Zobacz również
  • Kalendaria do kalendarzy trójdzielnych
    Kalendaria. Nie ulega wątpliwości, że czas płynie zaskakująco szybko, czasem nawet ma się wrażenie, że z każdym rokiem coraz szybciej. Już w listopadzie a najpóźniej w grudniu większość z nas …
  • Afisz a bilbord
    Afisz zewnętrzny (outdoorowy) został po raz pierwszy wydrukowany na potrzeby cyrkowe w 1835 roku w Nowym Jorku. Standardowo posiada on format A2, choć zdarzają się i większe. Jest umieszczany w …
  • Podział mediów
    Media jest to szerokie pojęcie, które każdy z nas rozumie inaczej. Media mogą być traktowane jako nieczystości i inne tego typu opłaty. Mogą jednak być także traktowane jako mass media, …
Strony

Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też w stacjach komercyjnych najwięcej jest reklam, a często są przerywane filmy po to by emitować pasmo reklam. Staje niekomercyjne utrzymują się głównie dzięki finansowaniu widzów czyli z abonamentu. Jednak i w stacjach niekomercyjnych sporo jest reklam, choć może nie są tak bardzo widoczne i częste jak w stacjach prywatnych. Reklama jednak czy to w stacjach prywatnych czy niekomercyjnych jest obecna. Głownie dlatego, że media czerpią z tego korzyści. Ale również widzowie bez reklamy nie mogli by chyba już żyć. Reklama jest już częścią współczesnego życia człowieka i trudno bez niej się obyć. Widok reklam w mieście to także już codzienność. Na co dzień mijamy duże reklamy, bilbordy, codziennie dostajemy ulotki reklamowe. Reklama przybiera różną postać, jednak nie każda jest skuteczna i ciekawa.

Comments are closed.