Zobacz również
  • Afisz a bilbord
    Afisz zewnętrzny (outdoorowy) został po raz pierwszy wydrukowany na potrzeby cyrkowe w 1835 roku w Nowym Jorku. Standardowo posiada on format A2, choć zdarzają się i większe. Jest umieszczany w …
  • Wszechobecność reklamy
    Z reklamą mamy do czynienia na każdym kroku. W przerwie filmu, gdy oglądamy go w domu, w telewizji. I w kinie, przed emisją filmu. W drodze do pracy, gdy mijamy …
  • Polskie media w czasach komunizmu
    Jeszcze wielu z nas pamięta czasy, kiedy w Polsce panował system totalitarny, w czasie, którego nieustannie nami manipulowano. Dużą rolę wtedy odgrywały również media wiadomości reklama. Wszystkie środki masowego przekazu …
Strony

Podział ludności z uwzględnieniem świata mediów, wiadomości i reklamy może przede wszystkim dotyczyć kwestii zainteresowania. Wielu ludzi przykładowo lubi być na bieżąco, oglądając nieraz po kilka razy wiadomości, emitowane na różnych kanałach telewizyjnych. Inni ludzie wręcz przeciwnie, wolą zdecydowanie bardziej korzystać z takich elementów jak telewizja w pojęciu rozrywkowym. Na pewno dla każdego znajdzie się miejsce, czy odpowiedni kanał. Podział ludzi to dość skomplikowany element, jeżeli chodzi obadania medialne, jednak lepiej jest wiedzieć, co tak naprawdę lubi publika. Czasami badania dotyczące reklam, pozwalają bardziej otworzyć się na takiego konsumenta. Dzięki temu reklamy, które są obecnie tworzone mogą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. Nie wszyscy są jednak tego samego zdania, to, co jednym się podoba w reklamie innych może denerwować i przeszkadzać. Na pewno wszelkie badania potrafią ustalić, jaki odsetek jest za konkretnymi pomysłami odnośnie reklam, ale nie tylko, także odnośnie świata mediów.

Comments are closed.