Zobacz również
  • Strony www Piła
    Własna strona internetowa. Trudno zaistnieć w internecie nie mając własnej strony internetowej. Wiedzą o tym doskonale właściciele firm. I nie ma znaczenia wielkość takiej firmy ani charakter jej działalności. Taka …
  • Wszechobecność reklamy
    Z reklamą mamy do czynienia na każdym kroku. W przerwie filmu, gdy oglądamy go w domu, w telewizji. I w kinie, przed emisją filmu. W drodze do pracy, gdy mijamy …
  • Co daje reklama?
    Przystało nam żyć w takich czasach, kiedy to człowiek musi się naprawdę sporo nakombinować, aby odpowiednio coś zarobić. Każdy przedsiębiorca, który posiada swoją firmę, doskonale wie o tym, że w …
Strony

Najczęstszym rodzajem reklamy stosowanym do ukazania płynu do mycia naczyń jest reklama porównawcza. Ukazuje się wówczas produkt reklamowany i jakiś drugi o podobnym działaniu. Oczywiście produkt reklamowany jest pod każdym względem lepszy od tego drugiego. Oczywiście ani przez chwilę nie mówi się o tym, że ten drugi produkt jest gorszy i nie nadaje się do użytku. Aczkolwiek po obejrzeniu takiej reklamy widz sam dochodzi do takiego wniosku. Ten typ reklamy nie może wprowadzać w błąd odbiorcy. Nie można powiedzieć, że płyn ten doskonale się pieni, jeśli w rzeczywistości taki nie jest. Nie można powiedzieć, że jest wydajny skoro okaże się, że raczej szybko ubywa z butelki i niedokładnie myje. Nie można także powiedzieć nazwy tego drugiego produktu by nie urazić tego drugiego producenta, jednakże wielokrotnie odbiorca wie o jaki produkt chodzi, bo jest on tak szczegółowo opisany, że nie da się tego nie zauważyć. Jednakże o to w tym wszystkim chodzi. Reklama ukazuje nasz produkt w superlatywach.

Comments are closed.