Zobacz również
  • Reklama uciążliwa
    Nikt z nas nie lubi jeśli na ulicy spotka przedstawicieli, którzy na silę chcą mu wcisnąć jakiś produkt. Wymieniają oni zalety tego produktu. Używają języka korzyści, wszystko to by tylko …
  • Sprawa niezależności mediów w Polsce
    Ostatnimi czasy słyszy się dużo o niezależności mediów. Niedawno, bo drugiego września Justyna Pochanke w TVN24 rozmawiała przez prawie pół godziny ze Zbigniewem Ziobrą, europosłem Prawa i Sprawiedliwości, byłym ministrem …
  • Dobra reklama
    Reklamy można podzielić na dwie grupy. Są to reklamy dobre i reklamy złe. Oczywiście każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, ze najlepszy efekt powodują reklamy dobre. Są to reklamy, …
Strony

Reklama telewizyjna jest najbardziej popularną metodą oddziaływania na ludzi ponieważ codziennie miliony osób ogląda telewizje i tym samym zasięg reklamy jest ogromny. W silny sposób wpływa ona na społeczeństwo. Większość osób ulega jej wpływowi i kupuje reklamowe produkty które w większości przypadków wcale nie są takie doskonałe jak zostały przedstawione w telewizji. Reklama telewizyjna jest bardzo głośna oraz kolorowa przez co działa na zmysły odbiory i kusi by kupić oferowany produkt. Bardzo często reklamy takie są podprogowe tzn. że oddziałują na nas, a my to tym nie wiemy. Jest to bardzo często stosowane. Reklamy telewizyjne są zazwyczaj krótkie oraz ulotne i bardzo często łamane się w nich przepisy prawne jednak producenci nic sobie z tego nie robią. Dla nich najważniejsze jest by w każdy możliwy sposób zachęcić potencjalnych nabywców do kupna ich produktów, które jak już wspomniałam wcale nie są tak wspaniałe jak przedstawione zostały w Rtelewizji, bo to co jest często reklamowane znaczy, że jest beznadzieje i nikt nie chce tego kupować.

Comments are closed.