Zobacz również
  • Wiadomość mailowa
    E-mail jest to wiadomość wysyłana za pomocą Internetu. Jej odczytanie wymaga posiadania komputera lub lepszego telefonu z tą funkcją. Wiadomość mailowa podczas wysyłania zostaje zakodowana i w trakcie odbioru zostaje …
  • Media potrafią pomóc człowiekowi
    Akcje charytatywne są bardzo dobrze wspierane przez media i w nich promowane. Działalność charytatywna wymaga ogromnego wkładu od wielu osób i każdy kto chce pomóc jest mile widziany. Spoty reklamowe …
  • Podział mediów
    Media jest to szerokie pojęcie, które każdy z nas rozumie inaczej. Media mogą być traktowane jako nieczystości i inne tego typu opłaty. Mogą jednak być także traktowane jako mass media, …
Strony

Nie znosimy reklam, które nam natrętnie przeszkadzają. W internecie to codzienność. Czytamy jakiś ciekawy artykuł, a tu nagle włącza się reklama, przesłaniająca nam cały tekst, a na dodatek trudną ją zwinąć. Próbujemy ją jakoś szybko zamknąć, ale jednak w międzyczasie cos z niej do nas dociera, a informacja zapisuje się na naszym osobistym twardym dysku. Efekt został przez reklamodawcę osiągnięty. Nawet jak za moment nazwa rewelacyjnego produktu ucieknie nam z głowy, widząc go gdzieś ,na żywo’ będziemy pamiętać, że gdzieś się już z nim zetknęliśmy i skądś go znamy. Media, wiadomości, reklama bardzo często działają w ten sposób, odnosząc się do naszej podświadomości. Nasz mózg jest znakomitym rejestratorem wszystkiego, co nas otacza, stąd też nieraz spotykamy się z efektem ‘deja vu’ – znajdujemy się po raz kolejny w danej sytuacji, otoczeniu, wprawdzie tylko przez ułamki sekund, ale to wystarczy, aby konkretna rzecz przykuła naszą uwagę. Specjaliści od reklamy wiedzą, jak ukierunkować nasz sposób myślenia i zwrócić uwagę na dany produkt czy usługę. To już nie tylko specjaliści, to także psycholodzy.

Comments are closed.