Zobacz również
  • Gdzie szukać informacji?
    Informacji można szukać zarówno w radiu, Internecie, telewizji jak i w prasie. Wszędzie tam podawane są różnego rodzaju wiadomości, do których we współczesnym świecie ma się nieograniczony dostęp. Jak najbardziej …
  • Informacje w szkole
    Po domu rodzinnym szkoła jest pierwszym źródłem szerokiego wachlarza wiedzy dla człowieka. Każdego dnia dzieci i młodzież otrzymują odpowiednią dawkę informacji, które muszą przyswoić i wykorzystać. Często w dorosłym życiu …
  • Czego wystrzegać się w marketingu szeptanym?
    Ważne wiadomości to nic innego jak tutaj terminologia, która została wyodrębniona na podstawie specjalistycznej klasyfikacji dotyczącej treści wiadomości przekazywanych nam w srokach masowego przekazu. Jest to tutaj powszechnie wykorzystywane. Możemy …
Strony

Żeby zachęcić klienta, należy przede wszystkim przekonać jego, że dane produkty i usługi, jakie oferujemy są wysokiej jakości, a ich cena względem oferty jest atrakcyjna. Ludzie bardzo często bazują na opiniach innych. Dlatego warto zadbać o wizerunek przedsiębiorstwa, i tworzonej marki. Wykorzystywane pod reklamę są zazwyczaj media, i nośniki reklamy. W sumie chyba najpopularniejszym medium jest na dzień dzisiejszy telewizja i internet. Telewizja przekazuje reklamę w formie wizualnej. Klient ma okazję nie tylko usłyszeć, czy przeczytać o produkcie lub usłudze, ale również zobaczyć go w sytuacji, kiedy ktoś z niego korzysta. Z pewnością ten sposób działa na odbiorców. Reklama telewizyjna ma jednak jedną wadę, jest dość droga, na co nie może sobie pozwolić wiele małych firm, głównie takich, które dopiero zaczynają działać na rynku. Na drugiej pozycji można umieścić internet. Internet jest wykorzystywany na co dzień, przez wiele milionów użytkowników, w różnych sytuacjach, dlatego też reklama dociera równie szybko i sprawnie, co reklama w radiu, albo w prasie. Chcąc zachęcić klienta do skorzystania z propozycji, musimy przede wszystkim skierować oferta do niego. Reklama jest zawsze kierowana do danej grupy społecznej czy wiekowej.

Comments are closed.