Zobacz również
  • Reklamy w domu
    Często śmiejemy się, że jeśli reklama jest zbyt nachalna to osoba, która jest jej twarzą za moment wyskoczy nam z lodówki. Choć tak naprawdę i w lodówce mamy do czynienia …
  • Znudzony odbiorca i twórcy reklam
    Czasem wydaje się nam, że widzieliśmy już wszelkie możliwe reklamy i każdy trik jest nam znany. Jednak mylimy się sądząc, że uodporniliśmy się na magię reklam. Każdy produkt wymaga reklamy, …
  • Wszechobecność reklam w sieci
    Internet, jako nowe i coraz popularniejsze medium wykorzystuje reklamę w bardzo dużym stopniu. Z racji specyfiki użytkowania reklama wykorzystuje wszelakie sposoby aby wybić się przed treść. Obecnie spotyka się coraz …
Strony

Poważną kwestią dzisiejszych czasów jest stwierdzenie, czy wiadomości, które są dostarczane opinii publicznej są faktycznie uczciwie konstruowane. Jest to duży problem, ponieważ żyjemy w świecie zdominowanym przez media tj. internet i telewizja, którym jedynym zadaniem jest właściwie przekazywanie różnego rodzaju danych. Prawdę mówiąc wiele razy przeglądając wiadomości, czy to w sieci, czy w gazetach oraz innych mediach można odnieść wrażenie, że niektóre z nich są preparowane jedynie po to, aby zdobyć w pułapkę naiwnego czytelnika, czy widza. Hasła tytułów oraz wprowadzenia to coś co ma potencjalnie zachęcić czytelnika do dalszej lektury artykułu, ale bywa w najpopularniejszych mediach tak, że są to elementy, które muszą jedynie zmusić do kliknięcia, a dalsza treść jest już bez znaczenia i najczęściej nie poraża profesjonalizmem. Niestety sponsorzy mają w tym wypadku naprawdę dużo do powiedzenia, a każdy dziennikarz musi w pewien sposób realizować misję przekazywania profesjonalnych wiadomości, a także spełniać zachcianki sponsorów. Nie jest to na pewno zadanie proste i wymaga ciągłych kompromisów, które nie są raczej wartościowe dla ostatecznego odbiorcy.

Comments are closed.