Zobacz również
  • Media komercyjne i niekomercyjne
    Media jak większość wie dzielimy na komercyjne i niekomercyjne. Podział ten jest zrobiony głównie ze względu finansowania tych mediów. Media komercyjne utrzymują się głównie dzięki wpływom z reklam. Dlatego też …
  • Reklama wykorzystuje możliwości Internetu
    Internet jest obecnie jednym z najbardziej rozwijających się mediów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm decyduje się na to, by większość swoich działań marketingowych przenieść właśnie do sieci. Przede …
  • Reklama jako forma sztuki
    Nie ulega wątpliwości fakt wszechobecności reklam w otaczającym nas świecie. Reklama przyjmuje przeróżne formy od graficznych, przez wizualne po dźwiękowe, często łączą wszystkie elementy na raz. Reklamy przekazywane są przez …
Strony

Media interaktywne są to media, które ułatwiają wzajemne komunikowanie się. Ma on formę dialogu pomiędzy dwiema osobami, które ze sobą mają możliwość porozmawiać. Oczywiście jako przykład mediów interaktywnych można podać internet, a więc media, które umożliwiają taką szybką komunikację. Oczywiście po drugiej stronie nie musi być człowiek może być jakiś program komputerowy, czy urządzenie, ważne byśmy otrzymali odpowiedź. Dzięki mediom interaktywnym mamy możliwość porozumiewania się z setkami osób na całym świecie, nawet ich nie znając czy nie widząc. Dzięki nim mamy możliwość porozmawiania ze swoją rodzina przez internet, mimo iż mieszkają oni na drugim krańcu Polski. Niejednokrotnie także dzięki mediom możemy się udzielać w grupach dyskusyjnych, na różnych forach internetowych, a nawet możemy pograć w różne gry internetowe. To wszystko zawdzięczamy właśnie mediom interaktywnym, które są nowe, aczkolwiek przez wszystkich znane i lubiane. Na chwilę obecną nie ma osoby, która tego nie zna i nie chce korzystać.

Comments are closed.