Zobacz również
  • Rozgłośnie radiowe sposobem na efektywna reklamą
    Audycje radiowe towarzyszą nam niemal wszędzie zarówno w domu, w pracy jak i w samochodzie podczas podróży. Słuchamy różnego typu informacji, a także reklam, których specjalnie nie słuchamy podczas codziennych …
  • Oswiata i szkolnictwo
    Znaczne postępy zrobiła Kanada w zakresie rozwoju oświaty i szkolnictwa. Przed konfederacją z 1867 r. bardzo niewielu uczniów pobierało naukę na szczeblu średnim, szkoły miały wówczas głównie charakter wyznaniowy, były …
  • Rozwój w Polsce telewizyjnych programów informacyjnych
    Wielu z nas pamięta czasy, kiedy to o godz. 19.300 zasiadaliśmy przed telewizorami, by obejrzeć główne wydanie wiadomości telewizyjnych. Poza prasą codzienna i radiem nie było innej możliwości zdobycia najnowszych …
Strony

Z reguły, reklamy w mediach denerwują. W kulminacyjnym momencie filmu następuje przerwa, a w niej kolejne reklamy niezawodnych proszków do prania lub lekarstw. Ale jest taki czas, kiedy na reklamy patrzymy łaskawszym okiem – okres przedświąteczny. Pojawiające się w mediach pierwsze reklamy z Bożym Narodzeniem w tle, pełne gwiazdek, śniegu, światełek przybliżają świąteczny czas, na który każdy z nas czeka co roku. Im bliżej świąt, tym więcej przyjemnych dla oka reklam. Media, wiadomości, reklama wykorzystują kolędy, rekwizyty świąteczne, podsuwając jednocześnie widzom pomysły na gwiazdkowe prezenty. Korzystają na tym wszyscy – media, bo zarabiają na reklamodawcach, widzowie i odbiorcy – bo media podsuwają im pomysły, a reklamodawcy znowu odnotują zwiększoną sprzedaż swoich towarów. Ale czas dobroci dla reklam kończy się wraz z nadejściem Nowego Roku, z końcem karnawału, i zgaśnięciem choinek. Znowu będziemy warczeć na płyny do naczyń, lekarstwa, podpaski, garnki, i tak do następnych świąt.

Comments are closed.