Zobacz również
  • Czy promocja jest zawsze korzystna
    Promocje zawsze przyciągają potencjalnych kupujących, bowiem wiadomo, że każdy lubi kupić taniej. Niestety takie promocje jednak bardzo często są oszustwem wobec klientów. Specjaliści, którzy tworzą takie promocje starają się być …
  • Dobra reklama
    Reklamy można podzielić na dwie grupy. Są to reklamy dobre i reklamy złe. Oczywiście każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę, ze najlepszy efekt powodują reklamy dobre. Są to reklamy, …
  • Aktywność polityków w mediach
    Aktywność polityczna w mediach wzrasta w okresie wyborów. Na antenie radia, łamach prasy, czy w telewizji i Internecie działalność przedstawicieli władz w tym okresie bardzo wyraźnie wzrasta. Pretendujący do stanowisk …
Strony

Czy radio ma nadal sens istnienia w czasach wszechobecnej telewizji i Internetu? Mogłoby się wydawać, że już teraz niewielu Polaków słucha radia. Nic bardziej mylnego. Radio, mimo dominacji telewizji oraz rosnącej liczby użytkowników Internetu, wciąż funkcjonuje bardzo dobrze. Najczęściej słuchamy radia w naszych samochodach w trakcie jazdy. Wracając do domu z pracy, uczelni, stojąc w korkach radio umila nam czas. Popołudniami w radiu mamy możliwość wysłuchać podsumowania dnia w magazynach publicystycznych. Ludzie, którzy interesują się sprawami dziejącymi się w Polsce i na świecie, wracając do domu uważnie wysłuchują podsumowania dnia. Również muzyka lecąca z głośnika radiowego umila czas przejazdu. Również z tego powodu radio jest także bardzo ważne dla branży reklamowej. Każdego popołudnia miliony kierowców są potencjalnymi klientami firm reklamujących się w radiu. Duża część ludzi wracających do domu robi zakupy w drodze powrotnej, tak więc reklama wysłuchana przed wejściem do sklepu może mieć duży wpływ na dokonywany przez nich wybór. Ze względu na coraz większe odległości, które są do przemierzenia, spędzanie coraz większej ilości czasu w samochodzie przy słuchaniu rozgłośni radiowych jeszcze długo będzie praktykowane przez słuchaczy.

Comments are closed.