Zobacz również
  • Trzęsienie ziemi w Turcji
    Silne trzęsienie ziemi nastąpiło 24 października we wschodniej Turcji. W czasie trzęsienia mogło zginąć nawet pod tysiąc osób, według tureckich sejsmologów. Trzęsinie wyniosło 7,2 w skali Richtera. Wstrząs nastąpił o …
  • Dostępność do mediów
    W dzisiejszym świecie każdy świadomy jest tego, że media mają ogromny wpływ na każdego człowieka, i bez wątpienia stanowią one źródło naszej rzeczywistości. Wielu ludzi w dzisiejszym świecie pochłania wszelkie …
  • Reklama i wizerunek firmy
    Dzisiaj w świecie biznesu liczy się przede wszystkim to jak dana jednostka prezentuje się na tle innych. Marketing umożliwia skuteczne wyeksponowanie pozytywnych cech przedsiębiorstwa i daje nadzieję na trwałe jego …
Strony

Czy radio ma nadal sens istnienia w czasach wszechobecnej telewizji i Internetu? Mogłoby się wydawać, że już teraz niewielu Polaków słucha radia. Nic bardziej mylnego. Radio, mimo dominacji telewizji oraz rosnącej liczby użytkowników Internetu, wciąż funkcjonuje bardzo dobrze. Najczęściej słuchamy radia w naszych samochodach w trakcie jazdy. Wracając do domu z pracy, uczelni, stojąc w korkach radio umila nam czas. Popołudniami w radiu mamy możliwość wysłuchać podsumowania dnia w magazynach publicystycznych. Ludzie, którzy interesują się sprawami dziejącymi się w Polsce i na świecie, wracając do domu uważnie wysłuchują podsumowania dnia. Również muzyka lecąca z głośnika radiowego umila czas przejazdu. Również z tego powodu radio jest także bardzo ważne dla branży reklamowej. Każdego popołudnia miliony kierowców są potencjalnymi klientami firm reklamujących się w radiu. Duża część ludzi wracających do domu robi zakupy w drodze powrotnej, tak więc reklama wysłuchana przed wejściem do sklepu może mieć duży wpływ na dokonywany przez nich wybór. Ze względu na coraz większe odległości, które są do przemierzenia, spędzanie coraz większej ilości czasu w samochodzie przy słuchaniu rozgłośni radiowych jeszcze długo będzie praktykowane przez słuchaczy.

Comments are closed.