Zobacz również
  • Wiadomości ze świata
    Do Polski również takie wiadomości docierają. Polska jest częścią Unii Europejskiej. Dlatego też ma ona nawiązanych wiele kontaktów z innymi krajami. Dlatego też, aby taka współpraca mogła się rozwijać, również …
  • Co możemy dziś zobaczyć w telewizji?
    Kampania reklamowa to w takim narzeczu nic innego jak bardzo ważny oraz powszechny czynnik. Możemy powiedzieć, że tego rodzaju kampania to ogół wszystkich czynników i środków dotyczących nam w takim …
  • Reklama jako forma sztuki
    Nie ulega wątpliwości fakt wszechobecności reklam w otaczającym nas świecie. Reklama przyjmuje przeróżne formy od graficznych, przez wizualne po dźwiękowe, często łączą wszystkie elementy na raz. Reklamy przekazywane są przez …
Strony

Z reguły, reklamy w mediach denerwują. W kulminacyjnym momencie filmu następuje przerwa, a w niej kolejne reklamy niezawodnych proszków do prania lub lekarstw. Ale jest taki czas, kiedy na reklamy patrzymy łaskawszym okiem – okres przedświąteczny. Pojawiające się w mediach pierwsze reklamy z Bożym Narodzeniem w tle, pełne gwiazdek, śniegu, światełek przybliżają świąteczny czas, na który każdy z nas czeka co roku. Im bliżej świąt, tym więcej przyjemnych dla oka reklam. Media, wiadomości, reklama wykorzystują kolędy, rekwizyty świąteczne, podsuwając jednocześnie widzom pomysły na gwiazdkowe prezenty. Korzystają na tym wszyscy – media, bo zarabiają na reklamodawcach, widzowie i odbiorcy – bo media podsuwają im pomysły, a reklamodawcy znowu odnotują zwiększoną sprzedaż swoich towarów. Ale czas dobroci dla reklam kończy się wraz z nadejściem Nowego Roku, z końcem karnawału, i zgaśnięciem choinek. Znowu będziemy warczeć na płyny do naczyń, lekarstwa, podpaski, garnki, i tak do następnych świąt.

Comments are closed.