Zobacz również
  • Podział mediów w Polsce
    Sprawa niezależności mediów jest rzeczą istotną. Z jednej strony mamy mówiące jednym głosem Polsat, TVN i częściowo telewizję publiczną oraz telewizje i portale należące do tych spółek. Do tego dochodzi …
  • Seksualność w reklamach
    Coraz częściej jesteśmy świadkami wykorzystywania w różnorakich reklamach seksualności. Niejednokrotnie nie jest jej obecność nawet związana z oferowanym w reklamie produktem. Twórcy tego typu reklam doskonale wiedzą, że taki przekaz …
  • Zaleć wykonanie reklamy
    Bywają takie rzeczy, których wykonania bez wątpienia możemy podjąć się sami. Czasem jednak nie warto próbować swoich sił w jakiejś dziedzinie, jeżeli nie jesteśmy profesjonalistami. Są takie rzeczy, które naprawdę …
Strony

Jedną wielu dziedzin jaką zajmują się media jest działalność społeczna. Przejawia się ona bardzo często w propagowaniu i zawiązywaniu wszelakich fundacji. Organizacje tego typu działają również przy największych stacjach telewizyjnych czy tytułach radiowych i prasowych. Ich rolą jest pomoc osobom potrzebującym dzięki funduszom pozyskiwanym od inwestorów, osób publicznych i prywatnych. Fundacje skupiające w swym zespole wolontariuszy osoby sławne, aktorów, muzyków czy ludzi mediów wpływają znacząco an wizerunek podejmowanych przez nich akcji. Reklama fundacji umieszczana jest w różnych miejscach. Od spotów radiowych i telewizyjnych, po artykuły sponsorowane w prasie po plakaty i banery uliczne. Ważną funkcją tej działalności jest także uwrażliwianie społeczeństwa na osoby chore i niepełnosprawne. Przełamywane są stereotypy mi mity kulturowe. Jest to niewątpliwie bardzo obrazowy i przekonujący sposób przekazywania wiadomości na temat chorób, rehabilitacji oraz problemów społecznych i finansowych.

Comments are closed.