Zobacz również
  • Ogromna potrzeba wyprzedzenia konkurencji
    Każda firma funkcjonująca na rynku dwudziestego pierwszego wieku musi zmierzyć się z pojęciem konkurencji. Okazuje się, że nie jest to sprawa prosta. Najważniejszym elementem wybicia się w oczach konsumentów jest …
  • Internet wkracza w nowe sfery naszego codziennego życia
    W ostatnim okresie czasu polski rząd zapowiedział, że w niedalekiej przyszłości dokona rewolucji cyfrowej. Planowane jest wydawanie e-dowodów zawierających elektroniczny czip. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie można wszystkie sprawy załatwiać w …
  • Litery 3d łódź
    Litery 3d, prawdziwa sztuka. Litery 3d świetny sposób na reklamę, z całą pewnością przykuwają uwagę i z całą pewnością mają ducha artystycznego. Litery 3d Łódź sprawią że Twój sklep stanie …
Strony

Media ukierunkowane religijnie są dostępne na rynku już od wielu lat. Dzięki rozwojowi technologii objęły swym zasięgiem oprócz prasy również radio, telewizję i Internet. Należą one do nadawców przekazujących wiadomości skonkretyzowane i przeznaczonych dla konkretnych odbiorców. Wyznacznikiem są zainteresowania i poglądy religijne. Przedstawiciele konkretnych wyznań przybliżają w ten sposób swoją doktrynę oraz utrzymują więź z odbiorcami. Grupy docelowe korzystają z treści nie w celach rozrywkowych lecz aby zwiększać swą świadomość i rozwój osobisty. Reklama nie omija również tego typu nadawców. Turystyka religijna rozwija się z roku na rok coraz prężniej. Rozwijają się konkretne firmy posiadające w swej ofercie pielgrzymki do miejsc kultu oraz organizujące spotkania wiernych zabezpieczając zaplecze techniczne i nocleg. Wszelkiego typu dewocjonalia oraz wydawnictwa o treściach religijnych reklamują się na łamach tych mediów. Nie stosują one jednak reklamy agresywnej w przeciwieństwie do korporacji i międzynarodowych firm.

Comments are closed.