Zobacz również
  • Reklamy w domu
    Często śmiejemy się, że jeśli reklama jest zbyt nachalna to osoba, która jest jej twarzą za moment wyskoczy nam z lodówki. Choć tak naprawdę i w lodówce mamy do czynienia …
  • Jak media zdobywają odbiorców
    Żyjemy w czasach, kiedy zewsząd jesteśmy wprost bombardowani informacjami. Ciągły potok treści, który nas otacza sprawia, że stajemy się na niego obojętni i coraz trudniej jest do czegokolwiek przykuć naszą …
  • Czego wystrzegać się w marketingu szeptanym?
    Ważne wiadomości to nic innego jak tutaj terminologia, która została wyodrębniona na podstawie specjalistycznej klasyfikacji dotyczącej treści wiadomości przekazywanych nam w srokach masowego przekazu. Jest to tutaj powszechnie wykorzystywane. Możemy …
Strony

Zawsze zastanawiało mnie, jak też ci wszyscy hrabiowie, wicehrabiowie i markizy w czasach oświecenia korespondowali ze sobą, skoro nie mieli stałego miejsca pobytu. Śmieszne to trochę, prawie jak bezdomni. Bezdomni, używający jednak kurierów. Gdybyśmy dzisiaj mogli sobie pozwolić na osobistego służącego, sprawa stałaby się łatwiejsza. Wszak wiedziałby on o naszej lokalizacji, a w razie problemów zapytałby zwyczajnie, gdzie też jego pan się tym razem udał i tam zabrałby list. Osobisty kurier. Właściwie teraz też można sobie na taki luksus pozwolić, ale to sporo kosztuje. Na szczęście możliwość szybkiego przesyłania informacji dostępna jest dla coraz większej ilości społeczeństwa. Prawie sto procent Polaków ma dostęp do sieci komórkowej lub stacjonarnej, tak więc o wykluczeniu cyfrowym nie ma mowy. Gorzej, że czasem jakość i szybkość transmisji jest absolutnie nieakceptowalna. Media wiadomości reklama muszą posiadać do transmisji szerokopasmowe łącza – w tej chwili Internet. Pewnie dlatego państwo w niego inwestuje.

Comments are closed.