Zobacz również
  • Pozycjonowanie stron
    Pozycjonowanie stron internetowych może nie należy do najłatwiejszych zajęć pod słońcem, jednak ktoś musi się tym zajmować. Wiele osób właśnie wybiera ten kierunek zarabiania, nie tylko dlatego, ze się na …
  • Systemy wystawiennicze a reklama
    Systemy wystawiennicze spełniają istotną rolę na targach, i nie tylko. Są to możliwości, z których korzysta bardzo wiele firm usługowych i oferujących produkty. Osoby zajmujące się przygotowaniem systemów wystawienniczych mają …
  • Oswiata i szkolnictwo
    Znaczne postępy zrobiła Kanada w zakresie rozwoju oświaty i szkolnictwa. Przed konfederacją z 1867 r. bardzo niewielu uczniów pobierało naukę na szczeblu średnim, szkoły miały wówczas głównie charakter wyznaniowy, były …
Strony

Aktywność polityczna w mediach wzrasta w okresie wyborów. Na antenie radia, łamach prasy, czy w telewizji i Internecie działalność przedstawicieli władz w tym okresie bardzo wyraźnie wzrasta. Pretendujący do stanowisk politycy starają się dotrzeć do jak największej grupy wyborców, przedstawić program działania oraz zareklamować swoją osobę. Spoty wyborcze w postaci zdjęć, haseł oraz rozbudowanych treści zajmują sporo miejsca w mediach przed wyborami. Poszczególne stacje organizują ponadto debaty polityczne gromadzące licznych odbiorców. Stają się one areną rozgrywek, sporów i waśni ale także są miejscem wszelakich wyjaśnień i deklaracji składanych przez polityków. Media publikują sondaże wyborcze, prowadzą badania opinii publicznej i stale monitorują wszelkie działania władz. Rola edukacyjna polega również na uświadamianiu społeczeństwa o roli udziału w głosowaniu, czasie, miejscu i sposobie działania specjalnych komisji. Bardzo często mówi się, że media to czwarta władza, która przez swą działalność stoi na straży wolności, demokracji i porządku publicznego.

Comments are closed.