Zobacz również
  • Zyskaj klientów logicznym przekazem
    Logiczny przekaz marketingowy skierowany do zainteresowanego klienta to klucz do zysków przedsiębiorstwa. Właściciele biznesów dwoją się i troją, aby stworzyć reklamę godną mistrzostwa, ale wcale nie musi być to coś …
  • Wpływ na decyzje
    Czy świat mediów ma ogromny wpływ na decyzję człowieka? Na pewno tak.Wiele ludzi przede wszystkim kieruje się w życiu opiniami zapożyczonymi żywcem z telewizji. Kiedy emitowane są reklamy w telewizji, …
  • Zaproszenia ślubne warszawa
    Zaproszenia ślubne – Warszawa. Gdy ten niezwykły dzień zbliża się wielkimi krokami, zastanawiamy się co zrobić, żeby był jak najbardziej wyjątkowy. Wynajęcie sali to ogromne wyzwanie dlatego należy zarezerwować ją …
Strony

Czy radio ma nadal sens istnienia w czasach wszechobecnej telewizji i Internetu? Mogłoby się wydawać, że już teraz niewielu Polaków słucha radia. Nic bardziej mylnego. Radio, mimo dominacji telewizji oraz rosnącej liczby użytkowników Internetu, wciąż funkcjonuje bardzo dobrze. Najczęściej słuchamy radia w naszych samochodach w trakcie jazdy. Wracając do domu z pracy, uczelni, stojąc w korkach radio umila nam czas. Popołudniami w radiu mamy możliwość wysłuchać podsumowania dnia w magazynach publicystycznych. Ludzie, którzy interesują się sprawami dziejącymi się w Polsce i na świecie, wracając do domu uważnie wysłuchują podsumowania dnia. Również muzyka lecąca z głośnika radiowego umila czas przejazdu. Również z tego powodu radio jest także bardzo ważne dla branży reklamowej. Każdego popołudnia miliony kierowców są potencjalnymi klientami firm reklamujących się w radiu. Duża część ludzi wracających do domu robi zakupy w drodze powrotnej, tak więc reklama wysłuchana przed wejściem do sklepu może mieć duży wpływ na dokonywany przez nich wybór. Ze względu na coraz większe odległości, które są do przemierzenia, spędzanie coraz większej ilości czasu w samochodzie przy słuchaniu rozgłośni radiowych jeszcze długo będzie praktykowane przez słuchaczy.

Comments are closed.