Zobacz również
  • Rozgłośnie radiowe sposobem na efektywna reklamą
    Audycje radiowe towarzyszą nam niemal wszędzie zarówno w domu, w pracy jak i w samochodzie podczas podróży. Słuchamy różnego typu informacji, a także reklam, których specjalnie nie słuchamy podczas codziennych …
  • Skąd się biorą celebryci
    Jak ważna jest medialna popularność, wiedzą o tym wszystkie osoby z tak zwanych pierwszych stron gazet. Aktorzy, piosenkarze, znane osobistości wiedzą, że ich wizerunek niemal w stu procentach zależy od …
  • Reklama wykorzystuje możliwości Internetu
    Internet jest obecnie jednym z najbardziej rozwijających się mediów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm decyduje się na to, by większość swoich działań marketingowych przenieść właśnie do sieci. Przede …
Strony

Reklama telewizyjna jest najbardziej popularną metodą oddziaływania na ludzi ponieważ codziennie miliony osób ogląda telewizje i tym samym zasięg reklamy jest ogromny. W silny sposób wpływa ona na społeczeństwo. Większość osób ulega jej wpływowi i kupuje reklamowe produkty które w większości przypadków wcale nie są takie doskonałe jak zostały przedstawione w telewizji. Reklama telewizyjna jest bardzo głośna oraz kolorowa przez co działa na zmysły odbiory i kusi by kupić oferowany produkt. Bardzo często reklamy takie są podprogowe tzn. że oddziałują na nas, a my to tym nie wiemy. Jest to bardzo często stosowane. Reklamy telewizyjne są zazwyczaj krótkie oraz ulotne i bardzo często łamane się w nich przepisy prawne jednak producenci nic sobie z tego nie robią. Dla nich najważniejsze jest by w każdy możliwy sposób zachęcić potencjalnych nabywców do kupna ich produktów, które jak już wspomniałam wcale nie są tak wspaniałe jak przedstawione zostały w Rtelewizji, bo to co jest często reklamowane znaczy, że jest beznadzieje i nikt nie chce tego kupować.

Comments are closed.