Zobacz również
  • Reklama w radiu
    Reklama prezentowana w radiu ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Oczywiście należałoby zauważyć, że reklamy w radiu maja mniejsze pole do popisu, ponieważ nie jest tutaj dostosowany obraz. Nic w tym dziwnego, …
  • Wiadomości na całe życie
    Każdy z nas chodził do szkoły. Każdemu z nas nauczyciele przekazywali określone wiadomości, by je zapamiętał na cale życie. I jedni te wiadomości kodowali w swojej głowie, inni puszczali je …
  • Wirtualne biuro warszawa
    Wirtualne biuro – wygoda i niskie koszty. Dla niemal każdej firmy niezbędne do działalności jest własne biuro. Jednakże nie każda firma może sobie na nie pozwolić, szczególnie na początku działalności. …
Strony

Reklamy można podzielić na dwie grupy. Są to reklamy dobre i reklamy złe. Oczywiście każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, ze najlepszy efekt powodują reklamy dobre. Są to reklamy, które nie są w żaden sposób zakazane, które ukazują dany produkt i tylko on jest wyrazisty, pozostałe produkty natomiast są nie do poznania, dzięki czemu nie robią producentowi antyreklamy, która by odstraszała potencjalnego klienta. Reklama ma zachwalać dany produkt, jednocześnie nie powinna negatywnie opisywać drugiego produktu. Każda reklama powinna być zrozumiała dla odbiorcy, powinna być tak skonstruowana, by zachęcić każdego do skorzystania z produktu. Nie musi wciskać danego produktu bez względu na wszystko. Musi być tak zrealizowana, by następnego dnia nasze ręce same sięgały po dany produkt, jak w letargu. Aczkolwiek pamiętajmy, ze takie reklamy bywają zgubne dla nas. Wydajemy wówczas o wiele więcej niż przeznaczyliśmy na zakup. I tego żałujemy, aczkolwiek takie są prawa rynku. Każdy o tym wie.

Comments are closed.