Zobacz również
  • Po co komu media?
    Taka jest już natura człowieka, że zawsze chce on dowiadywać się jak najwięcej rzeczy o otaczającym go świecie. Niejednokrotnie dochodzi do takich sytuacji, kiedy to ludzie kompletnie nie zdają sobie …
  • Najnowsze trendy w projektach logo i grafice komputerowej
    Logo firmy. Zakładając firmę musimy też zadbać o jej rozpoznawalność i odpowiednią reklamę. Oczywiście najważniejsza jest chwytliwa, łatwa do zapamiętania nazwa. Dobrze gdy odzwierciedla charakter naszej działalności. Równie ważne co …
  • Miejsce religii w mediach
    Media ukierunkowane religijnie są dostępne na rynku już od wielu lat. Dzięki rozwojowi technologii objęły swym zasięgiem oprócz prasy również radio, telewizję i Internet. Należą one do nadawców przekazujących wiadomości …
Strony

Sprawa niezależności mediów jest rzeczą istotną. Z jednej strony mamy mówiące jednym głosem Polsat, TVN i częściowo telewizję publiczną oraz telewizje i portale należące do tych spółek. Do tego dochodzi Agora z jej Gazetą Wyborczą i Axel Springer z wieloma publikatorami typu Newsweek, Dziennik Polska Europa Świat i inne. Dziwne jest, że one wszystkie jakoś mają podobną opcję. Wyróżnia się trochę Rzeczpospolita, będąca w większej części w rękach Skarbu Państwa, ale też nie za bardzo. Media wiadomości reklama to przedmioty, z których profitów raczej nie „ciągnie” Radio Maryja i ogólnie tzw. „imperium ojca Rydzyka”, choć tutaj też opinie bywają różne. Jedno jest pewne – reklam w telewizji Trwam za bardzo nie widać, w Radiu Maryja są one zabronione przez status nadawcy społecznego. Całość utrzymuje się z datków słuchaczy. Media około radiomaryjne prezentują opcję skrajnie konserwatywno – prawicową, to tacy ekstremiści. Z całą pewnością są one jednak różne od dominującej opcji, diametralnie różne.

Comments are closed.