Zobacz również
  • Klikać czy nie w reklamy internetowe
    Nie znosimy reklam, które nam natrętnie przeszkadzają. W internecie to codzienność. Czytamy jakiś ciekawy artykuł, a tu nagle włącza się reklama, przesłaniająca nam cały tekst, a na dodatek trudną ją …
  • Biuro rachunkowe Opole
    Biuro rachunkowe w Opolu. Każdy przedsiębiorca prowadzący własną firmę potrzebuje fachowej obsługi księgowej, która zawsze będzie służyć pomocą w sprawach prawidłowego rozliczenia kwestii podatkowych. Kiedy prowadzi się działalność w dużym …
  • Media i sensacje
    Media są wszędzie tam gdzie można zobaczyć jakieś sensacje z udziałem gwiazd. Niejednokrotnie śledzą gwiazdy, podglądają je byle tylko złapać je na jakimś nieodpowiednim zachowaniu. Dzięki temu potem rozpisują się …
Strony

Po zmianach społeczno- kulturowych w Polsce po 1990 roku, gdy upadł komunizm, w Polskich mediach próbowano wprowadzić reklamę na wzór zachodnich telewizji. W 1990 roku powstało przy Telewizji Polskiej Biuro Reklamy. Pierwsze próby reklam w telewizji polskiej były nieporadne i do dziś ich oglądanie wywołuje uśmiech na twarzy widzów. Kto nie pamięta słynnego hasła „Ojciec prać”…czy „nic nie zobaczysz dopóki nie kupisz zestawu do odbioru telewizji satelitarnej”. Rewolucją była pierwsza reklama podpasek, która wzbudzała wiele kontrowersji w społeczeństwie gdyż po raz pierwszy reklama sięgnęła do tak intymnych spraw. Jednak należy przyznać, że polscy specjaliści od reklamy w ciągu kilkunastu lat osiągnęli światowy postęp, a polskie reklamy są na światowym poziomie. Polacy jako naród się zmieniają a wraz z tymi zmianami zmienia się obraz polskiej reklamy. Już nie są to wierne kopie z zachodnich reklam, polskie reklamy mają swoją tożsamość. Rewolucją było pojawienie się reklam pewnej z sieci komórkowych, w której kabaret polskiej sceny artystycznej w zabawny sposób w formie krótkich scenek przedstawia zalety nowych usług czy telefonów. A hasło „czasowstrzymywacz” weszło na stałe do współczesnej polszczyzny.

Comments are closed.