Zobacz również
  • Reklama a bezpieczeństwo na drodze
    Jadąc samochodem, szczególnie w obrębie miast i na ich obrzeżach mijamy setki bilbordów reklamowych. Przydrożne firmy, przedsiębiorstwa ustawiają swoje reklamy, a wraz z nimi stoją plansze reklamowe dotyczące różnorodnych towarów …
  • Podział mediów w Polsce
    Sprawa niezależności mediów jest rzeczą istotną. Z jednej strony mamy mówiące jednym głosem Polsat, TVN i częściowo telewizję publiczną oraz telewizje i portale należące do tych spółek. Do tego dochodzi …
  • Reklama porównawcza
    Najczęstszym rodzajem reklamy stosowanym do ukazania płynu do mycia naczyń jest reklama porównawcza. Ukazuje się wówczas produkt reklamowany i jakiś drugi o podobnym działaniu. Oczywiście produkt reklamowany jest pod każdym …
Strony

Podział ludności z uwzględnieniem świata mediów, wiadomości i reklamy może przede wszystkim dotyczyć kwestii zainteresowania. Wielu ludzi przykładowo lubi być na bieżąco, oglądając nieraz po kilka razy wiadomości, emitowane na różnych kanałach telewizyjnych. Inni ludzie wręcz przeciwnie, wolą zdecydowanie bardziej korzystać z takich elementów jak telewizja w pojęciu rozrywkowym. Na pewno dla każdego znajdzie się miejsce, czy odpowiedni kanał. Podział ludzi to dość skomplikowany element, jeżeli chodzi obadania medialne, jednak lepiej jest wiedzieć, co tak naprawdę lubi publika. Czasami badania dotyczące reklam, pozwalają bardziej otworzyć się na takiego konsumenta. Dzięki temu reklamy, które są obecnie tworzone mogą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. Nie wszyscy są jednak tego samego zdania, to, co jednym się podoba w reklamie innych może denerwować i przeszkadzać. Na pewno wszelkie badania potrafią ustalić, jaki odsetek jest za konkretnymi pomysłami odnośnie reklam, ale nie tylko, także odnośnie świata mediów.

Comments are closed.