Zobacz również
  • Najpowszechniejsze skutki plotek
    Skutki plotek mogą być bardzo różne, często jednak w momencie ich rozpowszechniania, raczej nie zastanawiamy się nad tym, czy mogą komuś wyrządzić krzywdę i w ogóle jakie mogą być następstwa …
  • Wiadomości ze świata
    Wiadomości ze świata są wiadomościami które informują nas o wydarzeniach jakie są na świecie, w różnych rejonach świata. Niejednokrotnie informacje te nas nie interesują, jednakże powinniśmy im się przyglądać, bo …
  • Reklama dźwignią handlu
    Reklama jak każdy z nas doskonale wie jest dźwignią handlu. Oczywiście każdy z nas niejednokrotnie powiedział, ze reklama na nas w ogóle nie działa. Aczkolwiek jest to nieprawda. Reklama działa …
Strony

Dzisiejsi użytkownicy portalu społecznościowego traktują go, jako część swojego życia, dlatego możemy mieć pewność, że kierujemy nasze informacje do żywych osób, które mogą być zainteresowane twoim produktem. Reklamy na portalu społecznościom umożliwiają firmą dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej np. kobiet w odpowiedniej grupy wiekowej, której status wskazywał ze są zaręczone i w najbliższym czasie planują ślub. Pewna amerykańska firma fotograficzna wygenerowała ponad czterdzieści tysięcy dolarów zysku inwestując tylko sześćset dolarów w reklamę na portalu społecznościowym. Sześćdziesiąt procent użytkowników portalu społecznościowego zostało przekierowanych do reklam firmy i zostało potencjalnymi klientami a także wyrazili zainteresowanie większą ilością informacji. Większość firm które, reklamowały się na portalu społecznościowym uważa, że ta reklama jest bardzo skuteczna. I uważa, że niebyły by o krok od miejsca, w którym są teraz gdyby nie portal społeczności wy i reklama w nim.

Comments are closed.