Zobacz również
  • Drugie życie na portalach społecznościowych
    Portale społecznościowe szturmem opanowały Internet. Określane mianem Web 2.0 funkcjonują na zasadzie uczestnictwa samych użytkowników. Internauci sami budują swoje profile, grupy, umieszczają teksty, zdjęcia i filmy. Odbiorca stał się jednocześnie …
  • Czy reklama może być groźna?
    Wszelkiego rodzaju imprezy organizowane w sposób kompleksowy są pozytywnie oceniane przez stałych bywalców i sporadycznych gości. Firmy zajmujące się organizacją poszukują pracowników na terenie całej Polski, ponieważ stale się rozwijają …
  • Media cyfrowe
    Media cyfrowe są to media, które mają możliwość zapisywania, odtwarzania i edytowania przy użyciu specjalnych urządzeń. Jako przykład takiego media cyfrowego jest na przykład biblioteka cyfrowa, czy nawet nasze zwykłe …
Strony

Najczęstszym rodzajem reklamy stosowanym do ukazania płynu do mycia naczyń jest reklama porównawcza. Ukazuje się wówczas produkt reklamowany i jakiś drugi o podobnym działaniu. Oczywiście produkt reklamowany jest pod każdym względem lepszy od tego drugiego. Oczywiście ani przez chwilę nie mówi się o tym, że ten drugi produkt jest gorszy i nie nadaje się do użytku. Aczkolwiek po obejrzeniu takiej reklamy widz sam dochodzi do takiego wniosku. Ten typ reklamy nie może wprowadzać w błąd odbiorcy. Nie można powiedzieć, że płyn ten doskonale się pieni, jeśli w rzeczywistości taki nie jest. Nie można powiedzieć, że jest wydajny skoro okaże się, że raczej szybko ubywa z butelki i niedokładnie myje. Nie można także powiedzieć nazwy tego drugiego produktu by nie urazić tego drugiego producenta, jednakże wielokrotnie odbiorca wie o jaki produkt chodzi, bo jest on tak szczegółowo opisany, że nie da się tego nie zauważyć. Jednakże o to w tym wszystkim chodzi. Reklama ukazuje nasz produkt w superlatywach.

Comments are closed.