Zobacz również
  • Jak nie dać ogłupić się mediom
    Prasa, radio i telewizja. To już codzienność w naszym życiu. Media wciąż się rozwijają i pojawiają się kolejne. A odbiorca zaczyna się gubić w nadmiarze wiadomości i informacji serwowanych poprzez …
  • Co możemy dziś zobaczyć w telewizji?
    Kampania reklamowa to w takim narzeczu nic innego jak bardzo ważny oraz powszechny czynnik. Możemy powiedzieć, że tego rodzaju kampania to ogół wszystkich czynników i środków dotyczących nam w takim …
  • Pozycjonowanie Piotrków Trybunalski
    Pozycjonowanie. Gdzie szukać specjalisty w Piotrkowie Trybunalskim?. Pozycjonowanie, inaczej nazywane również SEO, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na wypromowanie firmy. Na czym polega i dlaczego nie ma sobie równych, jeśli …
Strony

Najczęstszym rodzajem reklamy stosowanym do ukazania płynu do mycia naczyń jest reklama porównawcza. Ukazuje się wówczas produkt reklamowany i jakiś drugi o podobnym działaniu. Oczywiście produkt reklamowany jest pod każdym względem lepszy od tego drugiego. Oczywiście ani przez chwilę nie mówi się o tym, że ten drugi produkt jest gorszy i nie nadaje się do użytku. Aczkolwiek po obejrzeniu takiej reklamy widz sam dochodzi do takiego wniosku. Ten typ reklamy nie może wprowadzać w błąd odbiorcy. Nie można powiedzieć, że płyn ten doskonale się pieni, jeśli w rzeczywistości taki nie jest. Nie można powiedzieć, że jest wydajny skoro okaże się, że raczej szybko ubywa z butelki i niedokładnie myje. Nie można także powiedzieć nazwy tego drugiego produktu by nie urazić tego drugiego producenta, jednakże wielokrotnie odbiorca wie o jaki produkt chodzi, bo jest on tak szczegółowo opisany, że nie da się tego nie zauważyć. Jednakże o to w tym wszystkim chodzi. Reklama ukazuje nasz produkt w superlatywach.

Comments are closed.