Zobacz również
  • Zarabianie na reklamach
    Trzeba przyznać, że reklamodawcy idą na coraz większą łatwiznę. Zamiast zajmować się samodzielnie reklamą i jej rozpowszechnianiem, zlecają to pomniejszym firmom. Te z kolei wysługują się przepracowanymi ludźmi. Wniosek z …
  • Wiadomość SMS
    Wiadomość SMS jest to krótka wiadomość tekstowa wysyłana za pomocą telefonu komórkowego. Dzięki tej możliwości możemy przesyłać wiadomości wśród wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych, a także ostatnimi czasy taką wiadomość możemy …
  • Zagubiony człowiek w świecie medialnym
    Niestety czas najwyższy przyznać się, że przez naiwność ludzką potęgą stały się media. Najczęściej wiadomości które rozpowszechnia telewizja czy inne źródła są wyssane z palca po to tylko aby zrobić …
Strony

Nie znosimy reklam, które nam natrętnie przeszkadzają. W internecie to codzienność. Czytamy jakiś ciekawy artykuł, a tu nagle włącza się reklama, przesłaniająca nam cały tekst, a na dodatek trudną ją zwinąć. Próbujemy ją jakoś szybko zamknąć, ale jednak w międzyczasie cos z niej do nas dociera, a informacja zapisuje się na naszym osobistym twardym dysku. Efekt został przez reklamodawcę osiągnięty. Nawet jak za moment nazwa rewelacyjnego produktu ucieknie nam z głowy, widząc go gdzieś ,na żywo’ będziemy pamiętać, że gdzieś się już z nim zetknęliśmy i skądś go znamy. Media, wiadomości, reklama bardzo często działają w ten sposób, odnosząc się do naszej podświadomości. Nasz mózg jest znakomitym rejestratorem wszystkiego, co nas otacza, stąd też nieraz spotykamy się z efektem ‘deja vu’ – znajdujemy się po raz kolejny w danej sytuacji, otoczeniu, wprawdzie tylko przez ułamki sekund, ale to wystarczy, aby konkretna rzecz przykuła naszą uwagę. Specjaliści od reklamy wiedzą, jak ukierunkować nasz sposób myślenia i zwrócić uwagę na dany produkt czy usługę. To już nie tylko specjaliści, to także psycholodzy.

Comments are closed.