania się mediami
    Media są dla nas podstawą do tego, aby pozyskiwać dzięki nim, wiele zaskakujących i niekiedy skomplikowanych informacji. Trzeba być nastawionym na tak zwany medialny szum, w którym niekiedy pozyskujemy dla …
Strony

Reklama prezentowana w radiu ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Oczywiście należałoby zauważyć, że reklamy w radiu maja mniejsze pole do popisu, ponieważ nie jest tutaj dostosowany obraz. Nic w tym dziwnego, w końcu w radiu nie można zobaczyć żadnego obrazu czy animacji. Dlatego właśnie reklama może być nieco mniej oddziałująca. Oczywiście budowa takiej reklamy jest tutaj jak najbardziej określona. Trzeba zauważyć, że gra aktorska znacznie bardziej pozostaje podporządkowana takim elementom, jak odpowiednia intonacja głosu. Często tutaj dostosowane są wszelkiego rodzaju dźwięki, takie jak wrzaski, wykrzyknienia, zapytania, zakłopotania. To tutaj jest istotne, ze względu na samo zainteresowanie słuchacza. Reklama w radiu raczej nie jest często emitowana, jednak jej czas, jest uwarunkowany w miarę regularnie, przed wiadomościami, które są dostosowane o pełnej godzinie. Ponieważ nie widać w takich reklamach opakowań produktów, najczęściej nazwy są powtarzane kilkakrotnie w takim spocie, aby można było je zapamiętać.

Comments are closed.