Zobacz również
  • Informacje w szkole
    Po domu rodzinnym szkoła jest pierwszym źródłem szerokiego wachlarza wiedzy dla człowieka. Każdego dnia dzieci i młodzież otrzymują odpowiednią dawkę informacji, które muszą przyswoić i wykorzystać. Często w dorosłym życiu …
  • Rozgłośnie radiowe sposobem na efektywna reklamą
    Audycje radiowe towarzyszą nam niemal wszędzie zarówno w domu, w pracy jak i w samochodzie podczas podróży. Słuchamy różnego typu informacji, a także reklam, których specjalnie nie słuchamy podczas codziennych …
  • Seksualność w reklamach
    Coraz częściej jesteśmy świadkami wykorzystywania w różnorakich reklamach seksualności. Niejednokrotnie nie jest jej obecność nawet związana z oferowanym w reklamie produktem. Twórcy tego typu reklam doskonale wiedzą, że taki przekaz …
Strony

Powszechnie oferowane i dostępne produkty nie tylko zaspokajają potrzeby przeciętnego klienta lecz równie często je generują. Ten stan przekłada się również na reklamę, nie rzadko bowiem nie zdawaliśmy sobie sprawy z zapotrzebowania na dany produkt, dopóki nie uświadomiła nam tego docierająca do nas reklama. Z jednej strony bowiem nowy produkt, który ma więcej funkcji i możliwości jest wizualizacją tego, czego nam brakowało dotychczas, z drugiej jednak strony świetnie sobie radziliśmy z tym co mamy. Reklama czasem jest po prostu informacją, że na rynku pojawiło się to czego poszukiwaliśmy, czasem jednak jeśli jesteśmy nią bombardowani nieustannie przez media, zaczynamy się zastanawiać, że może tego właśnie mam brakuje a nawet dochodzimy do przekonania iż zostaniemy przez to uszczęśliwieni, docenieni i poczujemy się bardziej ekskluzywnie. Reklamy oddziaływają nie tylko bezpośrednio na nasze potrzeby lecz działają także na podświadomość, dociera do nas, że musimy zakupić dany produkt nim skończy się niezwykła promocja, czy też zakupić najnowszy kosmetyk, dzięki któremu na pewno będziemy piękniejsi. Zatem tak jak w każdej dziedzinie ważny jest racjonalizm i przez ten pryzmat odbieranie reklam.

Comments are closed.