Zobacz również
  • Torby reklamowe producent
    Sekret dobrej torby reklamowej. Mało jest gadżetów reklamowych tak przydatnych jako przedmioty codziennego użytku jak torby reklamowe. Zwłaszcza jeśli mowa o dobrej jakości płóciennych torbach z nadrukiem. Niemal wszystkim zdarza …
  • Gdzie szukać wiadomości?
    Wiadomo, że każdy chciałby być chociażby orientacyjnie uświadomiony w tym, co dzieje się w jego otoczeniu. Dzięki temu jesteśmy świadomymi obywatelami i doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, co aktualnie …
  • Trzęsienie ziemi w Turcji
    Silne trzęsienie ziemi nastąpiło 24 października we wschodniej Turcji. W czasie trzęsienia mogło zginąć nawet pod tysiąc osób, według tureckich sejsmologów. Trzęsinie wyniosło 7,2 w skali Richtera. Wstrząs nastąpił o …
Strony

Z reguły, reklamy w mediach denerwują. W kulminacyjnym momencie filmu następuje przerwa, a w niej kolejne reklamy niezawodnych proszków do prania lub lekarstw. Ale jest taki czas, kiedy na reklamy patrzymy łaskawszym okiem – okres przedświąteczny. Pojawiające się w mediach pierwsze reklamy z Bożym Narodzeniem w tle, pełne gwiazdek, śniegu, światełek przybliżają świąteczny czas, na który każdy z nas czeka co roku. Im bliżej świąt, tym więcej przyjemnych dla oka reklam. Media, wiadomości, reklama wykorzystują kolędy, rekwizyty świąteczne, podsuwając jednocześnie widzom pomysły na gwiazdkowe prezenty. Korzystają na tym wszyscy – media, bo zarabiają na reklamodawcach, widzowie i odbiorcy – bo media podsuwają im pomysły, a reklamodawcy znowu odnotują zwiększoną sprzedaż swoich towarów. Ale czas dobroci dla reklam kończy się wraz z nadejściem Nowego Roku, z końcem karnawału, i zgaśnięciem choinek. Znowu będziemy warczeć na płyny do naczyń, lekarstwa, podpaski, garnki, i tak do następnych świąt.

Comments are closed.