Zobacz również
  • Pomysł na reklamę
    Wiadomą rzeczą jest to, że w dzisiejszych każdy z nas musi posiadać odpowiedni pomysł na swoje życie. Jeżeli ktoś nie posiada odpowiedniego pomysłu to niestety, ale istnieją spore szanse na …
  • Media przesadzają
    Media są bardzo chętne na skandale i inne wpadki w życiu gwiazd. Jeśli takie się wydarzą, to oni już o tym doskonale wiedzą i zjeżdżają się na to miejsce nie …
  • Trzęsienie ziemi w Turcji
    Silne trzęsienie ziemi nastąpiło 24 października we wschodniej Turcji. W czasie trzęsienia mogło zginąć nawet pod tysiąc osób, według tureckich sejsmologów. Trzęsinie wyniosło 7,2 w skali Richtera. Wstrząs nastąpił o …
Strony

Świat współczesnego wielkiego biznesu charakteryzuje się tym, że praktyczne każda większa firma posiada w swoich szeregach sztab doświadczonych specjalistów od kreowania wizerunku marki i reklamy. Okazuje się, że nowoczesne podejście do reklamowania produktów, które obejmuje wykorzystanie nowych technologii gwarantuje w dłuższym okresie maksymalną efektywność sprzedaży. Techniki w tym zakresie są różne, ale firmy w przeważającej większości za swój kanał promocji wybierają internet, który stał się w zasadzie nowym źródłem bardzo efektywnej i często także efektownej reklamy. Niestety w wielu przypadkach firmy maja złe podejście i stawiają na masową skalę reklamowania swoich produktów i nie potrafią dopasować produktu do potrzeb konsumenta. Sytuacja ta powoduje, że na wielu portalach widzimy reklamy kompletnie bezsensowne i nie mające nic wspólnego z rzeczywistością sprzedażową. Miejmy nadzieję, że nowoczesne kanały promocji w końcu się ustandaryzuja i będziemy mogli z wielką przyjemnością obserwować rozwój w tym obszarze. Na razie jednak musimy poczekać i pogodzić się ze wszędobylskimi reklamami okienkowymi, które w sieci stanowią prawdziwą plagę.

Comments are closed.