Zobacz również
  • Czy popularne media są nimi nadal?
    Szukamy informacji zazwyczaj w internecie oraz telewizji. Oczywiście inne media też uważamy za godne uwagi, ale radia i gazety rzadko przydają się w codziennym funkcjonowaniu. Okazuje się jednak, że nawet …
  • Media i informacje o nich
    Media to przede wszystkim materiały, przedmioty, jak i urządzenia, które przekazują odbiorcą jakieś konkretne informacje, czy komunikaty. Są one wyrażane za pomocą obrazów, słów, czy dźwięków. Media umożliwiają więc odbiorcom …
  • Reklama a bezpieczeństwo na drodze
    Jadąc samochodem, szczególnie w obrębie miast i na ich obrzeżach mijamy setki bilbordów reklamowych. Przydrożne firmy, przedsiębiorstwa ustawiają swoje reklamy, a wraz z nimi stoją plansze reklamowe dotyczące różnorodnych towarów …
Strony

Obecnie konkurencja w mediach na pierwszy rzut oka może się okazać duża jednakże ostatnio jakby trochę się zmniejszyła a poszczególne media pielęgnują przede wszystkim swoich stałych pasjonatów i nie angażując się aż tak mocno w poszukiwanie nowych odbiorców. W ten sposób powstało bardzo dziwne zjawisko mianowicie chodzi o zjawisko współpracy pomiędzy poszczególnymi redakcjami. Stąd też jeden i ten sam tekst pojawia się w kilku mediach jednocześnie i nie jesteśmy w stanie uzyskać dodatkowego obiektywnego punktu widzenia innej drugiej relacji a tylko w ten sposób jesteśmy w stanie uzyskać odrębną własną opinię na temat danej sytuacji. Musimy, więc przyzwyczaić się do sytuacji, że w wyścigu o szybkość informacji redakcje poszczególnych rodzajów mediów będą współpracowały ze sobą tak, aby zmniejszyć ryzyko własnej przegranej a jednocześnie nie dać dużego pola do popisu rywalom, którzy mogliby im odebrać stałych własnych odbiorców. Nikt nie będzie wychylał się przed szereg, lecz każdy będzie pilnował konkurencji.

Comments are closed.