Zobacz również
  • Reklama wirusowa
    Jest to reklama, która jest niezwykle efektywna. Dzięki niej możliwe jest dotarcie w szybkim tempie do szerokiego grona klientów. Dany produkt reklamowany jest za pomocą śmiesznych filmików oraz treści, jakie …
  • Kiedy radio wygrywa z telewizją
    Kierowcy, którzy często podróżują i spędzają bardzo dużo czasu w drodze bardzo często słuchają radia. Radio, bowiem jest tym medium, które w drodze uprzyjemnia czas. Jest bardzo dużo rozgłośni radiowych, …
  • Pierwsza grupa Polakow
    Pierwsza grupa Polaków przybyła poprzez Stany Zjednoczone dopiero po zakończeniu w 1783 r. wojny o niepodległość USA wraz z licznymi lojalistami pochodzenia anglosaskiego. Wybitniejszą postacią wśród tych przybyszów był sędzia …
Strony

Po zmianach społeczno- kulturowych w Polsce po 1990 roku, gdy upadł komunizm, w Polskich mediach próbowano wprowadzić reklamę na wzór zachodnich telewizji. W 1990 roku powstało przy Telewizji Polskiej Biuro Reklamy. Pierwsze próby reklam w telewizji polskiej były nieporadne i do dziś ich oglądanie wywołuje uśmiech na twarzy widzów. Kto nie pamięta słynnego hasła „Ojciec prać”…czy „nic nie zobaczysz dopóki nie kupisz zestawu do odbioru telewizji satelitarnej”. Rewolucją była pierwsza reklama podpasek, która wzbudzała wiele kontrowersji w społeczeństwie gdyż po raz pierwszy reklama sięgnęła do tak intymnych spraw. Jednak należy przyznać, że polscy specjaliści od reklamy w ciągu kilkunastu lat osiągnęli światowy postęp, a polskie reklamy są na światowym poziomie. Polacy jako naród się zmieniają a wraz z tymi zmianami zmienia się obraz polskiej reklamy. Już nie są to wierne kopie z zachodnich reklam, polskie reklamy mają swoją tożsamość. Rewolucją było pojawienie się reklam pewnej z sieci komórkowych, w której kabaret polskiej sceny artystycznej w zabawny sposób w formie krótkich scenek przedstawia zalety nowych usług czy telefonów. A hasło „czasowstrzymywacz” weszło na stałe do współczesnej polszczyzny.

Comments are closed.