Zobacz również
  • Co daje reklama?
    Przystało nam żyć w takich czasach, kiedy to człowiek musi się naprawdę sporo nakombinować, aby odpowiednio coś zarobić. Każdy przedsiębiorca, który posiada swoją firmę, doskonale wie o tym, że w …
  • Odpowiednia reklama
    Obecnie konkurencja w mediach na pierwszy rzut oka może się okazać duża jednakże ostatnio jakby trochę się zmniejszyła a poszczególne media pielęgnują przede wszystkim swoich stałych pasjonatów i nie angażując …
  • Skąd się biorą celebryci
    Jak ważna jest medialna popularność, wiedzą o tym wszystkie osoby z tak zwanych pierwszych stron gazet. Aktorzy, piosenkarze, znane osobistości wiedzą, że ich wizerunek niemal w stu procentach zależy od …
Strony

Czy radio ma nadal sens istnienia w czasach wszechobecnej telewizji i Internetu? Mogłoby się wydawać, że już teraz niewielu Polaków słucha radia. Nic bardziej mylnego. Radio, mimo dominacji telewizji oraz rosnącej liczby użytkowników Internetu, wciąż funkcjonuje bardzo dobrze. Najczęściej słuchamy radia w naszych samochodach w trakcie jazdy. Wracając do domu z pracy, uczelni, stojąc w korkach radio umila nam czas. Popołudniami w radiu mamy możliwość wysłuchać podsumowania dnia w magazynach publicystycznych. Ludzie, którzy interesują się sprawami dziejącymi się w Polsce i na świecie, wracając do domu uważnie wysłuchują podsumowania dnia. Również muzyka lecąca z głośnika radiowego umila czas przejazdu. Również z tego powodu radio jest także bardzo ważne dla branży reklamowej. Każdego popołudnia miliony kierowców są potencjalnymi klientami firm reklamujących się w radiu. Duża część ludzi wracających do domu robi zakupy w drodze powrotnej, tak więc reklama wysłuchana przed wejściem do sklepu może mieć duży wpływ na dokonywany przez nich wybór. Ze względu na coraz większe odległości, które są do przemierzenia, spędzanie coraz większej ilości czasu w samochodzie przy słuchaniu rozgłośni radiowych jeszcze długo będzie praktykowane przez słuchaczy.

Comments are closed.