Zobacz również
  • Klikać czy nie w reklamy internetowe
    Nie znosimy reklam, które nam natrętnie przeszkadzają. W internecie to codzienność. Czytamy jakiś ciekawy artykuł, a tu nagle włącza się reklama, przesłaniająca nam cały tekst, a na dodatek trudną ją …
  • Kampanie reklamowe
    Jeśli chce się stworzyć reklamę z prawdziwego zdarzenia, która naprawdę będzie miała siłę przebicia i będzie oddziaływała na klientów, warto stworzyć profesjonalną kampanię reklamową w danym zakresie. Na pewno dzięki …
  • Zbliża się kolejny szczyt Unii
    26 października 2011 zbierze się Rada Europejska, czyli szczyt wszystkich przywódców dwudziestu siedmiu państw Unii Europejskiej. Szczyt ma podjąć definitywne decyzje w sprawie wszystkich, siedemnastu państw, które znajdują się w …
Strony

Media ukierunkowane religijnie są dostępne na rynku już od wielu lat. Dzięki rozwojowi technologii objęły swym zasięgiem oprócz prasy również radio, telewizję i Internet. Należą one do nadawców przekazujących wiadomości skonkretyzowane i przeznaczonych dla konkretnych odbiorców. Wyznacznikiem są zainteresowania i poglądy religijne. Przedstawiciele konkretnych wyznań przybliżają w ten sposób swoją doktrynę oraz utrzymują więź z odbiorcami. Grupy docelowe korzystają z treści nie w celach rozrywkowych lecz aby zwiększać swą świadomość i rozwój osobisty. Reklama nie omija również tego typu nadawców. Turystyka religijna rozwija się z roku na rok coraz prężniej. Rozwijają się konkretne firmy posiadające w swej ofercie pielgrzymki do miejsc kultu oraz organizujące spotkania wiernych zabezpieczając zaplecze techniczne i nocleg. Wszelkiego typu dewocjonalia oraz wydawnictwa o treściach religijnych reklamują się na łamach tych mediów. Nie stosują one jednak reklamy agresywnej w przeciwieństwie do korporacji i międzynarodowych firm.

Comments are closed.