Zobacz również
  • Media komercyjne i niekomercyjne
    Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też …
  • Reklama szuka wielkiego zainteresowania
    Reklama to jedna z najczęstszych form używanych przez duże przedsiębiorstwa. Wiadomo, mamy teraz media więc można opracować sobie idealny plan. Najlepiej na wyobraźnię działają wiadomości pozytywne lub też bardzo dosadne. …
  • Wiadomość SMS
    Wiadomość SMS jest to krótka wiadomość tekstowa wysyłana za pomocą telefonu komórkowego. Dzięki tej możliwości możemy przesyłać wiadomości wśród wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych, a także ostatnimi czasy taką wiadomość możemy …
Strony

Obecnie konkurencja w mediach na pierwszy rzut oka może się okazać duża jednakże ostatnio jakby trochę się zmniejszyła a poszczególne media pielęgnują przede wszystkim swoich stałych pasjonatów i nie angażując się aż tak mocno w poszukiwanie nowych odbiorców. W ten sposób powstało bardzo dziwne zjawisko mianowicie chodzi o zjawisko współpracy pomiędzy poszczególnymi redakcjami. Stąd też jeden i ten sam tekst pojawia się w kilku mediach jednocześnie i nie jesteśmy w stanie uzyskać dodatkowego obiektywnego punktu widzenia innej drugiej relacji a tylko w ten sposób jesteśmy w stanie uzyskać odrębną własną opinię na temat danej sytuacji. Musimy, więc przyzwyczaić się do sytuacji, że w wyścigu o szybkość informacji redakcje poszczególnych rodzajów mediów będą współpracowały ze sobą tak, aby zmniejszyć ryzyko własnej przegranej a jednocześnie nie dać dużego pola do popisu rywalom, którzy mogliby im odebrać stałych własnych odbiorców. Nikt nie będzie wychylał się przed szereg, lecz każdy będzie pilnował konkurencji.

Comments are closed.