Zobacz również
  • Znudzony odbiorca i twórcy reklam
    Czasem wydaje się nam, że widzieliśmy już wszelkie możliwe reklamy i każdy trik jest nam znany. Jednak mylimy się sądząc, że uodporniliśmy się na magię reklam. Każdy produkt wymaga reklamy, …
  • Komputer
    Komputer jest przede wszystkim doskonałym narzędziem, aby można było korzystać z internetu. Bez komputera raczej kwestia samego internetu będzie mało przydatna. Komputer to także bardzo istotne narzędzie, przydatne do zdobywania …
  • Jak nie dać ogłupić się mediom
    Prasa, radio i telewizja. To już codzienność w naszym życiu. Media wciąż się rozwijają i pojawiają się kolejne. A odbiorca zaczyna się gubić w nadmiarze wiadomości i informacji serwowanych poprzez …
Strony

Z reguły, reklamy w mediach denerwują. W kulminacyjnym momencie filmu następuje przerwa, a w niej kolejne reklamy niezawodnych proszków do prania lub lekarstw. Ale jest taki czas, kiedy na reklamy patrzymy łaskawszym okiem – okres przedświąteczny. Pojawiające się w mediach pierwsze reklamy z Bożym Narodzeniem w tle, pełne gwiazdek, śniegu, światełek przybliżają świąteczny czas, na który każdy z nas czeka co roku. Im bliżej świąt, tym więcej przyjemnych dla oka reklam. Media, wiadomości, reklama wykorzystują kolędy, rekwizyty świąteczne, podsuwając jednocześnie widzom pomysły na gwiazdkowe prezenty. Korzystają na tym wszyscy – media, bo zarabiają na reklamodawcach, widzowie i odbiorcy – bo media podsuwają im pomysły, a reklamodawcy znowu odnotują zwiększoną sprzedaż swoich towarów. Ale czas dobroci dla reklam kończy się wraz z nadejściem Nowego Roku, z końcem karnawału, i zgaśnięciem choinek. Znowu będziemy warczeć na płyny do naczyń, lekarstwa, podpaski, garnki, i tak do następnych świąt.

Comments are closed.