Zobacz również
  • Afisz a bilbord
    Afisz zewnętrzny (outdoorowy) został po raz pierwszy wydrukowany na potrzeby cyrkowe w 1835 roku w Nowym Jorku. Standardowo posiada on format A2, choć zdarzają się i większe. Jest umieszczany w …
  • Dobra reklama
    Reklamy można podzielić na dwie grupy. Są to reklamy dobre i reklamy złe. Oczywiście każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, ze najlepszy efekt powodują reklamy dobre. Są to reklamy, …
  • Media kiedyś
    Współczesne środki przekazywania informacji to najczęściej Internet, komórka, telewizja czy radio. Media szybko zdobywają najświeższe wiadomości, selekcjonują je i, w ostatecznej już wersji, podają odbiorcom. Możemy być z tego dumni. …
Strony

Najczęstszym rodzajem reklamy stosowanym do ukazania płynu do mycia naczyń jest reklama porównawcza. Ukazuje się wówczas produkt reklamowany i jakiś drugi o podobnym działaniu. Oczywiście produkt reklamowany jest pod każdym względem lepszy od tego drugiego. Oczywiście ani przez chwilę nie mówi się o tym, że ten drugi produkt jest gorszy i nie nadaje się do użytku. Aczkolwiek po obejrzeniu takiej reklamy widz sam dochodzi do takiego wniosku. Ten typ reklamy nie może wprowadzać w błąd odbiorcy. Nie można powiedzieć, że płyn ten doskonale się pieni, jeśli w rzeczywistości taki nie jest. Nie można powiedzieć, że jest wydajny skoro okaże się, że raczej szybko ubywa z butelki i niedokładnie myje. Nie można także powiedzieć nazwy tego drugiego produktu by nie urazić tego drugiego producenta, jednakże wielokrotnie odbiorca wie o jaki produkt chodzi, bo jest on tak szczegółowo opisany, że nie da się tego nie zauważyć. Jednakże o to w tym wszystkim chodzi. Reklama ukazuje nasz produkt w superlatywach.

Comments are closed.