Zobacz również
  • Reklama na portalach społecznościowych
    Dzisiejsi użytkownicy portalu społecznościowego traktują go, jako część swojego życia, dlatego możemy mieć pewność, że kierujemy nasze informacje do żywych osób, które mogą być zainteresowane twoim produktem. Reklamy na portalu …
  • Systemy wystawiennicze a reklama
    Systemy wystawiennicze spełniają istotną rolę na targach, i nie tylko. Są to możliwości, z których korzysta bardzo wiele firm usługowych i oferujących produkty. Osoby zajmujące się przygotowaniem systemów wystawienniczych mają …
  • Media kiedyś
    Współczesne środki przekazywania informacji to najczęściej Internet, komórka, telewizja czy radio. Media szybko zdobywają najświeższe wiadomości, selekcjonują je i, w ostatecznej już wersji, podają odbiorcom. Możemy być z tego dumni. …
Strony

Sprawa niezależności mediów jest rzeczą istotną. Z jednej strony mamy mówiące jednym głosem Polsat, TVN i częściowo telewizję publiczną oraz telewizje i portale należące do tych spółek. Do tego dochodzi Agora z jej Gazetą Wyborczą i Axel Springer z wieloma publikatorami typu Newsweek, Dziennik Polska Europa Świat i inne. Dziwne jest, że one wszystkie jakoś mają podobną opcję. Wyróżnia się trochę Rzeczpospolita, będąca w większej części w rękach Skarbu Państwa, ale też nie za bardzo. Media wiadomości reklama to przedmioty, z których profitów raczej nie „ciągnie” Radio Maryja i ogólnie tzw. „imperium ojca Rydzyka”, choć tutaj też opinie bywają różne. Jedno jest pewne – reklam w telewizji Trwam za bardzo nie widać, w Radiu Maryja są one zabronione przez status nadawcy społecznego. Całość utrzymuje się z datków słuchaczy. Media około radiomaryjne prezentują opcję skrajnie konserwatywno – prawicową, to tacy ekstremiści. Z całą pewnością są one jednak różne od dominującej opcji, diametralnie różne.

Comments are closed.