Zobacz również
  • Afisz a bilbord
    Afisz zewnętrzny (outdoorowy) został po raz pierwszy wydrukowany na potrzeby cyrkowe w 1835 roku w Nowym Jorku. Standardowo posiada on format A2, choć zdarzają się i większe. Jest umieszczany w …
  • Kiedy na reklamy patrzymy przychylniej
    Z reguły, reklamy w mediach denerwują. W kulminacyjnym momencie filmu następuje przerwa, a w niej kolejne reklamy niezawodnych proszków do prania lub lekarstw. Ale jest taki czas, kiedy na reklamy …
  • Reklamy w domu
    Często śmiejemy się, że jeśli reklama jest zbyt nachalna to osoba, która jest jej twarzą za moment wyskoczy nam z lodówki. Choć tak naprawdę i w lodówce mamy do czynienia …
Strony

Nikt z nas nie lubi jeśli na ulicy spotka przedstawicieli, którzy na silę chcą mu wcisnąć jakiś produkt. Wymieniają oni zalety tego produktu. Używają języka korzyści, wszystko to by tylko nas zachęcić do kupna danego produktu. Tak samo jest w przypadku przesyłek z produktami, których wcale nie zamawialiśmy. Wielokrotnie każdy z nas spotkał się z takim przypadkiem, gdy listonosz przyniósł mu przesyłkę. Odbieramy więc ją, ale nie podejrzewamy, ze jej otwarcie spowoduje, że nie możemy jej zwrócić. Jednakże na szczęści organa ścigania zaczęły walkę z takimi uciążliwymi reklamami i osobami, którzy je wysyłają. Jeśli nadawca nie chce na swój koszt odebrać takiej przesyłki, a co gorsza domaga się zapłaty za produkty w niej znajdujące się możemy to zgłosić do odpowiednich służb, które się tym zajmą. Nie musimy więc obawiać się niespodziewanych przesyłek ani innych domokrążców, którzy czekają tylko na naszą naiwność. Nie dajmy się im oszukać. Mamy prawo za sobą i nikt nam nie może wcisnąć czegoś na siłę.

Comments are closed.