Zobacz również
  • Reklama w radiu
    Reklama prezentowana w radiu ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Oczywiście należałoby zauważyć, że reklamy w radiu maja mniejsze pole do popisu, ponieważ nie jest tutaj dostosowany obraz. Nic w tym dziwnego, …
  • Media cyfrowe
    Media cyfrowe są to media, które mają możliwość zapisywania, odtwarzania i edytowania przy użyciu specjalnych urządzeń. Jako przykład takiego media cyfrowego jest na przykład biblioteka cyfrowa, czy nawet nasze zwykłe …
  • Oswiata i szkolnictwo
    Znaczne postępy zrobiła Kanada w zakresie rozwoju oświaty i szkolnictwa. Przed konfederacją z 1867 r. bardzo niewielu uczniów pobierało naukę na szczeblu średnim, szkoły miały wówczas głównie charakter wyznaniowy, były …
Strony

Obecnie konkurencja w mediach na pierwszy rzut oka może się okazać duża jednakże ostatnio jakby trochę się zmniejszyła a poszczególne media pielęgnują przede wszystkim swoich stałych pasjonatów i nie angażując się aż tak mocno w poszukiwanie nowych odbiorców. W ten sposób powstało bardzo dziwne zjawisko mianowicie chodzi o zjawisko współpracy pomiędzy poszczególnymi redakcjami. Stąd też jeden i ten sam tekst pojawia się w kilku mediach jednocześnie i nie jesteśmy w stanie uzyskać dodatkowego obiektywnego punktu widzenia innej drugiej relacji a tylko w ten sposób jesteśmy w stanie uzyskać odrębną własną opinię na temat danej sytuacji. Musimy, więc przyzwyczaić się do sytuacji, że w wyścigu o szybkość informacji redakcje poszczególnych rodzajów mediów będą współpracowały ze sobą tak, aby zmniejszyć ryzyko własnej przegranej a jednocześnie nie dać dużego pola do popisu rywalom, którzy mogliby im odebrać stałych własnych odbiorców. Nikt nie będzie wychylał się przed szereg, lecz każdy będzie pilnował konkurencji.

Comments are closed.