Zobacz również
  • Komputer
    Komputer jest przede wszystkim doskonałym narzędziem, aby można było korzystać z internetu. Bez komputera raczej kwestia samego internetu będzie mało przydatna. Komputer to także bardzo istotne narzędzie, przydatne do zdobywania …
  • Biuro rachunkowe Opole
    Biuro rachunkowe w Opolu. Każdy przedsiębiorca prowadzący własną firmę potrzebuje fachowej obsługi księgowej, która zawsze będzie służyć pomocą w sprawach prawidłowego rozliczenia kwestii podatkowych. Kiedy prowadzi się działalność w dużym …
  • Budowanie współczesnej filozofii
    Starożytni filozofowie pozostawili po sobie wiele recept na życie. Większość z ich nauk, opierających się na humanitaryzmie i umiłowaniu mądrości, Miom upływu wieków, pozostaje aktualna. Problem pojawia się jednak jeśli …
Strony

Żyjemy w czasach, kiedy zewsząd jesteśmy wprost bombardowani informacjami. Ciągły potok treści, który nas otacza sprawia, że stajemy się na niego obojętni i coraz trudniej jest do czegokolwiek przykuć naszą uwagę. W jaki sposób media, wiadomości, reklama radzą sobie z tym problemem? Znawcy i analitycy współczesnych mediów są zgodni, że im bardziej bezpośredni, agresywny a nawet brutalny przekaz, tym większe jest prawdopodobieństwo, że trafi do odbiorcy. Powszechnie znanym faktem jest także to, że negatywne informacje znacznie mocniej przyciągają naszą uwagę. Dlatego telewizyjne serwisy rzadko pokazują pozytywne, optymistyczne historie skupiając się w zamian na wydarzeniach tragicznych, budzących niepokój lub zdenerwowanie. Dzięki temu zapewniają sobie wysoką oglądalność. Interesującym jest fakt, że specjalne wydania serwisów informacyjnych wydawane są jedynie w przypadku tego typu wydarzeń. Za przykład niech posłużą awaryjne lądowania samolotów w Nowym Jorku czy w Warszawie, trzęsienia ziemi, śmierć papieża Jana Pawła II czy katastrofa smoleńska.

Comments are closed.