Zobacz również
  • Czemu warto korzystać z Internetu?
    Często uważamy, że pojawiające się na rynku nowinki nie są nam do niczego potrzebne i nabywanie ich jest istną stratą pieniędzy. Być może w niektórych przypadkach faktycznie tak jest, aczkolwiek …
  • Wiadomość SMS
    Wiadomość SMS jest to krótka wiadomość tekstowa wysyłana za pomocą telefonu komórkowego. Dzięki tej możliwości możemy przesyłać wiadomości wśród wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych, a także ostatnimi czasy taką wiadomość możemy …
  • Zyskaj klientów logicznym przekazem
    Logiczny przekaz marketingowy skierowany do zainteresowanego klienta to klucz do zysków przedsiębiorstwa. Właściciele biznesów dwoją się i troją, aby stworzyć reklamę godną mistrzostwa, ale wcale nie musi być to coś …
Strony

Dzisiejsi użytkownicy portalu społecznościowego traktują go, jako część swojego życia, dlatego możemy mieć pewność, że kierujemy nasze informacje do żywych osób, które mogą być zainteresowane twoim produktem. Reklamy na portalu społecznościom umożliwiają firmą dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej np. kobiet w odpowiedniej grupy wiekowej, której status wskazywał ze są zaręczone i w najbliższym czasie planują ślub. Pewna amerykańska firma fotograficzna wygenerowała ponad czterdzieści tysięcy dolarów zysku inwestując tylko sześćset dolarów w reklamę na portalu społecznościowym. Sześćdziesiąt procent użytkowników portalu społecznościowego zostało przekierowanych do reklam firmy i zostało potencjalnymi klientami a także wyrazili zainteresowanie większą ilością informacji. Większość firm które, reklamowały się na portalu społecznościowym uważa, że ta reklama jest bardzo skuteczna. I uważa, że niebyły by o krok od miejsca, w którym są teraz gdyby nie portal społeczności wy i reklama w nim.

Comments are closed.