Zobacz również
  • Wiadomości na całe życie
    Każdy z nas chodził do szkoły. Każdemu z nas nauczyciele przekazywali określone wiadomości, by je zapamiętał na cale życie. I jedni te wiadomości kodowali w swojej głowie, inni puszczali je …
  • Ubrania dla mężczyzn
    Odzież męska. Kiedyś to głównie kobiety zwracały uwagę na swój wygląd. Dziś ta sytuacja wygląda już jednak zupełnie inaczej, bowiem również mężczyźni podążają za najnowszymi trendami mody. Dotyczy to zarówno …
  • Działalność fundacji przybliżana w mediach
    Środki masowego rodzaju tutaj dzielą nam przywódców na dwie grupy. Lokalni oraz kosmopolityczni. Zajmijmy się w tym określeniu przywódcami lokalnymi. Jest to na pewno bardzo ważny czynnik oraz aspekt. Możemy …
Strony

Kolejną popularną formą reklamy jest reklama zewnętrzna. Zaliczamy do niej banerry, stand-up, plakaty powieszone na słupach ogłoszeniowych – jednym słowem to wszystko, co przyciąga naszą uwagę, gdy wychodzimy z domu. Reklama zewnętrzna przeważnie jest spójna z pozostałymi informacjami w innych środkach przekazu. Plakaty czy billbordy zawierają kadr z reklamy telewizyjnej lub hasło reklamowe, promowane na antenie radia. Mnogość przekazu, sprawia, że nazwa produkty utrwala się w pamięci potencjalnego odbiorcy, który następnie wybierze w sklepie produkt, który dobrze mu się kojarzy, właśnie za sprawą reklamy. Reklama zewnętrzna jest bardzo skuteczna formą, ponieważ większość ludzi to tzw. Wzrokowcy. Najlepiej zapamiętują przekaz, który ujrzeli na własne oczy. Ponadto oglądanie plakatów czy billbordów może również stanowić swojego rodzaju rozrywkę dla stojącego w korku kierowcy czy człowieka czekającego na przystanku autobusowym. Wielu ludzi, w momentach oczekiwania, zaczyna się bacznie rozglądać po okolicy. Atrakcyjny plakat czy banner reklamowy, z pewnością przykuje uwagę, wywołując skojarzenia z pozostałymi elementami kampanii reklamowej.

Comments are closed.