Zobacz również
  • Opoczno crystal palace
    Rustykalne płytki. Urządzając łazienkę czy kuchnię najczęściej stosujemy na ścianach płytki ceramiczne. Jako że aranżacji tych pomieszczeń nie zmieniamy zbyt często, warto dobrze zastanowić się nad wzorem i kolorem stosowanych …
  • Wiadomości na całe życie
    Każdy z nas chodził do szkoły. Każdemu z nas nauczyciele przekazywali określone wiadomości, by je zapamiętał na cale życie. I jedni te wiadomości kodowali w swojej głowie, inni puszczali je …
  • Jak oddziałuje reklama?
    Reklama telewizyjna jest najbardziej popularną metodą oddziaływania na ludzi ponieważ codziennie miliony osób ogląda telewizje i tym samym zasięg reklamy jest ogromny. W silny sposób wpływa ona na społeczeństwo. Większość …
Strony

Media ukierunkowane religijnie są dostępne na rynku już od wielu lat. Dzięki rozwojowi technologii objęły swym zasięgiem oprócz prasy również radio, telewizję i Internet. Należą one do nadawców przekazujących wiadomości skonkretyzowane i przeznaczonych dla konkretnych odbiorców. Wyznacznikiem są zainteresowania i poglądy religijne. Przedstawiciele konkretnych wyznań przybliżają w ten sposób swoją doktrynę oraz utrzymują więź z odbiorcami. Grupy docelowe korzystają z treści nie w celach rozrywkowych lecz aby zwiększać swą świadomość i rozwój osobisty. Reklama nie omija również tego typu nadawców. Turystyka religijna rozwija się z roku na rok coraz prężniej. Rozwijają się konkretne firmy posiadające w swej ofercie pielgrzymki do miejsc kultu oraz organizujące spotkania wiernych zabezpieczając zaplecze techniczne i nocleg. Wszelkiego typu dewocjonalia oraz wydawnictwa o treściach religijnych reklamują się na łamach tych mediów. Nie stosują one jednak reklamy agresywnej w przeciwieństwie do korporacji i międzynarodowych firm.

Comments are closed.