Zobacz również
  • Rozwój w Polsce telewizyjnych programów informacyjnych
    Wielu z nas pamięta czasy, kiedy to o godz. 19.300 zasiadaliśmy przed telewizorami, by obejrzeć główne wydanie wiadomości telewizyjnych. Poza prasą codzienna i radiem nie było innej możliwości zdobycia najnowszych …
  • Reklama niekiedy potrafi męczyć
    Każdy obywatel oczekuje czegoś innego od mediów. Chcielibyśmy oglądać zupełnie coś innego, ale na pewno wszyscy oczekują większej ilości rzetelnych wiadomości z kraju i ze świata oraz jak najmniejszej ilości …
  • Wirtualne biuro warszawa
    Wirtualne biuro – wygoda i niskie koszty. Dla niemal każdej firmy niezbędne do działalności jest własne biuro. Jednakże nie każda firma może sobie na nie pozwolić, szczególnie na początku działalności. …
Strony

Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też w stacjach komercyjnych najwięcej jest reklam, a często są przerywane filmy po to by emitować pasmo reklam. Staje niekomercyjne utrzymują się głównie dzięki finansowaniu widzów czyli z abonamentu. Jednak i w stacjach niekomercyjnych sporo jest reklam, choć może nie są tak bardzo widoczne i częste jak w stacjach prywatnych. Reklama jednak czy to w stacjach prywatnych czy niekomercyjnych jest obecna. Głownie dlatego, że media czerpią z tego korzyści. Ale również widzowie bez reklamy nie mogli by chyba już żyć. Reklama jest już częścią współczesnego życia człowieka i trudno bez niej się obyć. Widok reklam w mieście to także już codzienność. Na co dzień mijamy duże reklamy, bilbordy, codziennie dostajemy ulotki reklamowe. Reklama przybiera różną postać, jednak nie każda jest skuteczna i ciekawa.

Comments are closed.