Zobacz również
  • Chęć zajmowania się mediami
    Media są dla nas podstawą do tego, aby pozyskiwać dzięki nim, wiele zaskakujących i niekiedy skomplikowanych informacji. Trzeba być nastawionym na tak zwany medialny szum, w którym niekiedy pozyskujemy dla …
  • Budowanie współczesnej filozofii
    Starożytni filozofowie pozostawili po sobie wiele recept na życie. Większość z ich nauk, opierających się na humanitaryzmie i umiłowaniu mądrości, Miom upływu wieków, pozostaje aktualna. Problem pojawia się jednak jeśli …
  • Gdzie szukać wiadomości?
    Wiadomo, że każdy chciałby być chociażby orientacyjnie uświadomiony w tym, co dzieje się w jego otoczeniu. Dzięki temu jesteśmy świadomymi obywatelami i doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, co aktualnie …
Strony

Dzisiejsi użytkownicy portalu społecznościowego traktują go, jako część swojego życia, dlatego możemy mieć pewność, że kierujemy nasze informacje do żywych osób, które mogą być zainteresowane twoim produktem. Reklamy na portalu społecznościom umożliwiają firmą dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej np. kobiet w odpowiedniej grupy wiekowej, której status wskazywał ze są zaręczone i w najbliższym czasie planują ślub. Pewna amerykańska firma fotograficzna wygenerowała ponad czterdzieści tysięcy dolarów zysku inwestując tylko sześćset dolarów w reklamę na portalu społecznościowym. Sześćdziesiąt procent użytkowników portalu społecznościowego zostało przekierowanych do reklam firmy i zostało potencjalnymi klientami a także wyrazili zainteresowanie większą ilością informacji. Większość firm które, reklamowały się na portalu społecznościowym uważa, że ta reklama jest bardzo skuteczna. I uważa, że niebyły by o krok od miejsca, w którym są teraz gdyby nie portal społeczności wy i reklama w nim.

Comments are closed.