Zobacz również
  • Ramki owz wielkopolskie
    Ramki OWZ dostępne w Wielkopolskim. Ramki OWZ, czyli Otwórz, Włóż i Zamknij to bardzo popularna forma eksponowania treści informacyjnych i reklamowych. Na ich popularność i szerokie zastosowanie wpływa przede wszystkim …
  • Polskie media w czasach komunizmu
    Jeszcze wielu z nas pamięta czasy, kiedy w Polsce panował system totalitarny, w czasie, którego nieustannie nami manipulowano. Dużą rolę wtedy odgrywały również media wiadomości reklama. Wszystkie środki masowego przekazu …
  • Odpowiednia reklama
    Obecnie konkurencja w mediach na pierwszy rzut oka może się okazać duża jednakże ostatnio jakby trochę się zmniejszyła a poszczególne media pielęgnują przede wszystkim swoich stałych pasjonatów i nie angażując …
Strony

Zadziwiające jest, jak łatwo Polacy przeszli od monopolu TVP do wielości nadawców. Do telewizji płatnych, wieloprogramowych ofert telewizji kablowych i stacji satelitarnych. Podobnie w sposób zupełnie naturalny przechodzimy do kolejnego etapu rozwoju mediów i radośnie korzystamy z Internetu. Skoro potencjalni klienci są w itnerencie muszą w nim zaistnieć także reklamodawcy. Interenet jest medium stosunkowo nowym, dlatego wszystko co się w nim pojawia ma właściwie charakter nowości. Z drugiej strony nie przeszkadza to w tym, że niektóre formy reklamy w nim już mają status przeżytków (na przykład bannery). Patrząc na to, jak szybko wszystko dzieje się w interencie reklama telewizyjna jest czymś trwałym i stałym. Po monopolu pierwszego i drugiego programy telewizji polskiej przyzwyczailiśmy się do wielokanałowości, to mnogości nadawców i do różnic między nimi. Doskonale też na ogół zdajemy sobie sprawę, jak która stacja czy kanał podchodzą do reklamy. Bo choć uregulowanie prawne są jednakowe dla wszystkich, okazuje się, że ich interpretacja może powodować znaczne różnice.

Comments are closed.