Zobacz również
  • Reklama w radiu
    Reklama prezentowana w radiu ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Oczywiście należałoby zauważyć, że reklamy w radiu maja mniejsze pole do popisu, ponieważ nie jest tutaj dostosowany obraz. Nic w tym dziwnego, …
  • Internet wkracza w nowe sfery naszego codziennego życia
    W ostatnim okresie czasu polski rząd zapowiedział, że w niedalekiej przyszłości dokona rewolucji cyfrowej. Planowane jest wydawanie e-dowodów zawierających elektroniczny czip. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie można wszystkie sprawy załatwiać w …
  • Reklama jako forma sztuki
    Nie ulega wątpliwości fakt wszechobecności reklam w otaczającym nas świecie. Reklama przyjmuje przeróżne formy od graficznych, przez wizualne po dźwiękowe, często łączą wszystkie elementy na raz. Reklamy przekazywane są przez …
Strony

Media polskie inaczej mówiąc środki masowego przekazu, wykorzystujące dosłownie wszystko, to co może umożliwić dotarcie do dużej grupy ludzi, w tym samym czasie w Polsce. Szeroki zasięg ma zarówno telewizja, jak również internet, radio, albo prasa. Jeśli ogólnie spojrzymy na masowy przekaz z pewnością dołączymy również inne środki tj. książki, kina, filmy, albo plakaty, bilbordy, i ulotki. Media są wykorzystywane przede wszystkim do przekazania ważnych i konkretnych informacji osobom, które na co dzień korzystają z odbiorników telewizyjnych, z komputera, urządzeń mobilnych, lub z możliwości kupienia gazety w kiosku, czy w sklepie. Każda informacja jest wykorzystywana przez ludzi, lub po prostu przyswajana. Media polskie są dość dobrze rozwinięte. Dysponują zarówno zaawansowanym sprzętem, jak również osobami przeszkolonymi w kierunku dziennikarstwo. Są to osoby bardzo dociekliwe, będące czasami w wielu miejscach każdego dnia. Żeby codziennie dostarczyć nowych informacji odbiorcom telewizja, radio, czy tez dziennikarze prasowi, muszą interesować się tym, co dzieje się w danym mieście, miejscu, kraju, i zakątku. Media to bardzo obszerny temat, na temat którego można by wiele napisać. Zarówno na temat rozwoju, jak również podejścia i samej p;racy dziennikarskiej.

Comments are closed.