Zobacz również
  • Rozwój w Polsce telewizyjnych programów informacyjnych
    Wielu z nas pamięta czasy, kiedy to o godz. 19.300 zasiadaliśmy przed telewizorami, by obejrzeć główne wydanie wiadomości telewizyjnych. Poza prasą codzienna i radiem nie było innej możliwości zdobycia najnowszych …
  • Bez reklamy nie ma sprzedaży
    Zdecydowanie to twierdzenie jest jak najbardziej prawdziwe. Jeśli nie stworzy się odpowiedniej reklamy dla swojego produktu, nawet nikt o nim nie usłyszy. Nie będzie wokół niego żadnego zainteresowania. Dlatego też …
  • Aktywność polityków w mediach
    Aktywność polityczna w mediach wzrasta w okresie wyborów. Na antenie radia, łamach prasy, czy w telewizji i Internecie działalność przedstawicieli władz w tym okresie bardzo wyraźnie wzrasta. Pretendujący do stanowisk …
Strony

Ogłoszenie polityczne przede wszystkim dotyczy takich aspektów jak reklamowanie konkretnych partii politycznych. Zazwyczaj jest to wszystko doskonale prezentowane tuż przed konkretnymi wyborami, parlamentarnymi itp. Oczywiście wizerunek partii politycznej, która zleca przygotowanie odpowiedniej kampanii reklamowej, jest tutaj jak najbardziej niezachwiany. Wszystko podlega samym obietnicom, dobrym rokowaniom, jak jest po wyborach, kiedy już zostanie wybrana partia rządząca itd., to chyba każdy doskonale sam wie. Reklama takiej postaci, jest istotna. Tutaj nie tylko kwestia spotów reklamowych emitowanych w telewizji jest niezwykle istotna, ale przede wszystkim dostosowane są reklamy w postaci ulotek, plakatów, bilboardów i innych. Nawet wystąpienia radiowe mogą mieć charakter reklamowy. Ogłoszenia polityczne są bardzo dobrze dostosowane także ze względu na obecny stan rzeczy. Partie przeciwne wykorzystują fakt nieskutecznych rządów swoich poprzedników, wytykając błędy, obiecując znaczna poprawę.

Comments are closed.