Zobacz również
  • Podział ludzi
    Podział ludności z uwzględnieniem świata mediów, wiadomości i reklamy może przede wszystkim dotyczyć kwestii zainteresowania. Wielu ludzi przykładowo lubi być na bieżąco, oglądając nieraz po kilka razy wiadomości, emitowane na …
  • Najpowszechniejsze skutki plotek
    Skutki plotek mogą być bardzo różne, często jednak w momencie ich rozpowszechniania, raczej nie zastanawiamy się nad tym, czy mogą komuś wyrządzić krzywdę i w ogóle jakie mogą być następstwa …
  • Po co komu media?
    Taka jest już natura człowieka, że zawsze chce on dowiadywać się jak najwięcej rzeczy o otaczającym go świecie. Niejednokrotnie dochodzi do takich sytuacji, kiedy to ludzie kompletnie nie zdają sobie …
Strony

Kolejną popularną formą reklamy jest reklama zewnętrzna. Zaliczamy do niej banerry, stand-up, plakaty powieszone na słupach ogłoszeniowych – jednym słowem to wszystko, co przyciąga naszą uwagę, gdy wychodzimy z domu. Reklama zewnętrzna przeważnie jest spójna z pozostałymi informacjami w innych środkach przekazu. Plakaty czy billbordy zawierają kadr z reklamy telewizyjnej lub hasło reklamowe, promowane na antenie radia. Mnogość przekazu, sprawia, że nazwa produkty utrwala się w pamięci potencjalnego odbiorcy, który następnie wybierze w sklepie produkt, który dobrze mu się kojarzy, właśnie za sprawą reklamy. Reklama zewnętrzna jest bardzo skuteczna formą, ponieważ większość ludzi to tzw. Wzrokowcy. Najlepiej zapamiętują przekaz, który ujrzeli na własne oczy. Ponadto oglądanie plakatów czy billbordów może również stanowić swojego rodzaju rozrywkę dla stojącego w korku kierowcy czy człowieka czekającego na przystanku autobusowym. Wielu ludzi, w momentach oczekiwania, zaczyna się bacznie rozglądać po okolicy. Atrakcyjny plakat czy banner reklamowy, z pewnością przykuje uwagę, wywołując skojarzenia z pozostałymi elementami kampanii reklamowej.

Comments are closed.