Zobacz również
  • Reklama a potrzeby klienta
    Powszechnie oferowane i dostępne produkty nie tylko zaspokajają potrzeby przeciętnego klienta lecz równie często je generują. Ten stan przekłada się również na reklamę, nie rzadko bowiem nie zdawaliśmy sobie sprawy …
  • Czy radio traci na popularności
    Czy radio ma nadal sens istnienia w czasach wszechobecnej telewizji i Internetu? Mogłoby się wydawać, że już teraz niewielu Polaków słucha radia. Nic bardziej mylnego. Radio, mimo dominacji telewizji oraz …
  • Wszechobecność reklam w sieci
    Internet, jako nowe i coraz popularniejsze medium wykorzystuje reklamę w bardzo dużym stopniu. Z racji specyfiki użytkowania reklama wykorzystuje wszelakie sposoby aby wybić się przed treść. Obecnie spotyka się coraz …
Strony

Powszechność mediów jest bardzo dobrze wypromowana. Tutaj najczęściej odnosi się to do takich aspektów jak wszechobecność. Praktycznie każdemu z nas towarzyszą media. Kiedy oglądamy telewizję, gdy słuchamy radia prowadząc samochód, kiedy czytamy prasę. To wszystko jest wielki świat mediów, który sterowany jest na konkretną skalę. Oczywiście wiele ludzi przestrzega przed wpływami mediów, mówiąc o zagrożeniach. Wydaje się to być absurdem jednak media mogą nieco bardziej zakrzywić obraz konkretnej formy. Czasami ukazywane są fragmenty, które pozostają przeinaczone, zupełnie zmieniające bieg wydarzeń. Oczywiście nie zawsze w ten sposób trzeba wszystko postrzegać. Nie mowa o tym, aby przykładowo unikać telewizora jak ognia, ale oglądając wiadomości, czy reklamy, które mają szczególny wpływ na ludzi, podjeść do tego bardziej z dystansem. Powszechność mediów jest bardzo widoczna. Internet to także wielkie narzędzie mediów, które ma konkretny wpływ na człowieka. Trzeba potrafić korzystać z tego dobrodziejstwa jak najbardziej optymalnie.

Comments are closed.