Zobacz również
  • Media polskie
    Media polskie inaczej mówiąc środki masowego przekazu, wykorzystujące dosłownie wszystko, to co może umożliwić dotarcie do dużej grupy ludzi, w tym samym czasie w Polsce. Szeroki zasięg ma zarówno telewizja, …
  • Zabawa w głuchy telefon, czyli marketing szeptany
    Jeżeli reklama się rozwija, to także i środki masowego przekazu mogą być poddawane takim kategoriom i czynnikom. Chodzi nam oczywiście o podnoszenie standardu. Widzimy w takim wypadku, że rozwój gazety …
  • Kiedy na reklamy patrzymy przychylniej
    Z reguły, reklamy w mediach denerwują. W kulminacyjnym momencie filmu następuje przerwa, a w niej kolejne reklamy niezawodnych proszków do prania lub lekarstw. Ale jest taki czas, kiedy na reklamy …
Strony

Dzisiejsi użytkownicy portalu społecznościowego traktują go, jako część swojego życia, dlatego możemy mieć pewność, że kierujemy nasze informacje do żywych osób, które mogą być zainteresowane twoim produktem. Reklamy na portalu społecznościom umożliwiają firmą dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej np. kobiet w odpowiedniej grupy wiekowej, której status wskazywał ze są zaręczone i w najbliższym czasie planują ślub. Pewna amerykańska firma fotograficzna wygenerowała ponad czterdzieści tysięcy dolarów zysku inwestując tylko sześćset dolarów w reklamę na portalu społecznościowym. Sześćdziesiąt procent użytkowników portalu społecznościowego zostało przekierowanych do reklam firmy i zostało potencjalnymi klientami a także wyrazili zainteresowanie większą ilością informacji. Większość firm które, reklamowały się na portalu społecznościowym uważa, że ta reklama jest bardzo skuteczna. I uważa, że niebyły by o krok od miejsca, w którym są teraz gdyby nie portal społeczności wy i reklama w nim.

Comments are closed.