Zobacz również
  • Różne postacie mediów
    Każdy z nas korzysta z mediów każdego dnia, niezależnie od tego gdzie się aktualnie znajduje. Media dostarczają nam informacji pod różnymi postaciami. Można wyróżnić media w postaci telewizji, prasy, Internetu …
  • Wiadomości nie tylko z pierwszej ręki
    Wiadomości – to pojęcie bardzo wieloznaczne, kryjące w sobie mnogość skojarzeń i konotacji. Wiadomości to pogramy informacyjne, które oglądamy w telewizji, ale również informacje, które możemy przeczytać w gazecie czy …
  • Po co komu media?
    Taka jest już natura człowieka, że zawsze chce on dowiadywać się jak najwięcej rzeczy o otaczającym go świecie. Niejednokrotnie dochodzi do takich sytuacji, kiedy to ludzie kompletnie nie zdają sobie …
Strony

Kolejną popularną formą reklamy jest reklama zewnętrzna. Zaliczamy do niej banerry, stand-up, plakaty powieszone na słupach ogłoszeniowych – jednym słowem to wszystko, co przyciąga naszą uwagę, gdy wychodzimy z domu. Reklama zewnętrzna przeważnie jest spójna z pozostałymi informacjami w innych środkach przekazu. Plakaty czy billbordy zawierają kadr z reklamy telewizyjnej lub hasło reklamowe, promowane na antenie radia. Mnogość przekazu, sprawia, że nazwa produkty utrwala się w pamięci potencjalnego odbiorcy, który następnie wybierze w sklepie produkt, który dobrze mu się kojarzy, właśnie za sprawą reklamy. Reklama zewnętrzna jest bardzo skuteczna formą, ponieważ większość ludzi to tzw. Wzrokowcy. Najlepiej zapamiętują przekaz, który ujrzeli na własne oczy. Ponadto oglądanie plakatów czy billbordów może również stanowić swojego rodzaju rozrywkę dla stojącego w korku kierowcy czy człowieka czekającego na przystanku autobusowym. Wielu ludzi, w momentach oczekiwania, zaczyna się bacznie rozglądać po okolicy. Atrakcyjny plakat czy banner reklamowy, z pewnością przykuje uwagę, wywołując skojarzenia z pozostałymi elementami kampanii reklamowej.

Comments are closed.