Zobacz również
  • Oswiata i szkolnictwo
    Znaczne postępy zrobiła Kanada w zakresie rozwoju oświaty i szkolnictwa. Przed konfederacją z 1867 r. bardzo niewielu uczniów pobierało naukę na szczeblu średnim, szkoły miały wówczas głównie charakter wyznaniowy, były …
  • Sprawa niezależności mediów w Polsce
    Ostatnimi czasy słyszy się dużo o niezależności mediów. Niedawno, bo drugiego września Justyna Pochanke w TVN24 rozmawiała przez prawie pół godziny ze Zbigniewem Ziobrą, europosłem Prawa i Sprawiedliwości, byłym ministrem …
  • Ksero druk poznań
    Ksero druk. Zbliża się okres sesji, a to oznacza setki, jak nie tysiące stron do kserowania, przepisywania oraz drukowania przez studentów. Ksero druk Poznań jako jeden z największych ośrodków akademickich …
Strony

Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też w stacjach komercyjnych najwięcej jest reklam, a często są przerywane filmy po to by emitować pasmo reklam. Staje niekomercyjne utrzymują się głównie dzięki finansowaniu widzów czyli z abonamentu. Jednak i w stacjach niekomercyjnych sporo jest reklam, choć może nie są tak bardzo widoczne i częste jak w stacjach prywatnych. Reklama jednak czy to w stacjach prywatnych czy niekomercyjnych jest obecna. Głownie dlatego, że media czerpią z tego korzyści. Ale również widzowie bez reklamy nie mogli by chyba już żyć. Reklama jest już częścią współczesnego życia człowieka i trudno bez niej się obyć. Widok reklam w mieście to także już codzienność. Na co dzień mijamy duże reklamy, bilbordy, codziennie dostajemy ulotki reklamowe. Reklama przybiera różną postać, jednak nie każda jest skuteczna i ciekawa.

Comments are closed.