Zobacz również
  • Korespondencja w oświeceniu a przesył informacji
    Zawsze zastanawiało mnie, jak też ci wszyscy hrabiowie, wicehrabiowie i markizy w czasach oświecenia korespondowali ze sobą, skoro nie mieli stałego miejsca pobytu. Śmieszne to trochę, prawie jak bezdomni. Bezdomni, …
  • Reklama ambientowa
    Reklama ambientowa jest to reklama, którą można spotkać dosłownie wszędzie, na przystankach, autobusach, taksówkach czy nawet w szkołach. Chodzi o to, by klienta przyzwyczaić do tej nazwy, do tej marki, …
  • Dostępność do mediów
    W dzisiejszym świecie każdy świadomy jest tego, że media mają ogromny wpływ na każdego człowieka, i bez wątpienia stanowią one źródło naszej rzeczywistości. Wielu ludzi w dzisiejszym świecie pochłania wszelkie …
Strony

Media polskie inaczej mówiąc środki masowego przekazu, wykorzystujące dosłownie wszystko, to co może umożliwić dotarcie do dużej grupy ludzi, w tym samym czasie w Polsce. Szeroki zasięg ma zarówno telewizja, jak również internet, radio, albo prasa. Jeśli ogólnie spojrzymy na masowy przekaz z pewnością dołączymy również inne środki tj. książki, kina, filmy, albo plakaty, bilbordy, i ulotki. Media są wykorzystywane przede wszystkim do przekazania ważnych i konkretnych informacji osobom, które na co dzień korzystają z odbiorników telewizyjnych, z komputera, urządzeń mobilnych, lub z możliwości kupienia gazety w kiosku, czy w sklepie. Każda informacja jest wykorzystywana przez ludzi, lub po prostu przyswajana. Media polskie są dość dobrze rozwinięte. Dysponują zarówno zaawansowanym sprzętem, jak również osobami przeszkolonymi w kierunku dziennikarstwo. Są to osoby bardzo dociekliwe, będące czasami w wielu miejscach każdego dnia. Żeby codziennie dostarczyć nowych informacji odbiorcom telewizja, radio, czy tez dziennikarze prasowi, muszą interesować się tym, co dzieje się w danym mieście, miejscu, kraju, i zakątku. Media to bardzo obszerny temat, na temat którego można by wiele napisać. Zarówno na temat rozwoju, jak również podejścia i samej p;racy dziennikarskiej.

Comments are closed.