Zobacz również
  • System medialny w USA
    Przede wszystkim, jeśli mówi się o systemie medialnym w USA, od razu trzeba nadmienić że przeważają tam przede wszystkim media masowe. Wszechobecna komercjalizacja jest tam na porządku dziennym. Zarówno prasa …
  • Odpowiednia reklama
    Obecnie konkurencja w mediach na pierwszy rzut oka może się okazać duża jednakże ostatnio jakby trochę się zmniejszyła a poszczególne media pielęgnują przede wszystkim swoich stałych pasjonatów i nie angażując …
  • Czy promocja jest zawsze korzystna
    Promocje zawsze przyciągają potencjalnych kupujących, bowiem wiadomo, że każdy lubi kupić taniej. Niestety takie promocje jednak bardzo często są oszustwem wobec klientów. Specjaliści, którzy tworzą takie promocje starają się być …
Strony

Portale społecznościowe szturmem opanowały Internet. Określane mianem Web 2.0 funkcjonują na zasadzie uczestnictwa samych użytkowników. Internauci sami budują swoje profile, grupy, umieszczają teksty, zdjęcia i filmy. Odbiorca stał się jednocześnie nadawcą informacji dzięki narzędziom internetowym. Media społecznościowe osiągnęły niezwykłą popularność początkowo poprzez możliwość odnalezienia swoich znajomych. Następnie stały się one jednym z głównych narzędzi komunikacji. Prywatne blogi konkretnych osób, kanały z zamieszczanymi filmami i wypowiedziami otworzyły dostęp do nieograniczonej prezentacji i wymiany własnej twórczości i poglądów. Dzieląc się informacjami na tego typu portalach internauci nawiązują nowe znajomości jak również zdobywają wiadomości. Uczestnictwo w portalach społecznościowych jest także formą spędzania wolnego czasu. Dzięki rozwojowi mediów internetowych bez wychodzenia z domu oraz wysiłku można rozmawiać z ludźmi na całym świecie, oglądać relacje z festiwali czy wydarzeń sportowych.

Comments are closed.