Zobacz również
  • Portale tematyczne i ich znaczenie w wyszukiwaniu treści
    Wraz z rozwojem sieci internetowej poszczególne strony i portale zaczęto grupować tematycznie. Działanie takie ma na celu wyeliminowanie w możliwym stopniu bałaganu i usprawnienie użytkownikom wyszukiwanie informacji. Wiadomości umieszczane na …
  • Zagubiony człowiek w świecie medialnym
    Niestety czas najwyższy przyznać się, że przez naiwność ludzką potęgą stały się media. Najczęściej wiadomości które rozpowszechnia telewizja czy inne źródła są wyssane z palca po to tylko aby zrobić …
  • Ogólnokrajowe rozgłośnie radiowe i ich rola
    Rozgłośnie radiowe nadające swe audycje w zasięgu ogólnokrajowym spełniają istotną rolę w dziedzinie komunikowania treści i wiadomości. Przyjmuje się, że najczęściej słuchają radia kierowcy a telewizja wypiera audycje z domów. …
Strony

Zadziwiające jest, jak łatwo Polacy przeszli od monopolu TVP do wielości nadawców. Do telewizji płatnych, wieloprogramowych ofert telewizji kablowych i stacji satelitarnych. Podobnie w sposób zupełnie naturalny przechodzimy do kolejnego etapu rozwoju mediów i radośnie korzystamy z Internetu. Skoro potencjalni klienci są w itnerencie muszą w nim zaistnieć także reklamodawcy. Interenet jest medium stosunkowo nowym, dlatego wszystko co się w nim pojawia ma właściwie charakter nowości. Z drugiej strony nie przeszkadza to w tym, że niektóre formy reklamy w nim już mają status przeżytków (na przykład bannery). Patrząc na to, jak szybko wszystko dzieje się w interencie reklama telewizyjna jest czymś trwałym i stałym. Po monopolu pierwszego i drugiego programy telewizji polskiej przyzwyczailiśmy się do wielokanałowości, to mnogości nadawców i do różnic między nimi. Doskonale też na ogół zdajemy sobie sprawę, jak która stacja czy kanał podchodzą do reklamy. Bo choć uregulowanie prawne są jednakowe dla wszystkich, okazuje się, że ich interpretacja może powodować znaczne różnice.

Comments are closed.