Zobacz również
  • Gdzie on jest
    Wielokrotnie rodzice zastanawiają się gdzie są ich pociechy. Obecnie nastały takie paskudne czasy, że dzieci wychodzą gdzieś i nawet nie zostawią żadnej wiadomości. Oni tłumaczą się tym, że albo wyszli …
  • Czy reklama może być groźna?
    Kolorowe spoty telewizyjne, plakaty i ogłoszenia w gazetach – czy za tak niewinną formą przekazu informacji może się kryć jakiekolwiek niebezpieczeństwo? Zdecydowanie tak. Pierwszym, z przynajmniej kilku potencjalnych zagrożeń płynących …
  • Książka potrafi obudzić wyobraźnie
    Książka stanowi jeden ze środków masowego przekazu i odgrywa ważna role w mediach. Odgrywa ona bardzo ważną rolę informowaniu nas o różnych sprawach tak samo jak gazeta tylko w szerszym …
Strony

Zadziwiające jest, jak łatwo Polacy przeszli od monopolu TVP do wielości nadawców. Do telewizji płatnych, wieloprogramowych ofert telewizji kablowych i stacji satelitarnych. Podobnie w sposób zupełnie naturalny przechodzimy do kolejnego etapu rozwoju mediów i radośnie korzystamy z Internetu. Skoro potencjalni klienci są w itnerencie muszą w nim zaistnieć także reklamodawcy. Interenet jest medium stosunkowo nowym, dlatego wszystko co się w nim pojawia ma właściwie charakter nowości. Z drugiej strony nie przeszkadza to w tym, że niektóre formy reklamy w nim już mają status przeżytków (na przykład bannery). Patrząc na to, jak szybko wszystko dzieje się w interencie reklama telewizyjna jest czymś trwałym i stałym. Po monopolu pierwszego i drugiego programy telewizji polskiej przyzwyczailiśmy się do wielokanałowości, to mnogości nadawców i do różnic między nimi. Doskonale też na ogół zdajemy sobie sprawę, jak która stacja czy kanał podchodzą do reklamy. Bo choć uregulowanie prawne są jednakowe dla wszystkich, okazuje się, że ich interpretacja może powodować znaczne różnice.

Comments are closed.