Zobacz również
  • Czemu warto korzystać z Internetu?
    Często uważamy, że pojawiające się na rynku nowinki nie są nam do niczego potrzebne i nabywanie ich jest istną stratą pieniędzy. Być może w niektórych przypadkach faktycznie tak jest, aczkolwiek …
  • Pozycjonowanie stron
    Pozycjonowanie stron internetowych może nie należy do najłatwiejszych zajęć pod słońcem, jednak ktoś musi się tym zajmować. Wiele osób właśnie wybiera ten kierunek zarabiania, nie tylko dlatego, ze się na …
  • Najnowsze trendy w projektach logo i grafice komputerowej
    Logo firmy. Zakładając firmę musimy też zadbać o jej rozpoznawalność i odpowiednią reklamę. Oczywiście najważniejsza jest chwytliwa, łatwa do zapamiętania nazwa. Dobrze gdy odzwierciedla charakter naszej działalności. Równie ważne co …
Strony

Żyjemy w czasach, kiedy zewsząd jesteśmy wprost bombardowani informacjami. Ciągły potok treści, który nas otacza sprawia, że stajemy się na niego obojętni i coraz trudniej jest do czegokolwiek przykuć naszą uwagę. W jaki sposób media, wiadomości, reklama radzą sobie z tym problemem? Znawcy i analitycy współczesnych mediów są zgodni, że im bardziej bezpośredni, agresywny a nawet brutalny przekaz, tym większe jest prawdopodobieństwo, że trafi do odbiorcy. Powszechnie znanym faktem jest także to, że negatywne informacje znacznie mocniej przyciągają naszą uwagę. Dlatego telewizyjne serwisy rzadko pokazują pozytywne, optymistyczne historie skupiając się w zamian na wydarzeniach tragicznych, budzących niepokój lub zdenerwowanie. Dzięki temu zapewniają sobie wysoką oglądalność. Interesującym jest fakt, że specjalne wydania serwisów informacyjnych wydawane są jedynie w przypadku tego typu wydarzeń. Za przykład niech posłużą awaryjne lądowania samolotów w Nowym Jorku czy w Warszawie, trzęsienia ziemi, śmierć papieża Jana Pawła II czy katastrofa smoleńska.

Comments are closed.