Zobacz również
  • Co możemy dziś zobaczyć w telewizji?
    Co możemy dziś zobaczyć w telewizji? Lwią część częstotliwości zajmują programy i kanały rozrywkowe – MTV, ViVa, filmy, media wiadomości reklama. Jak wyglądają nasze reklamy? Ano tak, że bez półnagiej, …
  • Jak zachęcić klienta?
    Żeby zachęcić klienta, należy przede wszystkim przekonać jego, że dane produkty i usługi, jakie oferujemy są wysokiej jakości, a ich cena względem oferty jest atrakcyjna. Ludzie bardzo często bazują na …
  • Kalendaria do kalendarzy trójdzielnych
    Kalendaria. Nie ulega wątpliwości, że czas płynie zaskakująco szybko, czasem nawet ma się wrażenie, że z każdym rokiem coraz szybciej. Już w listopadzie a najpóźniej w grudniu większość z nas …
Strony

Żyjemy w czasach, kiedy zewsząd jesteśmy wprost bombardowani informacjami. Ciągły potok treści, który nas otacza sprawia, że stajemy się na niego obojętni i coraz trudniej jest do czegokolwiek przykuć naszą uwagę. W jaki sposób media, wiadomości, reklama radzą sobie z tym problemem? Znawcy i analitycy współczesnych mediów są zgodni, że im bardziej bezpośredni, agresywny a nawet brutalny przekaz, tym większe jest prawdopodobieństwo, że trafi do odbiorcy. Powszechnie znanym faktem jest także to, że negatywne informacje znacznie mocniej przyciągają naszą uwagę. Dlatego telewizyjne serwisy rzadko pokazują pozytywne, optymistyczne historie skupiając się w zamian na wydarzeniach tragicznych, budzących niepokój lub zdenerwowanie. Dzięki temu zapewniają sobie wysoką oglądalność. Interesującym jest fakt, że specjalne wydania serwisów informacyjnych wydawane są jedynie w przypadku tego typu wydarzeń. Za przykład niech posłużą awaryjne lądowania samolotów w Nowym Jorku czy w Warszawie, trzęsienia ziemi, śmierć papieża Jana Pawła II czy katastrofa smoleńska.

Comments are closed.