Zobacz również
  • Kiedy radio wygrywa z telewizją
    Kierowcy, którzy często podróżują i spędzają bardzo dużo czasu w drodze bardzo często słuchają radia. Radio, bowiem jest tym medium, które w drodze uprzyjemnia czas. Jest bardzo dużo rozgłośni radiowych, …
  • Opoczno crystal palace
    Rustykalne płytki. Urządzając łazienkę czy kuchnię najczęściej stosujemy na ścianach płytki ceramiczne. Jako że aranżacji tych pomieszczeń nie zmieniamy zbyt często, warto dobrze zastanowić się nad wzorem i kolorem stosowanych …
  • Akcje medialne propagujące bezpieczeństwo
    Akcję edukacyjną media kierują również w kierunku poprawy bezpieczeństwa społeczeństwa. Na łamach prasy ukazują się artykuły na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zmian przepisów oraz sytuacji na drogach. Radio kierowców …
Strony

Reklama telewizyjna jest najbardziej popularną metodą oddziaływania na ludzi ponieważ codziennie miliony osób ogląda telewizje i tym samym zasięg reklamy jest ogromny. W silny sposób wpływa ona na społeczeństwo. Większość osób ulega jej wpływowi i kupuje reklamowe produkty które w większości przypadków wcale nie są takie doskonałe jak zostały przedstawione w telewizji. Reklama telewizyjna jest bardzo głośna oraz kolorowa przez co działa na zmysły odbiory i kusi by kupić oferowany produkt. Bardzo często reklamy takie są podprogowe tzn. że oddziałują na nas, a my to tym nie wiemy. Jest to bardzo często stosowane. Reklamy telewizyjne są zazwyczaj krótkie oraz ulotne i bardzo często łamane się w nich przepisy prawne jednak producenci nic sobie z tego nie robią. Dla nich najważniejsze jest by w każdy możliwy sposób zachęcić potencjalnych nabywców do kupna ich produktów, które jak już wspomniałam wcale nie są tak wspaniałe jak przedstawione zostały w Rtelewizji, bo to co jest często reklamowane znaczy, że jest beznadzieje i nikt nie chce tego kupować.

Comments are closed.