Zobacz również
  • Jak oddziałuje reklama?
    Reklama telewizyjna jest najbardziej popularną metodą oddziaływania na ludzi ponieważ codziennie miliony osób ogląda telewizje i tym samym zasięg reklamy jest ogromny. W silny sposób wpływa ona na społeczeństwo. Większość …
  • Korespondencja w oświeceniu a przesył informacji
    Zawsze zastanawiało mnie, jak też ci wszyscy hrabiowie, wicehrabiowie i markizy w czasach oświecenia korespondowali ze sobą, skoro nie mieli stałego miejsca pobytu. Śmieszne to trochę, prawie jak bezdomni. Bezdomni, …
  • Biuro rachunkowe Opole
    Biuro rachunkowe w Opolu. Każdy przedsiębiorca prowadzący własną firmę potrzebuje fachowej obsługi księgowej, która zawsze będzie służyć pomocą w sprawach prawidłowego rozliczenia kwestii podatkowych. Kiedy prowadzi się działalność w dużym …
Strony

Rozgłośnie radiowe nadające swe audycje w zasięgu ogólnokrajowym spełniają istotną rolę w dziedzinie komunikowania treści i wiadomości. Przyjmuje się, że najczęściej słuchają radia kierowcy a telewizja wypiera audycje z domów. Obserwując jednak wielopokoleniowe tradycje i przywiązanie słuchaczy do rozgłośni jak również ich czynne uczestnictwo przez telefony i listy wnioskuje się, że rola tego typu medium jest nadal bardzo istotna. Ogólnokrajowe rozgłośnie radiowe różnią się miedzy sobą. Realizują odmienną linię programową redakcji i skierowane są często do różnych grup słuchaczy. Muzyka i programy realizowane na antenie ukształtowane są głównie według upodobań i potrzeb słuchaczy. Rozpiętość jest również ogromna, od muzyki klasycznej po rozrywkową, audycje o charakterze politycznym czy religijnym. Łatwa dostępność i duży zasięg jest głównym atrybutem rozgłośni. Reklama radiowa, poprzez możliwość dotarcia do odbiorcy tylko przez dźwięk oddzielana jest wyraźnie od ramowego programu. Jej zadaniem jest skupienie uwagi słuchacza na komunikowanej treści.

Comments are closed.