Zobacz również
  • Pozycjonowanie Piotrków Trybunalski
    Pozycjonowanie. Gdzie szukać specjalisty w Piotrkowie Trybunalskim?. Pozycjonowanie, inaczej nazywane również SEO, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na wypromowanie firmy. Na czym polega i dlaczego nie ma sobie równych, jeśli …
  • Miejsce religii w mediach
    Media ukierunkowane religijnie są dostępne na rynku już od wielu lat. Dzięki rozwojowi technologii objęły swym zasięgiem oprócz prasy również radio, telewizję i Internet. Należą one do nadawców przekazujących wiadomości …
  • Podział mediów w Polsce
    Sprawa niezależności mediów jest rzeczą istotną. Z jednej strony mamy mówiące jednym głosem Polsat, TVN i częściowo telewizję publiczną oraz telewizje i portale należące do tych spółek. Do tego dochodzi …
Strony

Nie znosimy reklam, które nam natrętnie przeszkadzają. W internecie to codzienność. Czytamy jakiś ciekawy artykuł, a tu nagle włącza się reklama, przesłaniająca nam cały tekst, a na dodatek trudną ją zwinąć. Próbujemy ją jakoś szybko zamknąć, ale jednak w międzyczasie cos z niej do nas dociera, a informacja zapisuje się na naszym osobistym twardym dysku. Efekt został przez reklamodawcę osiągnięty. Nawet jak za moment nazwa rewelacyjnego produktu ucieknie nam z głowy, widząc go gdzieś ,na żywo’ będziemy pamiętać, że gdzieś się już z nim zetknęliśmy i skądś go znamy. Media, wiadomości, reklama bardzo często działają w ten sposób, odnosząc się do naszej podświadomości. Nasz mózg jest znakomitym rejestratorem wszystkiego, co nas otacza, stąd też nieraz spotykamy się z efektem ‘deja vu’ – znajdujemy się po raz kolejny w danej sytuacji, otoczeniu, wprawdzie tylko przez ułamki sekund, ale to wystarczy, aby konkretna rzecz przykuła naszą uwagę. Specjaliści od reklamy wiedzą, jak ukierunkować nasz sposób myślenia i zwrócić uwagę na dany produkt czy usługę. To już nie tylko specjaliści, to także psycholodzy.

Comments are closed.