Zobacz również
  • Reklama i wizerunek firmy
    Dzisiaj w świecie biznesu liczy się przede wszystkim to jak dana jednostka prezentuje się na tle innych. Marketing umożliwia skuteczne wyeksponowanie pozytywnych cech przedsiębiorstwa i daje nadzieję na trwałe jego …
  • Media przesadzają
    Media są bardzo chętne na skandale i inne wpadki w życiu gwiazd. Jeśli takie się wydarzą, to oni już o tym doskonale wiedzą i zjeżdżają się na to miejsce nie …
  • Polskie media w czasach komunizmu
    Jeszcze wielu z nas pamięta czasy, kiedy w Polsce panował system totalitarny, w czasie, którego nieustannie nami manipulowano. Dużą rolę wtedy odgrywały również media wiadomości reklama. Wszystkie środki masowego przekazu …
Strony

Portale społecznościowe szturmem opanowały Internet. Określane mianem Web 2.0 funkcjonują na zasadzie uczestnictwa samych użytkowników. Internauci sami budują swoje profile, grupy, umieszczają teksty, zdjęcia i filmy. Odbiorca stał się jednocześnie nadawcą informacji dzięki narzędziom internetowym. Media społecznościowe osiągnęły niezwykłą popularność początkowo poprzez możliwość odnalezienia swoich znajomych. Następnie stały się one jednym z głównych narzędzi komunikacji. Prywatne blogi konkretnych osób, kanały z zamieszczanymi filmami i wypowiedziami otworzyły dostęp do nieograniczonej prezentacji i wymiany własnej twórczości i poglądów. Dzieląc się informacjami na tego typu portalach internauci nawiązują nowe znajomości jak również zdobywają wiadomości. Uczestnictwo w portalach społecznościowych jest także formą spędzania wolnego czasu. Dzięki rozwojowi mediów internetowych bez wychodzenia z domu oraz wysiłku można rozmawiać z ludźmi na całym świecie, oglądać relacje z festiwali czy wydarzeń sportowych.

Comments are closed.