Zobacz również
  • System medialny w Wielkiej Brytanii
    Przede wszystkim system medialny jaki obowiązuje w Anglii jest systemem liberalnym. Dominuje tutaj oczywiście prasa masowa jak i telewizja masowa. Nastawione jest tutaj wszystko raczej na masowość, jednak nie na …
  • Manipulacja w reklamie
    W jaki sposób można osiągnąć sukces przy tworzeniu reklamy? Wszystko zależy od produktu i grupy docelowej. Jeśli chcemy sprzedać jakiś produkt dla młodzieży to nie powinniśmy raczej informować ich, ze …
  • Gazeta
    Prasa to kolejny ważny aspekt środka masowego przekazu. Dzięki temu ludzie mogą codziennie czytać odnośnie sytuacjo panującej w regionie, województwie czy w obrębie całego kraju. Najbardziej interesujące informacje są na …
Strony

Kolejną popularną formą reklamy jest reklama zewnętrzna. Zaliczamy do niej banerry, stand-up, plakaty powieszone na słupach ogłoszeniowych – jednym słowem to wszystko, co przyciąga naszą uwagę, gdy wychodzimy z domu. Reklama zewnętrzna przeważnie jest spójna z pozostałymi informacjami w innych środkach przekazu. Plakaty czy billbordy zawierają kadr z reklamy telewizyjnej lub hasło reklamowe, promowane na antenie radia. Mnogość przekazu, sprawia, że nazwa produkty utrwala się w pamięci potencjalnego odbiorcy, który następnie wybierze w sklepie produkt, który dobrze mu się kojarzy, właśnie za sprawą reklamy. Reklama zewnętrzna jest bardzo skuteczna formą, ponieważ większość ludzi to tzw. Wzrokowcy. Najlepiej zapamiętują przekaz, który ujrzeli na własne oczy. Ponadto oglądanie plakatów czy billbordów może również stanowić swojego rodzaju rozrywkę dla stojącego w korku kierowcy czy człowieka czekającego na przystanku autobusowym. Wielu ludzi, w momentach oczekiwania, zaczyna się bacznie rozglądać po okolicy. Atrakcyjny plakat czy banner reklamowy, z pewnością przykuje uwagę, wywołując skojarzenia z pozostałymi elementami kampanii reklamowej.

Comments are closed.