Zobacz również
  • Wpływ telewizji na serca i umysły
    W latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku masowo wśród społeczeństwa zagościła telewizja. Był to ogromny krok naprzód dla ludzkości, otworzyła się zupełnie nowa era – era radia i telewizji. Początkowo puszczane reklamy …
  • Reklama pomaga nam w podjęciu decyzji
    Każda jedna reklama pomaga każdemu w podjęciu ważnej decyzji. Dzięki niej możemy sobie pozwolić na lepsze zapoznanie się z produktem, z jego cechami i funkcjami. Każdy z nas doskonale zdaje …
  • Kiedy na reklamy patrzymy przychylniej
    Z reguły, reklamy w mediach denerwują. W kulminacyjnym momencie filmu następuje przerwa, a w niej kolejne reklamy niezawodnych proszków do prania lub lekarstw. Ale jest taki czas, kiedy na reklamy …
Strony

Akcję edukacyjną media kierują również w kierunku poprawy bezpieczeństwa społeczeństwa. Na łamach prasy ukazują się artykuły na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zmian przepisów oraz sytuacji na drogach. Radio kierowców oraz cogodzinne wiadomości w radio mają za zadanie zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników druk. Informują również o wypadkach i zagrożeniach pogodowych. W ostatnim czasie instytucje publiczne wystąpiły z akcjami społecznymi na temat trzeźwości kierowców, roli fotelików samochodowych oraz zapinaniu pasów. Dzięki interwencji reporterów i policji sprawdzane są chociażby autobusy przewożące dzieci na kolonie. Dla osób starszych skierowane są reklamy, w jaki sposób uniknąć oszustów finansowych wyłudzających pieniądze, kieszonkowców oraz nieuczciwych akwizytorów. Programy dla dzieci instruują już najmłodszych widzów, że nie należy wchodzić w relacje z obcymi osobami, jak postępować w ruchu miejskim oraz uczą kiedy i w jaki sposób wezwać policję, pogotowie ratunkowe czy straż pożarną.

Comments are closed.