Zobacz również
  • Most kolejowy
    Szczególnym tytułem do sławy Gzowskiego w Kanadzie było skonstruowanie przez niego słynnego mostu kolejowego nad rzeką Niagarą pomiędzy Port Erie a Buffalo, stanowiącego jak na owe czasy spore osiągnięcie techniczne. …
  • Wpływ na decyzje
    Czy świat mediów ma ogromny wpływ na decyzję człowieka? Na pewno tak.Wiele ludzi przede wszystkim kieruje się w życiu opiniami zapożyczonymi żywcem z telewizji. Kiedy emitowane są reklamy w telewizji, …
  • Ogromna potrzeba wyprzedzenia konkurencji
    Każda firma funkcjonująca na rynku dwudziestego pierwszego wieku musi zmierzyć się z pojęciem konkurencji. Okazuje się, że nie jest to sprawa prosta. Najważniejszym elementem wybicia się w oczach konsumentów jest …
Strony

Media ukierunkowane religijnie są dostępne na rynku już od wielu lat. Dzięki rozwojowi technologii objęły swym zasięgiem oprócz prasy również radio, telewizję i Internet. Należą one do nadawców przekazujących wiadomości skonkretyzowane i przeznaczonych dla konkretnych odbiorców. Wyznacznikiem są zainteresowania i poglądy religijne. Przedstawiciele konkretnych wyznań przybliżają w ten sposób swoją doktrynę oraz utrzymują więź z odbiorcami. Grupy docelowe korzystają z treści nie w celach rozrywkowych lecz aby zwiększać swą świadomość i rozwój osobisty. Reklama nie omija również tego typu nadawców. Turystyka religijna rozwija się z roku na rok coraz prężniej. Rozwijają się konkretne firmy posiadające w swej ofercie pielgrzymki do miejsc kultu oraz organizujące spotkania wiernych zabezpieczając zaplecze techniczne i nocleg. Wszelkiego typu dewocjonalia oraz wydawnictwa o treściach religijnych reklamują się na łamach tych mediów. Nie stosują one jednak reklamy agresywnej w przeciwieństwie do korporacji i międzynarodowych firm.

Comments are closed.