Zobacz również
  • Czy promocja jest zawsze korzystna
    Promocje zawsze przyciągają potencjalnych kupujących, bowiem wiadomo, że każdy lubi kupić taniej. Niestety takie promocje jednak bardzo często są oszustwem wobec klientów. Specjaliści, którzy tworzą takie promocje starają się być …
  • Afisz a bilbord
    Afisz zewnętrzny (outdoorowy) został po raz pierwszy wydrukowany na potrzeby cyrkowe w 1835 roku w Nowym Jorku. Standardowo posiada on format A2, choć zdarzają się i większe. Jest umieszczany w …
  • Reklama jako forma sztuki
    Nie ulega wątpliwości fakt wszechobecności reklam w otaczającym nas świecie. Reklama przyjmuje przeróżne formy od graficznych, przez wizualne po dźwiękowe, często łączą wszystkie elementy na raz. Reklamy przekazywane są przez …
Strony

Reklamy można podzielić na dwie grupy. Są to reklamy dobre i reklamy złe. Oczywiście każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, ze najlepszy efekt powodują reklamy dobre. Są to reklamy, które nie są w żaden sposób zakazane, które ukazują dany produkt i tylko on jest wyrazisty, pozostałe produkty natomiast są nie do poznania, dzięki czemu nie robią producentowi antyreklamy, która by odstraszała potencjalnego klienta. Reklama ma zachwalać dany produkt, jednocześnie nie powinna negatywnie opisywać drugiego produktu. Każda reklama powinna być zrozumiała dla odbiorcy, powinna być tak skonstruowana, by zachęcić każdego do skorzystania z produktu. Nie musi wciskać danego produktu bez względu na wszystko. Musi być tak zrealizowana, by następnego dnia nasze ręce same sięgały po dany produkt, jak w letargu. Aczkolwiek pamiętajmy, ze takie reklamy bywają zgubne dla nas. Wydajemy wówczas o wiele więcej niż przeznaczyliśmy na zakup. I tego żałujemy, aczkolwiek takie są prawa rynku. Każdy o tym wie.

Comments are closed.