Zobacz również
  • Przedsiębiorstwa muszą mieć sposób na siebie aby były zauważone na rynku
    Każdego dnia w mediach zamieszczane są wiadomości i reklamy promujące firmy. Każdy sposób jest dobry, aby zdobyć jak najwięcej klientów i zwiększyć sprzedaż. Poza tym reklama jest również stosowana do …
  • Zyskaj klientów logicznym przekazem
    Logiczny przekaz marketingowy skierowany do zainteresowanego klienta to klucz do zysków przedsiębiorstwa. Właściciele biznesów dwoją się i troją, aby stworzyć reklamę godną mistrzostwa, ale wcale nie musi być to coś …
  • Media i sensacje
    Media są wszędzie tam gdzie można zobaczyć jakieś sensacje z udziałem gwiazd. Niejednokrotnie śledzą gwiazdy, podglądają je byle tylko złapać je na jakimś nieodpowiednim zachowaniu. Dzięki temu potem rozpisują się …
Strony

Afisz zewnętrzny (outdoorowy) został po raz pierwszy wydrukowany na potrzeby cyrkowe w 1835 roku w Nowym Jorku. Standardowo posiada on format A2, choć zdarzają się i większe. Jest umieszczany w stałych, dobrze widocznych miejscach publicznych. Współcześnie jednak coraz trudniej zetknąć się z prawdziwym afiszem. Można go ujrzeć najczęściej w pobliżu cyrku, teatru lub kina. Na szerszym obszarze rolę tego medium przejęła już reklama bilbordowa. Jest znacznie większa, przez co powinna być czytelniejsza. Ze względu na rozmiar oraz umiejscowienie zwraca uwagę większej części społeczeństwa. Podstawową formą przekazu jednak niewiele różni się od dawnego afiszu. Dominującą część bilbordu stanowią elementy graficzne. Tekst w tym medium jest mniej ważny, a jeśli występuje to także jest przetworzony artystycznie, wyróżniający się. Bilbordy pełnią różne funkcje, jednak jest ona zależna od umieszczonej na nim reklamy. Bywają więc bilbordy ostrzegające przed wypadkami, prezentujące najnowsze filmy i seriale, czyli zachęcające do obejrzenia którejś ze stacji telewizyjnych oraz te najbardziej popularne, promujące wchodzące na rynek produkty.

Comments are closed.