Zobacz również
  • Media to zwierciadło świata
    Media w dzisiejszych czasach są postrzegane przez wielu ludzi jaki zwierciadło, które pokazuje im wszystkie wydarzenia z kraju oraz ze świata. Jeżeli coś się ważnego dzieje na świecie, to nie …
  • Zabawa w głuchy telefon, czyli marketing szeptany
    Zadaniem reklamy jest przekonanie odbiorcy, że naprawdę pragnie i potrzebuje danego produkty. Jeśli dana osoba nie ufa mediom, występującym w nich gwiazdom lub zorientowała się, że wyższych wartości nie da …
  • Drugie życie na portalach społecznościowych
    Portale społecznościowe szturmem opanowały Internet. Określane mianem Web 2.0 funkcjonują na zasadzie uczestnictwa samych użytkowników. Internauci sami budują swoje profile, grupy, umieszczają teksty, zdjęcia i filmy. Odbiorca stał się jednocześnie …
Strony

Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też w stacjach komercyjnych najwięcej jest reklam, a często są przerywane filmy po to by emitować pasmo reklam. Staje niekomercyjne utrzymują się głównie dzięki finansowaniu widzów czyli z abonamentu. Jednak i w stacjach niekomercyjnych sporo jest reklam, choć może nie są tak bardzo widoczne i częste jak w stacjach prywatnych. Reklama jednak czy to w stacjach prywatnych czy niekomercyjnych jest obecna. Głownie dlatego, że media czerpią z tego korzyści. Ale również widzowie bez reklamy nie mogli by chyba już żyć. Reklama jest już częścią współczesnego życia człowieka i trudno bez niej się obyć. Widok reklam w mieście to także już codzienność. Na co dzień mijamy duże reklamy, bilbordy, codziennie dostajemy ulotki reklamowe. Reklama przybiera różną postać, jednak nie każda jest skuteczna i ciekawa.

Comments are closed.