Zobacz również
  • Gdzie szukać wiadomości?
    Wiadomo, że każdy chciałby być chociażby orientacyjnie uświadomiony w tym, co dzieje się w jego otoczeniu. Dzięki temu jesteśmy świadomymi obywatelami i doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, co aktualnie …
  • Reklama a potrzeby klienta
    Powszechnie oferowane i dostępne produkty nie tylko zaspokajają potrzeby przeciętnego klienta lecz równie często je generują. Ten stan przekłada się również na reklamę, nie rzadko bowiem nie zdawaliśmy sobie sprawy …
  • Zagubiony człowiek w świecie medialnym
    Niestety czas najwyższy przyznać się, że przez naiwność ludzką potęgą stały się media. Najczęściej wiadomości które rozpowszechnia telewizja czy inne źródła są wyssane z palca po to tylko aby zrobić …
Strony

Kolejną popularną formą reklamy jest reklama zewnętrzna. Zaliczamy do niej banerry, stand-up, plakaty powieszone na słupach ogłoszeniowych – jednym słowem to wszystko, co przyciąga naszą uwagę, gdy wychodzimy z domu. Reklama zewnętrzna przeważnie jest spójna z pozostałymi informacjami w innych środkach przekazu. Plakaty czy billbordy zawierają kadr z reklamy telewizyjnej lub hasło reklamowe, promowane na antenie radia. Mnogość przekazu, sprawia, że nazwa produkty utrwala się w pamięci potencjalnego odbiorcy, który następnie wybierze w sklepie produkt, który dobrze mu się kojarzy, właśnie za sprawą reklamy. Reklama zewnętrzna jest bardzo skuteczna formą, ponieważ większość ludzi to tzw. Wzrokowcy. Najlepiej zapamiętują przekaz, który ujrzeli na własne oczy. Ponadto oglądanie plakatów czy billbordów może również stanowić swojego rodzaju rozrywkę dla stojącego w korku kierowcy czy człowieka czekającego na przystanku autobusowym. Wielu ludzi, w momentach oczekiwania, zaczyna się bacznie rozglądać po okolicy. Atrakcyjny plakat czy banner reklamowy, z pewnością przykuje uwagę, wywołując skojarzenia z pozostałymi elementami kampanii reklamowej.

Comments are closed.