Zobacz również
  • Wszechobecność reklamy
    Z reklamą mamy do czynienia na każdym kroku. W przerwie filmu, gdy oglądamy go w domu, w telewizji. I w kinie, przed emisją filmu. W drodze do pracy, gdy mijamy …
  • Historia reklamy w polskiej telewizji
    Po zmianach społeczno- kulturowych w Polsce po 1990 roku, gdy upadł komunizm, w Polskich mediach próbowano wprowadzić reklamę na wzór zachodnich telewizji. W 1990 roku powstało przy Telewizji Polskiej Biuro …
  • Informacje w szkole
    Po domu rodzinnym szkoła jest pierwszym źródłem szerokiego wachlarza wiedzy dla człowieka. Każdego dnia dzieci i młodzież otrzymują odpowiednią dawkę informacji, które muszą przyswoić i wykorzystać. Często w dorosłym życiu …
Strony

Reklama ambientowa jest to reklama, którą można spotkać dosłownie wszędzie, na przystankach, autobusach, taksówkach czy nawet w szkołach. Chodzi o to, by klienta przyzwyczaić do tej nazwy, do tej marki, do tego produktu. Niejednokrotnie człowiekowi jak tylko pomyśli o jakimś produkcie przychodzi na myśl akurat ten, który mu ciągle towarzyszy, a więc ten, który widzi na co dzień w swoim życiu. Jednakże ten rodzaj reklamy jest rożnie odbierany przez człowieka. Czasami jest tak, że człowiek ma dość tej marki. Jak tylko o niej pomyśli to nie może na nią patrzeć. Człowiek twierdzi, że ma jej dość, nie chce mieć z nią nic więcej do czynienia. Wystarczy, że na co dzień się na nią napatrzy. Jednakże w większości przypadków odnosi taki skutek jaki powinna. Zachęca do kupienia danego produktu, bo jest on znany tej osobie i kojarzy on daną markę. Dlatego też coraz więcej firm stosuje tę formę reklamy, bo raczej przynosi ona wielkie zyski przedsiębiorcom. A właśnie o to każdemu producentowi chodzi

Comments are closed.