Zobacz również
  • Zaleć wykonanie reklamy
    Bywają takie rzeczy, których wykonania bez wątpienia możemy podjąć się sami. Czasem jednak nie warto próbować swoich sił w jakiejś dziedzinie, jeżeli nie jesteśmy profesjonalistami. Są takie rzeczy, które naprawdę …
  • Zabawa w głuchy telefon, czyli marketing szeptany
    Jeżeli reklama się rozwija, to także i środki masowego przekazu mogą być poddawane takim kategoriom i czynnikom. Chodzi nam oczywiście o podnoszenie standardu. Widzimy w takim wypadku, że rozwój gazety …
  • Druk książek warszawa tanio
    Drukowanie książek. Każdy, kto ma w planach wydrukować pierwsze własne dzieło, chciałaby by było one starannie przygotowane. Właśnie wtedy następuje poszukiwanie dobrej drukarni, która w przystępnej cenie zajmie się zleceniem. …
Strony

Afisz zewnętrzny (outdoorowy) został po raz pierwszy wydrukowany na potrzeby cyrkowe w 1835 roku w Nowym Jorku. Standardowo posiada on format A2, choć zdarzają się i większe. Jest umieszczany w stałych, dobrze widocznych miejscach publicznych. Współcześnie jednak coraz trudniej zetknąć się z prawdziwym afiszem. Można go ujrzeć najczęściej w pobliżu cyrku, teatru lub kina. Na szerszym obszarze rolę tego medium przejęła już reklama bilbordowa. Jest znacznie większa, przez co powinna być czytelniejsza. Ze względu na rozmiar oraz umiejscowienie zwraca uwagę większej części społeczeństwa. Podstawową formą przekazu jednak niewiele różni się od dawnego afiszu. Dominującą część bilbordu stanowią elementy graficzne. Tekst w tym medium jest mniej ważny, a jeśli występuje to także jest przetworzony artystycznie, wyróżniający się. Bilbordy pełnią różne funkcje, jednak jest ona zależna od umieszczonej na nim reklamy. Bywają więc bilbordy ostrzegające przed wypadkami, prezentujące najnowsze filmy i seriale, czyli zachęcające do obejrzenia którejś ze stacji telewizyjnych oraz te najbardziej popularne, promujące wchodzące na rynek produkty.

Comments are closed.