Zobacz również
  • Była pierwsza dama w reklamie
    Jolanta Kwaśniewska, czyli była pierwsza dama Rzeczpospolitej Polskiej wystąpiła w reklamie leku wspomagającego odporność. Dla wielu osób informacja ta była wielkim zaskoczeniem i obiegło to wszystkie serwisy informacyjne w kraju. …
  • Telewizja często jako niańka dla dziecka
    W obecnych czasach pośpiechu, zabiegania i powszechnego zapracowania, wielu ludzi coraz mniej czasu i uwagi poświęca swoim dzieciom. Nie chodzi tu nawet o brak troski o potrzeby materialne dzieci. Coraz …
  • Kampanie reklamowe
    Jeśli chce się stworzyć reklamę z prawdziwego zdarzenia, która naprawdę będzie miała siłę przebicia i będzie oddziaływała na klientów, warto stworzyć profesjonalną kampanię reklamową w danym zakresie. Na pewno dzięki …
Strony

Starożytni filozofowie pozostawili po sobie wiele recept na życie. Większość z ich nauk, opierających się na humanitaryzmie i umiłowaniu mądrości, Miom upływu wieków, pozostaje aktualna. Problem pojawia się jednak jeśli weźmiemy pod uwagę sytuację współczesnego człowieka. Starożytni, przed wiekami, nie mogli przewidzieć dzisiejszego kształtu świata i roli jaką zaczęły odgrywać media w naszym życiu. Dlatego też pojawiła się potrzeba wypracowania nowej filozofii. Do tej pory mieliśmy do czynienia z człowiekiem – podróżnikiem, tułaczem, który przez całe swoje życie poruszał się po tzw. „drzewie”. Tak umownie możemy nazwać model, według którego człowiek pnie się w górę, by u kresu życia osiągnąć swój własny, osobisty szczyt. Wybory życiowe przypominały kolejne rozgałęzienia – z raz wybranej drogi trudno zawrócić i przewartościować swój świat. Podróżnik mógł spokojnie przysiąść na rozwidleniu i dokładnie przemyśleć, którą z proponowanych ścieżek powinien obrać. Problem współczesnego człowieka polega na tym, że on sam pozostał wędrowcem, zmieniło się natomiast drzewo, wyznaczające jego ścieżki.

Comments are closed.