Zobacz również
  • Podział mediów w Polsce
    Sprawa niezależności mediów jest rzeczą istotną. Z jednej strony mamy mówiące jednym głosem Polsat, TVN i częściowo telewizję publiczną oraz telewizje i portale należące do tych spółek. Do tego dochodzi …
  • Litery 3d łódź
    Litery 3d, prawdziwa sztuka. Litery 3d świetny sposób na reklamę, z całą pewnością przykuwają uwagę i z całą pewnością mają ducha artystycznego. Litery 3d Łódź sprawią że Twój sklep stanie …
  • Reklama jako forma sztuki
    Nie ulega wątpliwości fakt wszechobecności reklam w otaczającym nas świecie. Reklama przyjmuje przeróżne formy od graficznych, przez wizualne po dźwiękowe, często łączą wszystkie elementy na raz. Reklamy przekazywane są przez …
Strony

Media ukierunkowane religijnie są dostępne na rynku już od wielu lat. Dzięki rozwojowi technologii objęły swym zasięgiem oprócz prasy również radio, telewizję i Internet. Należą one do nadawców przekazujących wiadomości skonkretyzowane i przeznaczonych dla konkretnych odbiorców. Wyznacznikiem są zainteresowania i poglądy religijne. Przedstawiciele konkretnych wyznań przybliżają w ten sposób swoją doktrynę oraz utrzymują więź z odbiorcami. Grupy docelowe korzystają z treści nie w celach rozrywkowych lecz aby zwiększać swą świadomość i rozwój osobisty. Reklama nie omija również tego typu nadawców. Turystyka religijna rozwija się z roku na rok coraz prężniej. Rozwijają się konkretne firmy posiadające w swej ofercie pielgrzymki do miejsc kultu oraz organizujące spotkania wiernych zabezpieczając zaplecze techniczne i nocleg. Wszelkiego typu dewocjonalia oraz wydawnictwa o treściach religijnych reklamują się na łamach tych mediów. Nie stosują one jednak reklamy agresywnej w przeciwieństwie do korporacji i międzynarodowych firm.

Comments are closed.